Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dariuszmatysik
PlusManiak
Posty: 104
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 kwie 2018, o 14:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dariuszmatysik »

A co tu weryfikować? Po kilku dniach taka odpowiedź "Informuję, że wszystkie propozycje związane z ofertą są indywidualne dla każdego Klienta. Konsultanci Zespołu Obsługi Korespondencji Elektronicznej nie mogą takich ofert przedstawiać.

W związku z tym, otrzymaną korespondencję przekazałam do odpowiedniego działu sieci.

Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na telefoniczny kontakt naszego konsultanta, który przedstawi przygotowaną ofertę." inna to "serdecznie przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie 101154 .

Odpowiemy w możliwie najbliższym terminie. ' Tydzień mija jutro. Okres rozliczeniowy za 5 dni, czekaj tatka latka. wcześniejsze propozycje z DUK to żarty ze stałego klienta. Przecież wy nic nie macie do zaproponowania co mogłoby choć trochę konkurować z ofertą różowego.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

dariuszmatysik, przekazałem prośbę, aby ponownie został zrealizowany kontakt konsultanta, który będzie mógł przedstawić Tobie ofertę na przedłużenie umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plusfon007
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 maja 2018, o 14:05

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: plusfon007 »

plusfon007 pisze:Czy numer 601102699 to numer od Państwa z DUK? Ktoś przed chwilą dzwonił fakt, telefon leżał obok mnie i dosłownie po jednym sygnale rozłączył się. Nie zdążyłem odebrać, mimo, że telefon miałem tuż przy ręku. Czy takie mają Państwo standardy, że tylko jeden sygnał i dzwoniący się rozłącza?
Podbijam swoje pytanie, od kilku dni znowu ktoś dzwoni do mnie z tego numeru tel. chociaż dzwonieniem tego nie można nazwać, nawet nie puszczeniem sygnału, ponieważ telefon w pracy leży obok mnie, a brak sygnały dzwonka, tylko w połączeniach nieodebranych jest info. Czy tak działa DUK Plusa? Skoro nie chcą rozmawiać, to po co dzwonią?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

plusfon007
Ewa_Plus pisze:plusfon007,
- tak, to numer naszego DUK.
Z informacji, które posiadam wynika, że już udało się nawiązać połączenie i rozmawiałeś z konsultantką.
Czy podczas ostatniej rozmowy sprawa została załatwiona? Czy mam przekazać prośbę o ponowny kontakt?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KornelS
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 26 lip 2014, o 02:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: KornelS »

Dzwoniono do mnie z numeru 422782175 I 697610397 jak odbierałem to zazwyczaj nikt się nie odzywał. Raz udało się chwilę porozmawiać ale Pan już nie oddzwonił. Z tego co wiem to są numery DUK. Próbowałem się czegoś dowiedzieć w Bok ale wg nich jest na razie tylko standardowa oferta. Moja umowa wg Bok kończy się 11 września 2018. Jak to jest bo już nie wiem.

Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

KornelS, napisz proszę na ten formularz wpisując poniższe dane:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),

bądź

- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.

Ktoś do Ciebie odwoni z ofertą. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KornelS
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 26 lip 2014, o 02:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: KornelS »

Po kliknięciu w link: Sorry, you visited an invalid URL.
Michał_Plus pisze:KornelS, napisz proszę na ten formularz wpisując poniższe dane:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),

bądź

- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.

Ktoś do Ciebie odwoni z ofertą. :-)
Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lukaszko »

Witam.
Przymierzam się do przedłużenia umowy na internet LTE.
Na wstępie napiszę że mam pierwszy Smart Dom w którego skład wchodzi abonament na telefon(za 49,99 jako umowa uprawniająca), abonament na internet(za 99,99 jak drugi produkt z rabatem 50%) i telewizja cyfrowy polsat(za 59,99 jako trzeci produkt z rabatem 48zł).
Bardzo proszę o przedstawienie najtańszej możliwej oferty na Internet LTE Plus z Internet LTE bez końca i routerem Huawei B525 LTE tak abym nie stracił obecnych rabatów smart dom na internet i TV.
1pietrek1
PlusManiak
Posty: 98
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 1pietrek1 »

Nie da się nie stracić. Tak nas urządzili, że dostaniesz teraz 10zł rabatu. Taka zmiana reguł podczas gry.
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lukaszko »

1pietrek1 pisze:Nie da się nie stracić. Tak nas urządzili, że dostaniesz teraz 10zł rabatu. Taka zmiana reguł podczas gry.
Proszę o oficjalną informację kogoś z plusa.
Jeśli rzeczywiście strace te rabaty to zrezygnuję z usług.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

lukaszko, podeślij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz nazwę użytkownika.Wszystko sprawdzimy i oddzwonimy z propozycją.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dariuszmatysik
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 8 kwie 2018, o 14:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dariuszmatysik »

A co tu sprawdzać? Przedłużenie umowy na nowych warunkach z B525 i oferta LTE Internet bez końca to zmiana warunków i przejście na warunki SmartDom 4 czyli rabat 10 z na drugą usługę, pewnie będzie to T V . Jak ci się chce to przeczytaj https://www.plus.pl/documents/16/821a98 ... ffabaa469f Może ci się uda to zrozumieć. Rada dla ciebie. Jak masz parcie na Plusa to zostaw to co masz, dobre oferty już były. Te nowe to dno i metr mułu. W Plusie w ratach B525 kosztuje 432 zł więc gdzie tu zysk? Na wolnym rynku kupisz za 300-350 zł. No i najpierw to sprawdź czy działa agregacja pasm LTE Plusa u ciebie i jakie masz prędkości bo to jedyny sens wymiany routera. A jak nie masz parcia to wypróbuj konkurencję.
386dx
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 12 lut 2014, o 17:19
Lokalizacja: PL

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 386dx »

Dzień Dobry
Rozpatrzono pozytywnie moją reklamację Nr zagadnienia [#86046] już pod koniec czerwca.
Fragment odpowiedzi :

Mając na uwadze opisaną sytuację postanowiłem anulować Aneks do Umowy o Świadczenie usług telekomunikacyjnych z 2018 r. dla numeru xxxxxxxxx . Od 21.7.2018 r. zostanie przywrócona taryfa Internet POWER LTE 20 GB.
Czyli mogę znowu spróbować przedłużyć umowę ?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

386dx, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa i numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz podaj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