Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 cze 2018, o 17:46
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witam.
Nie chciałem zakładać nowego wątku a mam bardzo podobny przypadek.
Otóż, 18 maja znajdowałem się przy granicy węgiersko-serbskiej i niestety w oczekiwaniu na odprawę paszportową złapałem zasięg serbskiej sieci. Otrzymałem rachunek na kwotę około 300zl za około 6MB. Dla porowanania dodam, że podczas mojej 15 dniowej autostopoem wydałem taką sama kwotę. Złożyłem reklamacje za pośrednictwem formularza (113311) ale chciałbym się dowiedzieć czy jest jakakolwiek szansa na pozytywne rozpatrzenie. Smsa z i formacja o kosztach na terenie Serbii otrzymałem o godz 12:30 a dane były pobierane już wcześniej. Mimo wszystko cały czas przebywałem na terenie Unii Europejskiej.
Nie chciałem zakładać nowego wątku a mam bardzo podobny przypadek.
Otóż, 18 maja znajdowałem się przy granicy węgiersko-serbskiej i niestety w oczekiwaniu na odprawę paszportową złapałem zasięg serbskiej sieci. Otrzymałem rachunek na kwotę około 300zl za około 6MB. Dla porowanania dodam, że podczas mojej 15 dniowej autostopoem wydałem taką sama kwotę. Złożyłem reklamacje za pośrednictwem formularza (113311) ale chciałbym się dowiedzieć czy jest jakakolwiek szansa na pozytywne rozpatrzenie. Smsa z i formacja o kosztach na terenie Serbii otrzymałem o godz 12:30 a dane były pobierane już wcześniej. Mimo wszystko cały czas przebywałem na terenie Unii Europejskiej.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witam Rybskyy,
Poprosiłam już o przyśpieszenie odpowiedzi na podane zgłoszenie.Rybskyy pisze:Złożyłem reklamacje za pośrednictwem formularza (113311) ale chciałbym się dowiedzieć czy jest jakakolwiek szansa na pozytywne rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witam.
Nie chcę zakładać nowego wątku a mam identyczny problem z naliczeniem opłat w roamingu.
22 maja będąc na terytorium Niemiec (do Szwajcarii ponad 13 kilometrów), telefon połączył się z Szwajcarską siecią i za 1,25 mb zostało mi naliczone 61,50 zł. Mając pakiet danych w UE i będąc w Niemczech miałem cały czas włączone dane pakietowe i nie przyszło mi namyśl że telefon może mi złapać zasięg Szwajcarski skoro znajduje się ponad 13 km od Szwajcarii. Sms-y o opłatach otrzymałem po naliczeniu opłat.
Złożyłem dziś reklamacje (#118253), czy mogę liczyć w tej sytuacji na umorzenie tych kosztów?
Nie chcę zakładać nowego wątku a mam identyczny problem z naliczeniem opłat w roamingu.
22 maja będąc na terytorium Niemiec (do Szwajcarii ponad 13 kilometrów), telefon połączył się z Szwajcarską siecią i za 1,25 mb zostało mi naliczone 61,50 zł. Mając pakiet danych w UE i będąc w Niemczech miałem cały czas włączone dane pakietowe i nie przyszło mi namyśl że telefon może mi złapać zasięg Szwajcarski skoro znajduje się ponad 13 km od Szwajcarii. Sms-y o opłatach otrzymałem po naliczeniu opłat.
