Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
autmik
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 lip 2014, o 08:50

Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowie

Post autor: autmik »

Witam,

Posiadałem 2 numery - jeden w abonamencie Plus, drugi w Mix Plus. Chciałem te 2 numery konwertować do Plush ABO. Musiałem je najpierw przenieść do oferty na kartę Plus i tak zrobiłem. Następnie przez stronę internetową Plusha zamówiłem konwersję moich 2 numerów z karty na Plush ABO. Umowy otrzymałem i podpisałem, a numery zostały aktywowane w pierwszych dniach czerwca 2018 r. Z racji tego, że potrzebowałem karty SIM w rozmiarze nano poszedłem do salonu Plusa z zamiarem PŁATNEJ wymiany karty SIM. Pan z salonu Plusa powiedział, że jeżeli jest to nowa umowa, to w ciągu 7 dni od aktywacji przysługuje mi bezpłatna wymiana karty SIM. Pan z salonu Plusa osobiście zadzwonił jeszcze na infolinię Plusa, aby to potwierdzić i konsultant potwierdził, że w takim przypadku przysługuje bezpłatna wymiana karty SIM. Rzeczywiście tak się stało - po około 1 godzinie od wydania nowej karty SIM, karta została aktywowana i przyszedł SMS z Plusa, że została dokonana bezpłatna wymiana karty SIM. Pomyślałem, że skoro jest możliwość bezpłatnej wymiany karty SIM, to wymienię też drugą kartę SIM, na której aktywowałem usługę Plush ABO. Chciałem ją wymienić, ponieważ ręcznie ją przycinałem do rozmiaru nano, więc skoro jest możliwość bezpłatnej wymiany, to również poszedłem do salonu Plusa to uczynić. Z racji tego, że załatwiałem to z Panem, który obsługiwał mnie w przypadku pierwszej karty SIM, to Pan z salonu Plusa wiedział o co chodzi i przyjął zgłoszenie na darmową wymianę karty SIM. Nadmienię, że załatwiałem to wszystko w ciągu 7 dni od aktywacji. Niestety bezpłatna wymiana drugiej karty SIM się nie udała - dostałem SMS z Plusa, że bezpłatna wymiana nie została zrealizowana. Zgłosiłem się do salonu Plusa i dokonałem płatnej wymiany karty SIM, ale Pan z salonu powiedział, że jak dostanę fakturę z naliczoną wymianą karty SIM, to żeby zgłosić reklamację. Wczoraj dostałem fakturę i rzeczywiście została naliczona opłata za wymianę karty SIM. Reklamacji jeszcze nie zgłosiłem, ale postanowiłem napisać tutaj na forum, aby ktoś ze Specjalistów Plusa wyjaśnił z czego wynika taka dziwna sytuacja, że jedna karta SIM została wymieniona bezpłatnie a druga nie.
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post autor: zbych_in_flames »

Powód może być raczej tylko jeden, przekroczone 7 dni.
Na pierwszej fakturze jaką masz datę aktywacji tego numeru w ofercie Plus abo, czyli od kiedy jest naliczany abonament? Kiedy próbowałeś wymienić?
autmik
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 28 lip 2014, o 08:50

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post autor: autmik »

2 moje numery zostały aktywowane 5.06.2018 r. Wymianę pierwszej karty SIM zrealizowałem 5.06.2018 r. - była to udana bezpłatna wymiana karty SIM. Wniosek na bezpłatną wymianę drugiej karty SIM składałem 6.06.2018 r. (ten wniosek został odrzucony). Mam oryginał tego wniosku - i widnieje tam data złożenia 6.06.2018 r. Jak widać wszystko mieście się w 7 dniach od aktywacji.
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post autor: zbych_in_flames »

autmik pisze:2 moje numery zostały aktywowane 5.06.2018 r
To data z faktury rozumiem? Od tej daty masz naliczany abonament? Jaki masz cykl?
autmik
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 28 lip 2014, o 08:50

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post autor: autmik »

Abonament mam naliczany od 5.06.2018 r. a cykl rozliczeniowy zaczyna się 9 dnia każdego miesiąca.
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post autor: zbych_in_flames »

No to bardzo dziwne, składaj reklamacje, podaj wszystkie daty i raczej nie powinno być problemu z anulowaniem opłaty. Najlepiej zgłoś na bok@plus.pl i numer zgłoszenia podaj do jakiegoś Specjalisty na forum by przyspieszył rozwiązanie.
autmik
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 28 lip 2014, o 08:50

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post autor: autmik »

Reklamację złożyłem. Numer sprawy to #164704. Jeżeli ktoś ze specjalistów Plusa mógłby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji, to byłbym bardzo wdzięczny.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2018, o 13:43 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: W związku z prośbą autora wątku (przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji) temat przeniosłem do oficjalnego działu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post autor: Marta_Plus »

