Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dijek
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 wrz 2015, o 11:00

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dijek »

Basia_Plus pisze: yedrzey,
yedrzey pisze:Również proszę o kontakt DUK
przekazałam do konsultanta DUK.
prosze o kontakt DUK
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

barbaraT, Marcos,

dziękuję za wiadomości - już zleciłam kontakt naszego pracownika w sprawie przedłużenia umowy.

kajak_66, dijek,

podeślijcie proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodajcie słowo: FORUM oraz zawrzyjcie też swoją nazwę użytkownika. To pozwoli mi na przekazanie kontaktu do DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek553
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 lut 2018, o 19:46

Rata telefonu !

Post autor: maciek553 »

Cześć jadę jutro przedłużać umowę dostałem ofertę Huawei p20 lite. Mam smartdom i wychodzi mi za abonament 40 zł wszystko nielimitowane rata za telefon wychodzi na 36 mieś 38 zł dało by radę mniej za tą ratę płacić w ofercie będzie inna rata telefonu czy ta sama 38 zł
Ostatnio zmieniony 4 lip 2018, o 11:08 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
stokland
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lip 2018, o 08:54

Anulowanie nowo wygenerowanej umowy przedłużenia świadczenia

Post autor: stokland »

Witam wszystkich

Czy znajdzie się osoba, która mogłaby w jakikolwiek sposób wpłynąć na szybsze "anulowanie" nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ? Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj maciek553,

każdy kanał sprzedaży ma inną ofertę. Jeśli chciałbyś poznać propozycję naszego DUK, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Witaj stokland,

co masz na myśli, pisząc:
stokland pisze: nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ?
Umowa już została podpisana?
stokland pisze: Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stokland
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lip 2018, o 08:54

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: stokland »

Witaj stokland,

co masz na myśli, pisząc:
stokland pisze: nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ?
Umowa już została podpisana?
stokland pisze: Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Posiadasz numer zgłoszenia?[/quote]

Poniżej opiszę w skrócie jaka sytuacja mnie spotkała po uzgodnieniu z Infolinia warunków przedłużenia umowy..

W dniu 30-05-2018 uzgodniłem warunki przedłużenia umowy abonenckiej z Państwa pracownikiem infolinii i ustalilem termin dostarczenia przesyłki (aneks do umowy + telefon) na dzień 05-06-2018r na godziny popołudniowe. Do dnia dzisiejszego nie nastąpił jakikolwiek kontakt ze strony kuriera -co lepsze firma TNT na Państwa zlecenia dostarczenia przesyłek twierdzi że kurier nie zastał nikogo w domu - to jest jawne oszustwo ! Jest monitoring, który jasno dowodzi że nikt się nie pojawił w tym dniu, nikt nie próbował się nawet skontaktować itp itd

Umowa nie została zawarta gdyż żadnych dokumentów nie podpisywałem a dowiaduje się że chcąc ewentualnie załatwić sprawę przedłużenia w Państwa punkcie stacjonarnym nie jest to możliwe gdyż umowa jest w trakcie "procedowania" !!!!!! Przypominam że żadnej umowy nie podpisywałem więc logiczne jest że nie weszła ona w życie, więc dlaczego nie mam możliwości aby ją anulować ?


Na moją wyraźną prośbę przesyłka (aneks .do umowy + telefon) została zwrócona do nadawcy po rzekomo trzykrotnej próbie dostarczenia przez kuriera (bez ŻADNEGO kontaktu) lecz muszę oczekiwać az pracownik Plusa łaskawie zaksięguje zwrot i anuluje NIE PODPISANĄ umowę aby poczynić jakiekolwiek dalsze kroki (ewentualne przedłużenie umowy) ale chyba juz lepiej zmienić operatora..

Na chwilę obecną obowiązują nowe warunku umowy, gdyż weszły one wraz z nowym okresem rozliczeniowym, naliczane są niesłusznie dodatkowe koszty połączeń zagranicznych a ja wciąż słysze ze mam czekać na rozpatrzenie reklamacji...
stokland
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lip 2018, o 08:54

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: stokland »

Marta_Plus pisze:
stokland pisze: Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Posiadasz numer zgłoszenia?

Numer reklamacji - [#114453] ????
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

stokland,

bardzo dziękuję za numer zgłoszenia. Już przekazałam dalej sprawę do przyśpieszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kajak_66
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 cze 2018, o 19:50

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kajak_66 »

Marta_Plus pisze:barbaraT, Marcos,

dziękuję za wiadomości - już zleciłam kontakt naszego pracownika w sprawie przedłużenia umowy.

kajak_66, dijek,

podeślijcie proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodajcie słowo: FORUM oraz zawrzyjcie też swoją nazwę użytkownika. To pozwoli mi na przekazanie kontaktu do DUK.
Przesłałam dane na specjalista_plus@plus.pl a kontaktu brak do tej pory.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

kajak_66,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
1pietrek1
PlusManiak
Posty: 98
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 1pietrek1 »

W moim przypadku był kontakt z DUK, przedłużyłen umowę z obniżką abonamentu . Po odebraniu dokumentów okazało się, że 7 miesiecy mam płacić starą kwotę a potem dopiero niższą. W rozmowie konsultant tego nie powiedział. Nie jestem z tego faktu zadowolony.
mexy
Prawie PlusManiak
Posty: 40
Rejestracja: 9 lut 2014, o 23:20

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mexy »

witam,
gdzie najszybciej, najsprawniej i bez zbędnych dokumentów przedłużyć umowę? Salon plusa, sklep internetowy czy infolinia?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

1pietrek1,
mexy pisze:Po odebraniu dokumentów okazało się, że 7 miesiecy mam płacić starą kwotę a potem dopiero niższą.
nowa taryfa zaczyna obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po zmianie warunków umowy.
Jednak przez brakującą liczbę okresów rozliczeniowych z poprzedniej umowy naliczany jest poprzedni abonament. Niższe zobowiązanie obowiązuje po wypełnieniu brakujących miesięcy z poprzedniej umowy.
1pietrek1 pisze:W rozmowie konsultant tego nie powiedział. Nie jestem z tego faktu zadowolony.
Możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informację na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.

Witaj mexy,

decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Jeśli wybierzesz przedłużenie umowy w kanałach zdalnych np. przez infolinię, należy poczekać na doręczenie przesyłki przez kuriera. Jeśli zdecydujesz się przedłużyć umowę w naszym punkcie wszystkie formalności można załatwić od razu.
Jeśli chcesz aby nasz konsultant do Ciebie oddzwonił podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
1pietrek1
PlusManiak
Posty: 98
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 1pietrek1 »

Jakoś niektórzy płacą od razu niższy abonament. Teraz nie będę składał reklamacji bo odstąpiłem od aneksu i nie wiem czy nie zmienię operatora.
Ps. Ta sama zasada obowiązuje przy podwyższeniu abonamentu?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

1pietrek1,

jeśli przedłużając umowę wybierasz wyższy abonament, to promocyjne warunki wchodzą w życie od najbliższego cyklu bilingowego i naliczany jest abonament w wysokości zgodnej z wybraną promocją.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