Złożyłem dziś reklamacje (#118253), czy mogę liczyć w tej sytuacji na umorzenie tych kosztów?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj domell98,
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji. Decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.domell98 pisze:Złożyłem dziś reklamacje (#118253), czy mogę liczyć w tej sytuacji na umorzenie tych kosztów?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Dziękuję za pomoc, reklamacja została rozpatrzona pozytywnie w ekspresowym tempie. Koszty zostaną anulowane w całości :)Basia_Plus pisze:Witaj domell98,
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji. Decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.domell98 pisze:Złożyłem dziś reklamacje (#118253), czy mogę liczyć w tej sytuacji na umorzenie tych kosztów?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
domell98,
super, to dobra wiadomość.domell98 pisze:Dziękuję za pomoc, reklamacja została rozpatrzona pozytywnie w ekspresowym tempie. Koszty zostaną anulowane w całości :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wysoki rachunek za transfer danych
Mam pytanie jak wyglada rozpatrzenie reklamacji i czy są szanse na pozytywne jej rozpatrzenie. Sprawa wyglada następująco: mój partner jest marynarzem. Za każdym razem gdy zmienia się kraj przychodzi SMS informujący o cenniku. Została mu naliczona opłata 2800 jeszcze w Hiszpanii, a później (gdy był już pod Maroko, jednak zasięg był nadal hiszpański - vodafone ES, nie przyszło żadne powiadomienie) kwota wzrosła do 4800. To jest absurd. Tym bardziej, ze jego lokalizacje mogą potwierdzić dane GPS czy tez dzienniki statkowe. Jak przebiega proces reklamacji, czy mogę dostać wskazówki, które pomogą w jej pozytywnym rozpatrzeniu? Są w ogóle na to szanse? Pomijam fakt, ze partner jest teraz w Afryce całkowicie poza europejskim internetem z zablokowanym telefonem.
Z góry dziękuje za odpowiedz.
Z góry dziękuje za odpowiedz.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2018, o 11:00 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Rysia95,
Jeżeli ta opcja nie została wyłączona, to w opisanej sytuacji należy złożyć reklamację, według sposobu opisanego tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... macj%C4%99 Jeśli potem podasz nam tutaj nr zgłoszenia, to pomożemy w przyśpieszeniu weryfikacji tej sprawy.
Czy partner otrzymywał SMS-y informujące o wykorzystaniu np. 40% limitu (lub 80%, 100%) w ramach usługi Limiter Data?Rysia95 pisze:Została mu naliczona opłata 2800 jeszcze w Hiszpanii, a później (gdy był już pod Maroko, jednak zasięg był nadal hiszpański - vodafone ES, nie przyszło żadne powiadomienie) kwota wzrosła do 4800.
Jeżeli ta opcja nie została wyłączona, to w opisanej sytuacji należy złożyć reklamację, według sposobu opisanego tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... macj%C4%99 Jeśli potem podasz nam tutaj nr zgłoszenia, to pomożemy w przyśpieszeniu weryfikacji tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Tak, dostał wiadomość o tym, ze wykorzystał 100% i zdjął blokadę. Wtedy jednak był jeszcze w Hiszpani. Zasięg powinien być wiec Hiszpański. Zdjął blokadę ze świadomością cen hiszpańskich. I owszem, wykorzystał 105mb ponad pakiet, ale będąc w Europie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Rysia95,
Zgodnie z tym co napisała Marta_Plus, w opisanej sytuacji po zamknięciu okresu rozliczeniowego proszę o złożenie reklamacji.
jeżeli nastąpiło odblokowanie usługi Limiter Data, to takie koszty mogły zostać naliczone.Rysia95 pisze:Tak, dostał wiadomość o tym, ze wykorzystał 100% i zdjął blokadę.
Zgodnie z tym co napisała Marta_Plus, w opisanej sytuacji po zamknięciu okresu rozliczeniowego proszę o złożenie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Reklamacja została zgłoszona, jednak przez formularz i nie mam numeru zgłoszenia. Jakie dane są potrzebne, abyście mogli przyspieszyć proces reklamacji?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Rysia95,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.Rysia95 pisze:Reklamacja została zgłoszona, jednak przez formularz i nie mam numeru zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Dziękuję! W piątek wyslalam maila. ;) Czy dzięki temu jest szansa na szybsze rozpatrzenie reklamacji? Pozdrawiam ;)
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Rysia95,
- z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że zgłoszenie reklamacyjne zostało już rozpatrzone.
- z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że zgłoszenie reklamacyjne zostało już rozpatrzone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Dziękuje za pomoc. :)
Reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Złożyliśmy ją ponownie.
Reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Złożyliśmy ją ponownie.