prosze o kontakt DUKBasia_Plus pisze: yedrzey,
przekazałam do konsultanta DUK.yedrzey pisze:Również proszę o kontakt DUK
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 wrz 2015, o 11:00
Re: Przedłużenie umowy
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
barbaraT, Marcos,
dziękuję za wiadomości - już zleciłam kontakt naszego pracownika w sprawie przedłużenia umowy.
kajak_66, dijek,
podeślijcie proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodajcie słowo: FORUM oraz zawrzyjcie też swoją nazwę użytkownika. To pozwoli mi na przekazanie kontaktu do DUK.
dziękuję za wiadomości - już zleciłam kontakt naszego pracownika w sprawie przedłużenia umowy.
kajak_66, dijek,
podeślijcie proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodajcie słowo: FORUM oraz zawrzyjcie też swoją nazwę użytkownika. To pozwoli mi na przekazanie kontaktu do DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rata telefonu !
Cześć jadę jutro przedłużać umowę dostałem ofertę Huawei p20 lite. Mam smartdom i wychodzi mi za abonament 40 zł wszystko nielimitowane rata za telefon wychodzi na 36 mieś 38 zł dało by radę mniej za tą ratę płacić w ofercie będzie inna rata telefonu czy ta sama 38 zł
Ostatnio zmieniony 4 lip 2018, o 11:08 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Anulowanie nowo wygenerowanej umowy przedłużenia świadczenia
Witam wszystkich
Czy znajdzie się osoba, która mogłaby w jakikolwiek sposób wpłynąć na szybsze "anulowanie" nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ? Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Czy znajdzie się osoba, która mogłaby w jakikolwiek sposób wpłynąć na szybsze "anulowanie" nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ? Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj maciek553,
każdy kanał sprzedaży ma inną ofertę. Jeśli chciałbyś poznać propozycję naszego DUK, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Witaj stokland,
co masz na myśli, pisząc:
każdy kanał sprzedaży ma inną ofertę. Jeśli chciałbyś poznać propozycję naszego DUK, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Witaj stokland,
co masz na myśli, pisząc:
Umowa już została podpisana?stokland pisze: nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ?
Posiadasz numer zgłoszenia?stokland pisze: Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witaj stokland,
co masz na myśli, pisząc:
Poniżej opiszę w skrócie jaka sytuacja mnie spotkała po uzgodnieniu z Infolinia warunków przedłużenia umowy..
W dniu 30-05-2018 uzgodniłem warunki przedłużenia umowy abonenckiej z Państwa pracownikiem infolinii i ustalilem termin dostarczenia przesyłki (aneks do umowy + telefon) na dzień 05-06-2018r na godziny popołudniowe. Do dnia dzisiejszego nie nastąpił jakikolwiek kontakt ze strony kuriera -co lepsze firma TNT na Państwa zlecenia dostarczenia przesyłek twierdzi że kurier nie zastał nikogo w domu - to jest jawne oszustwo ! Jest monitoring, który jasno dowodzi że nikt się nie pojawił w tym dniu, nikt nie próbował się nawet skontaktować itp itd
Umowa nie została zawarta gdyż żadnych dokumentów nie podpisywałem a dowiaduje się że chcąc ewentualnie załatwić sprawę przedłużenia w Państwa punkcie stacjonarnym nie jest to możliwe gdyż umowa jest w trakcie "procedowania" !!!!!! Przypominam że żadnej umowy nie podpisywałem więc logiczne jest że nie weszła ona w życie, więc dlaczego nie mam możliwości aby ją anulować ?
Na moją wyraźną prośbę przesyłka (aneks .do umowy + telefon) została zwrócona do nadawcy po rzekomo trzykrotnej próbie dostarczenia przez kuriera (bez ŻADNEGO kontaktu) lecz muszę oczekiwać az pracownik Plusa łaskawie zaksięguje zwrot i anuluje NIE PODPISANĄ umowę aby poczynić jakiekolwiek dalsze kroki (ewentualne przedłużenie umowy) ale chyba juz lepiej zmienić operatora..
Na chwilę obecną obowiązują nowe warunku umowy, gdyż weszły one wraz z nowym okresem rozliczeniowym, naliczane są niesłusznie dodatkowe koszty połączeń zagranicznych a ja wciąż słysze ze mam czekać na rozpatrzenie reklamacji...
co masz na myśli, pisząc:
Umowa już została podpisana?stokland pisze: nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ?
Posiadasz numer zgłoszenia?[/quote]stokland pisze: Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Poniżej opiszę w skrócie jaka sytuacja mnie spotkała po uzgodnieniu z Infolinia warunków przedłużenia umowy..
W dniu 30-05-2018 uzgodniłem warunki przedłużenia umowy abonenckiej z Państwa pracownikiem infolinii i ustalilem termin dostarczenia przesyłki (aneks do umowy + telefon) na dzień 05-06-2018r na godziny popołudniowe. Do dnia dzisiejszego nie nastąpił jakikolwiek kontakt ze strony kuriera -co lepsze firma TNT na Państwa zlecenia dostarczenia przesyłek twierdzi że kurier nie zastał nikogo w domu - to jest jawne oszustwo ! Jest monitoring, który jasno dowodzi że nikt się nie pojawił w tym dniu, nikt nie próbował się nawet skontaktować itp itd
Umowa nie została zawarta gdyż żadnych dokumentów nie podpisywałem a dowiaduje się że chcąc ewentualnie załatwić sprawę przedłużenia w Państwa punkcie stacjonarnym nie jest to możliwe gdyż umowa jest w trakcie "procedowania" !!!!!! Przypominam że żadnej umowy nie podpisywałem więc logiczne jest że nie weszła ona w życie, więc dlaczego nie mam możliwości aby ją anulować ?
