Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2018, o 20:46
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dostałem smsa o rzekomej zmianie statusu zamówienia ale dalej stoi w miejscu
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ile mam jeszcze czekać na jaką kolwiek reakcję ze strony sklepu internetowego? Żadnego emaila ani nic. Zależy mi bardzo na czasie. Widocznie muszę chyba zrezygnować z Plusa bo cała ta sytuacja jest dla mnie jakimś żartem nie tego się spodziewałem. Skoro "niby" nie dostali żadnego meila z tymi kopiami to czemu nie dzwonią albo chociaż nie napiszą do mnie meila? Czekam na szybką odpowiedź ze strony sklepu internetowego.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Rejestracja: 5 kwie 2018, o 09:41
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
spróbuj w tmobile albo orange jak poczekasz tydzień na odpis to zmienisz zdanie :D w play natomiast dostaniesz extra przeklej wklej i sprawa ciągnąc się bedzie dwa miesiące.
Jak masz maila w onecie albo w innej smieciowej poczcie to mail zapewne wpadł do spamu w plusie.
Mi tam bok zawsze odpisuje do 24h tak samo sklep internetowy.
W każdej sieci jest podobnie, wszedzie praca, brak czasu i czeste niedoinformowanie konsultantów.
Jak masz maila w onecie albo w innej smieciowej poczcie to mail zapewne wpadł do spamu w plusie.
Mi tam bok zawsze odpisuje do 24h tak samo sklep internetowy.
W każdej sieci jest podobnie, wszedzie praca, brak czasu i czeste niedoinformowanie konsultantów.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
To znowu mam wysłać meila? Aż do bólu?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Mitsuu, Dreiwen,
- sprawy są jeszcze w toku.
- sprawy są jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
O co chodzi z tą kaucją i ile ona wynosi?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dreiwen,
w takiej sytuacji nie ma możliwości realizacji Twojego zamówienia w sklepie internetowym. Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności. Ostateczną decyzję o akceptacji lub odmowie zawarcia umowy podejmuje nasz Dział Aktywacji. W przypadku negatywnej weryfikacji wyznaczana jest kaucja. Przyczyny jej naliczenia mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
w takiej sytuacji nie ma możliwości realizacji Twojego zamówienia w sklepie internetowym. Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności. Ostateczną decyzję o akceptacji lub odmowie zawarcia umowy podejmuje nasz Dział Aktywacji. W przypadku negatywnej weryfikacji wyznaczana jest kaucja. Przyczyny jej naliczenia mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Raczej podziękuję i pójdę do innej sieci bo tutaj to są jakieś jaja za przeproszeniem
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
A jak tam się ma moja sytuacja?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Już jest wszystko dobrze w poniedziałek powinna być przesyłka. Bardzo dziękuję za pomoc.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Mitsuu,
Bardzo się cieszę z tego faktu.Mitsuu pisze:Już jest wszystko dobrze w poniedziałek powinna być przesyłka. Bardzo dziękuję za pomoc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Sklep internetowy plusa to jakaś kpina,a rzekomy czas realizacji bardzo odbiega od rzeczywistości. Czekam na jakąkolwiek decyzję stanowczo za długo,a na moje e-maile nie raczą odpowiedzieć. Może ktoś tu na forum pomoże uzyskać informacje co z moim zamówieniem sprzed 13dni. Nr zamówienia 201806075405346
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Też jestem troszkę zniesmaczony. Dziś miała być dostawa - specjalnie wziąłem wolne z pracy by móc odebrac. I co? Ani widu ani słychu, w zamian za to dowiedziałem się, że dziś przesyłka została nadana i pewnie bedzie jutro kiedy będę w pracy do wieczora i nie będę mógł jej odebrać.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Natanya,
- czy sprawdzałaś folder SPAM? Możliwe, że odpowiedzi ze sklepu internetowego trafiły właśnie tam.
Emil435,
- dzień przed dostawą powinieneś otrzymać powiadomienie ( SMS-em oraz mailem) o dostawie wraz z nr listu przewozowego. Na jego podstawie masz możliwość śledzenia statusu zamówienia na tej stronie: https://www.tnt.com/express/pl_pl/site/home.html lub telefonicznie 801 31 00 00 lub (22) 771 71 71 (połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora).
Możliwe jest też przeadresowanie, gdy przesyłka została już przekazana firmie kurierskiej. W tym celu prośba o kontakt z infolinią sklepu internetowego.
Nasz pracownik, na podstawie numeru listu przewozowego wyśle do firmy kurierskiej interwencję w tej sprawie.
- czy sprawdzałaś folder SPAM? Możliwe, że odpowiedzi ze sklepu internetowego trafiły właśnie tam.
Emil435,
- dzień przed dostawą powinieneś otrzymać powiadomienie ( SMS-em oraz mailem) o dostawie wraz z nr listu przewozowego. Na jego podstawie masz możliwość śledzenia statusu zamówienia na tej stronie: https://www.tnt.com/express/pl_pl/site/home.html lub telefonicznie 801 31 00 00 lub (22) 771 71 71 (połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora).
Możliwe jest też przeadresowanie, gdy przesyłka została już przekazana firmie kurierskiej. W tym celu prośba o kontakt z infolinią sklepu internetowego.
Nasz pracownik, na podstawie numeru listu przewozowego wyśle do firmy kurierskiej interwencję w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Przeczytałam wszystkie posty w podobnej tematyce stąd wiedziałam, że muszę również przeglądać folder spamu. Nie otrzymałam żadnej wiadomości,trwam w zawieszeniu mimo dosłania dokumentów o jakie prosili. Nie podejrzewałam nawet że aż takie utrudnienia będą. W tej chwili nawet decyzja odmowna mnie usatysfakcjonuje,byle jakakolwiek była,wtedy wiem, że mogę zawrzeć umowę z inną siecią bez przeszkód.