Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Mojee
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 mar 2018, o 17:17

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Mojee »

Dziękuje za odpowiedz.
Czyli odwracając pytanie jeśli mam główną i dodatkowe numery, to należy z tych dodatkowych zrezygnować, same nie wygasną? Tylko jest różnica w terminach końca umów (2 tygodnie)- czy napisać z końcem głównej umowy czy tych dodatkowych?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Mojee,
Mojee pisze:to należy z tych dodatkowych zrezygnować, same nie wygasną?
po upływie czasu oznaczonego, umowa automatycznie przedłuża się na czas nieoznaczony, o ile nie zostanie złożone oświadczenie na piśmie.
Mojee pisze:Tylko jest różnica w terminach końca umów (2 tygodnie)- czy napisać z końcem głównej umowy czy tych dodatkowych?
Oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cieplasek1
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 19 cze 2018, o 21:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Cieplasek1 »

Dzień dobry. Mam pytanie . Ile przed końcem umowy mogę złożyć wypowiedzenie umowy o zakończeniu z końcem okresu podstawowego. Wypowiadałam w salonie Cyfrowy Polsat 6 miesięcy przed końcem umowy i nie było problemów. Natomiast jak chciałem wypowiedzieć usługi telekomunikacyjne to dostałem odpowiedź że tylko na 1miesac przed końcem umowy bo teraz jak wypowiem to zostanie naliczona kara bo to jest traktowane jak zerwanie umowy. Chociaz tłumaczyłem że z ostatnim okresem podstawowej umowy.
Pozdrawiam

Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 20 cze 2018, o 10:06 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

Okres wypowiedzenia, to 30 dni i następuję z końcem pełnego okresu rozliczeniowego. ;-)
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Cieplasek1 pisze:Dzień dobry. Mam pytanie . Ile przed końcem umowy mogę złożyć wypowiedzenie umowy o zakończeniu z końcem okresu podstawowego. Wypowiadałam w salonie Cyfrowy Polsat 6 miesięcy przed końcem umowy i nie było problemów. Natomiast jak chciałem wypowiedzieć usługi telekomunikacyjne to dostałem odpowiedź że tylko na 1miesac przed końcem umowy bo teraz jak wypowiem to zostanie naliczona kara bo to jest traktowane jak zerwanie umowy. Chociaz tłumaczyłem że z ostatnim okresem podstawowej umowy.
Pozdrawiam

Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Bzdura. APS ma obowiązek przyjąć wypowiedzenie z określoną datą zakończenia świadczenia usług. A proceder, który opisujesz to norma w APS.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Cieplasek1 ,
zgodnie z tym, co pisała Basia_Plus:
Basia_Plus pisze:Oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cieplasek1
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 19 cze 2018, o 21:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Cieplasek1 »

Dziękuję bardzo za informację. Jestem bardzo zły bo wypowiedzenie z Cyfrowego Polsatu pan przyjął chodź zadzwonił się upewnić czy może, ale z Plusa kategorycznie powiedział że będzie kara. Nawet kierownik siedzący obok potwierdził tą wersję. Nie upierałem się bo nie sprawdziłem tego przed odwiedzeniem APS. Przy wypowiedzeniu z CP się upewniałem na forum wiec byłem tego pewien. Jutro idę z znowu do APS z pytaniem dlaczego wprowadzają mnie w błąd.
Dziękuje bardzo za szybką odpowiedz
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Cieplasek1,
- a który to dokładnie APS? Możesz podać jego adres? Spróbuję z nimi to wyjaśnić :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cieplasek1
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 19 cze 2018, o 21:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Cieplasek1 »

APS w Wągrowcu ul. Jeżyka 2A. Można porozmawiać. Dziś nie dam rady alele jutro albo w sobotę będę z wypowiedzeniem .

Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Cieplasek1,

sprawa w trakcie wyjaśniania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Ewa_Plus pisze:Cieplasek1,
- a który to dokładnie APS? Możesz podać jego adres? Spróbuję z nimi to wyjaśnić :)
Niestety ale sytuacja opisywana w postach powyżej, spotkała mnie/nas dzisiaj w Centrum Handlowym ETC w Swarzędzu. Nie wiem czy punkt tam się mieszczący to tzw. APS, ale po ilości mieszczących się tam stanowisk tzw. obsługi klienta (3) to duży punkt. Żona chciała złożyć rezygnacje z usług po okresie oznaczonym i dowiedziała się że "się nie da", chyba że zamierza zapłacić karę za wcześniejsze ZERWANIE umowy. Próbowałem grzecznie wytłumaczyć pani nas "obsługującej", że umowę mogę wypowiedzieć/zrezygnować ze świadczenia usług, w dowolnym momencie trwania umowy wyraźnie zaznaczając "że z końcem okresu oznaczonego"
Pani lekko poirytowana, obstawała przy swoim a ja nie potrafiłem podać nr. "rozporządzenia" które to reguluje na naszą korzyść (to sarkazm i ironia). W takiej sytuacji nawet powoływanie się na wpisy z http://plusforum.pl , nie miało większego sensu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Andrzej62,

podaj nam adres punktu, w którym byłeś postaramy się wyjaśnić tę sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Wydawało mi się, że podałem adres:
Andrzej62 pisze:/.../w Centrum Handlowym ETC w Swarzędzu/../
Tutaj oficjalna strona http://www.etcswarzedz.pl/ z pełnym adresem [to nie jest reklama]
A to miejsce docelowe http://www.etcswarzedz.pl/sklepy/plus-i-cyfrowy-polsat/
Naprzeciwko jest tzw. APS "fioletowych" a za winklem tzw. APS "różowych"
Istny "trójkąt bermudzki" więc łatwo się zgubić.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Andrzej62,

dziękuję za dane punktu, chodziło mi o dokładny adres (ulica). Sprawa w trakcie wyjaśniania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Basia_Plus pisze:Andrzej62,/.../ Sprawa w trakcie wyjaśniania.
Witam
I na jakim etapie jest wyjaśnianie, bo nie uśmiecha mi się ponowna jazda do tego "punktu" [mam najbliżej] i na powtórke z rozrywki?
ODPOWIEDZ