Witaj autmik,
autmik pisze:Reklamację złożyłem. Numer sprawy to #164704.
Dziękuję za numer i już przekazałam Twoją sprawę do szybszej realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mario[PL]
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 26 cze 2014, o 03:22

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Mario[PL] »

Witam,

Przeniosłem numer do Plush i w chciałem wymienić kartę SIM na rozmiar nano ponieważ zmieniłem również komórkę. Udałem się do punktu Plus w celu wymiany. Po weryfikacji poinformowano mnie, że przysługuje mi bezpłatna wymiana karty SIM po czym otrzymałem pismo do podpisu gdzie przyczyną zmiany była skradziona karta SIM Nie podpisałem błędnego wniosku ponieważ karta nie została skradziona tylko chciałem wymienić na NANO co jest chyba zrozumiałe. Otrzymałem drugi wniosek gdzie przyczyną zmiany była DG-uszkodzona karta SIM Nie chciałem dalej walczyć z wiatrakami i podpisałem wniosek. Otrzymałem informację, że nowa karta SIM do godziny powinna być aktywna. Otóż tak się nie stało nowa karta SIM nie została aktywowana. Mało tego otrzymałem informację SMS "Zmiana karty SIM dla numeru XXX.XXX.XXX jest możliwa za opłatą W celu wymiany kary prosimy o ponowny kontakt z punktem sprzedaży. Przepraszamy Plus."
Ostatnio zmieniony 13 sie 2018, o 13:02 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu i wątku.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Mario[PL],

dobrze rozumiem, że wcześniej odbyło się przeniesienie numeru, a teraz miała nastąpić tylko wymiana karty SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mario[PL]
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 26 cze 2014, o 03:22

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Mario[PL] »

Tak, tylko wymiana karty SIM, numer jest już w Plush
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Mario[PL],

wymiana karty SIM w przypadku usług prepaid jest płatna - koszt to 12,30 zł - https://bok.plus.pl/system/templates/se ... arty%20SIM.
Tym samym zgodnie z informacjami z wiadomości SMS, niezbędna będzie jeszcze jedna wizyta w placówce.
Za niedogodności najmocniej przepraszam :oops:.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mario[PL]
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 26 cze 2014, o 03:22

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Mario[PL] »

Widzę, że się nie rozumiemy chodzi o wymianę karty SIM abonamentowej. Dokładnie chodzi o taryfę PLUSH ABO L

Wymiana karty SIM w tym wypadku jest bezpłatna do 90dni. od zawarcia umowy, natomiast spotkałem się z odmową i proszę o wyjaśnienie.

EDIT:
poniedziałek, 13 sierpnia 2018, 12:38

Witam.

Przeniosłem numer do Plush ABO L i w chciałem wymienić kartę SIM na rozmiar nano ponieważ zmieniłem również komórkę. Udałem się do punktu Plusa w celu wymiany. Po weryfikacji poinformowano mnie, że przysługuje mi bezpłatna wymiana karty SIM po czym otrzymałem pismo do podpisu gdzie przyczyną zmiany była skradziona karta SIM. Nie podpisałem błędnego wniosku ponieważ karta nie została skradziona tylko chciałem wymienić na NANO co jest chyba zrozumiałe. Otrzymałem drugi wniosek gdzie przyczyną zmiany była DG-uszkodzona karta SIM. Nie chciałem dalej walczyć z wiatrakami i podpisałem wniosek. Otrzymałem informację, że nowa karta SIM do godziny powinna być aktywna. Otóż tak się nie stało nowa karta SIM nie została aktywowana. Mało tego otrzymałem informację SMS "Zmiana karty SIM dla numeru XXX.XXX.XXX jest możliwa za opłatą. W celu wymiany karty prosimy o ponowny kontakt z punktem sprzedaży.
Przepraszamy Plus."

Czy w tym przypadku przysługuje mi darmowa wymiana kary SIM i w jakim czasie od podpisania umowy?




EDIT: sl@w_es:
post pod postem; połączenie wypowiedzi.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post autor: Joanna_Plus »

Mario[PL],
Mario[PL] pisze:Widzę, że się nie rozumiemy chodzi o wymianę karty SIM abonamentowej.
Post napisany został w dziale Plus Mix/Plus na Kartę. Do tego nie zawierał żadnej informacji o tym, że chodzi o usługi w Plush ABO.
Mario[PL] pisze:Przeniosłem numer do Plush ABO L
Doprecyzujmy proszę jeszcze - chodzi o przeniesienie numeru z usług Plus na Kartę (tak jak w tym poście: viewtopic.php?f=98&t=23551&p=241391#p241391) nie zaś przeniesienie z innej sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mario[PL]
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 26 cze 2014, o 03:22

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post autor: Mario[PL] »

Tak z Plus na kartę ;) Numer nie był przenoszony z innej sieci.
ODPOWIEDZ