Na moją wyraźną prośbę przesyłka (aneks .do umowy + telefon) została zwrócona do nadawcy po rzekomo trzykrotnej próbie dostarczenia przez kuriera (bez ŻADNEGO kontaktu) lecz muszę oczekiwać az pracownik Plusa łaskawie zaksięguje zwrot i anuluje NIE PODPISANĄ umowę aby poczynić jakiekolwiek dalsze kroki (ewentualne przedłużenie umowy) ale chyba juz lepiej zmienić operatora..
Na chwilę obecną obowiązują nowe warunku umowy, gdyż weszły one wraz z nowym okresem rozliczeniowym, naliczane są niesłusznie dodatkowe koszty połączeń zagranicznych a ja wciąż słysze ze mam czekać na rozpatrzenie reklamacji...
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus pisze:Posiadasz numer zgłoszenia?stokland pisze: Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Numer reklamacji - [#114453] ????
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
stokland,
bardzo dziękuję za numer zgłoszenia. Już przekazałam dalej sprawę do przyśpieszenia.
bardzo dziękuję za numer zgłoszenia. Już przekazałam dalej sprawę do przyśpieszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Przesłałam dane na specjalista_plus@plus.pl a kontaktu brak do tej pory.Marta_Plus pisze:barbaraT, Marcos,
dziękuję za wiadomości - już zleciłam kontakt naszego pracownika w sprawie przedłużenia umowy.
kajak_66, dijek,
podeślijcie proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodajcie słowo: FORUM oraz zawrzyjcie też swoją nazwę użytkownika. To pozwoli mi na przekazanie kontaktu do DUK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
kajak_66,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
W moim przypadku był kontakt z DUK, przedłużyłen umowę z obniżką abonamentu . Po odebraniu dokumentów okazało się, że 7 miesiecy mam płacić starą kwotę a potem dopiero niższą. W rozmowie konsultant tego nie powiedział. Nie jestem z tego faktu zadowolony.
Re: Przedłużenie umowy
witam,
gdzie najszybciej, najsprawniej i bez zbędnych dokumentów przedłużyć umowę? Salon plusa, sklep internetowy czy infolinia?
gdzie najszybciej, najsprawniej i bez zbędnych dokumentów przedłużyć umowę? Salon plusa, sklep internetowy czy infolinia?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
1pietrek1,
Jednak przez brakującą liczbę okresów rozliczeniowych z poprzedniej umowy naliczany jest poprzedni abonament. Niższe zobowiązanie obowiązuje po wypełnieniu brakujących miesięcy z poprzedniej umowy.
Witaj mexy,
decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Jeśli wybierzesz przedłużenie umowy w kanałach zdalnych np. przez infolinię, należy poczekać na doręczenie przesyłki przez kuriera. Jeśli zdecydujesz się przedłużyć umowę w naszym punkcie wszystkie formalności można załatwić od razu.
Jeśli chcesz aby nasz konsultant do Ciebie oddzwonił podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
nowa taryfa zaczyna obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po zmianie warunków umowy.mexy pisze:Po odebraniu dokumentów okazało się, że 7 miesiecy mam płacić starą kwotę a potem dopiero niższą.
Jednak przez brakującą liczbę okresów rozliczeniowych z poprzedniej umowy naliczany jest poprzedni abonament. Niższe zobowiązanie obowiązuje po wypełnieniu brakujących miesięcy z poprzedniej umowy.
Możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informację na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.1pietrek1 pisze:W rozmowie konsultant tego nie powiedział. Nie jestem z tego faktu zadowolony.
Witaj mexy,
decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Jeśli wybierzesz przedłużenie umowy w kanałach zdalnych np. przez infolinię, należy poczekać na doręczenie przesyłki przez kuriera. Jeśli zdecydujesz się przedłużyć umowę w naszym punkcie wszystkie formalności można załatwić od razu.
Jeśli chcesz aby nasz konsultant do Ciebie oddzwonił podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Jakoś niektórzy płacą od razu niższy abonament. Teraz nie będę składał reklamacji bo odstąpiłem od aneksu i nie wiem czy nie zmienię operatora.
Ps. Ta sama zasada obowiązuje przy podwyższeniu abonamentu?
Ps. Ta sama zasada obowiązuje przy podwyższeniu abonamentu?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
1pietrek1,
jeśli przedłużając umowę wybierasz wyższy abonament, to promocyjne warunki wchodzą w życie od najbliższego cyklu bilingowego i naliczany jest abonament w wysokości zgodnej z wybraną promocją.
jeśli przedłużając umowę wybierasz wyższy abonament, to promocyjne warunki wchodzą w życie od najbliższego cyklu bilingowego i naliczany jest abonament w wysokości zgodnej z wybraną promocją.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