Teraz jest 23 wrz 2018, o 00:21

Zostaw Kontakt





Dodatkowe 20GB za 5zł (nie działa sms)

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

czastech.pl

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 11 lip 2018, o 20:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Dodatkowe 20GB za 5zł (nie działa sms)

Post11 lip 2018, o 20:46

Jak wysyłam smsa SMS na numer 80223, o treści AKT20GB.
to dostaję smsa zwrotnego z treścią: Komunikat niepoprawny. "Prosimy spróbować ponownie. Pozdrawiamy Plus".

I tak cały czas. Co się dzieje ?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Dodatkowe 20GB za 5zł (nie działa sms)

Post12 lip 2018, o 14:43

czastech.pl, pakiet dostępny jest tylko dla taryfy PLUSH INTERNET L. Czy masz aktywną właśnie tę taryfę? Czy SMS został wysłany z kropką, czy bez kropki na końcu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

czastech.pl

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 11 lip 2018, o 20:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Dodatkowe 20GB za 5zł (nie działa sms)

Post12 lip 2018, o 18:05

Mam wrażenie, że obsługa Plusa robi ze mnie "głupka".

TAK - mam aktywną usługę PLUSH INTERNET L (inaczej nie pisałbym w miejscu "Plus Internet" na forum.

Chyba bym był kompletnym idiotą jakbym sms-a wysłał z kropką.

Próbowałem już każdego sposobu (wyłączenie i włączenie internetu, z małych i dużych liter itp. itd.) nic nie działa. W salonie u Was też babeczka próbowała wysłać sms-a AKT20GB i sprawdzała co jest grane, że nie działa. Usłyszałem jedynie "jest problem z siecią, powinno później działać" i tak już tydzień... Później to znaczy? miesiąc? rok?

W salonie mówią "później"
W odpowiedzi na email mówią "trzeba włączyć i wyłączyć internet"
Na forum "a może nie ta oferta, a może z kropką"

Co jest z WAMI nie tak!??? NIE MOŻECIE PO PROSTU SPRAWDZIĆ CZY PROBLEM JEST U WAS W SYSTEMIE?

Pierwszy raz jestem Waszym klientem i już więcej nie będę. Składam wypowiedzenie - dziękuje za współpracę.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1858
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 428 razy

Re: Dodatkowe 20GB za 5zł (nie działa sms)

Post13 lip 2018, o 12:40

czastech.pl, nie odnotowaliśmy problemu z działaniem tej usługi. Napisz, proszę, na ten formularz wpisując poniższe dane:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),

bądź

- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.

Zaznacz, że otrzymujesz informacje o błędzie pomimo wielokrotnych porób aktywacji. Wklej również komunikat zwrotny jaki otrzymujesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

czastech.pl

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 11 lip 2018, o 20:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Dodatkowe 20GB za 5zł (nie działa sms)

Post23 lip 2018, o 00:23

Aż pozwoliłem Was sobie opisać
Ostatnio edytowano 23 lip 2018, o 07:05 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: usunięcie treści niezgodnych z Regulaminem PlusForum pkt.17

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości