Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 cze 2018, o 13:14
Re: Plush Abonament
Na fakturach jest tylko kwota, data wystawienia, do kiedy płatność oraz nr konta na które wpłacić pieniążki.
Czy nie powinno to być na 1 wspólnej fakturze i jakoś rozpisane co za co ?
Numer konta klienta: 21508824
Czy nie powinno to być na 1 wspólnej fakturze i jakoś rozpisane co za co ?
Numer konta klienta: 21508824
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
zibiaz1,
Na fakturze VAT powinna być informacja za jakie usługi naliczona została wspomniana kwota.
jeżeli chcesz otrzymywać jedną fakturę za oba numery, możesz dokonać konsolidacji konta. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nsolidacja.zibiaz1 pisze:Czy nie powinno to być na 1 wspólnej fakturze i jakoś rozpisane co za co ?
Na fakturze VAT powinna być informacja za jakie usługi naliczona została wspomniana kwota.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
czytaj wszystko oraz żądaj wszystkiego na piśmie, bo Polkomtel tylko czyha, aby Cię naciągnąć ;)
Przerabiałem to już trzykrotnie z Polkomtelem i Cyfrowym Polsatem.
Raz właśnie w sytuacji łączenia faktur w jedną zabrano mi rabat smartdom (bez żadnej wcześniejszej informacji)
Przerabiałem to już trzykrotnie z Polkomtelem i Cyfrowym Polsatem.
Raz właśnie w sytuacji łączenia faktur w jedną zabrano mi rabat smartdom (bez żadnej wcześniejszej informacji)
Re: Plush Abonament
Czy można dokonać konsolidacji kont jeśli jeden numer jest w abonamencie Plus, a drugi w abonamencie Plush?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
bogdanjan,
nie, numery Plush ABO, można łączyć tylko z innymi numerami Plush ABO.bogdanjan pisze:Czy można dokonać konsolidacji kont jeśli jeden numer jest w abonamencie Plus, a drugi w abonamencie Plush?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Czegoś chyba nie rozumiem. Przeniosłem 2 nr należące do mnie do Plush Abo L, obydwa zarejestrowane na mnie w Plush żeby były po 20 zł/mc. Więc po co jeszcze jakaś konsolidacja. Powinno to być z automatu a nie niepotrzebna biurokracja.
Faktura też jest jakoś słaba do zrozumienia co i ile za co no ale może się przyzwyczaję. Polkomtel wystawił mi fakturę za mc do przodu a poprzedni operator drugą fakturę za ten sam okres no po prostu suuuperr.
Faktura też jest jakoś słaba do zrozumienia co i ile za co no ale może się przyzwyczaję. Polkomtel wystawił mi fakturę za mc do przodu a poprzedni operator drugą fakturę za ten sam okres no po prostu suuuperr.
Re: Plush Abonament
zibiaz1,
- konsolidacja kont jest potrzebna, jeśli chciałbyś otrzymywać wspólna f-rę dla obu numerów. Nie jest jednak konieczna, aby naliczył się rabat z Duet.
Abonament zawsze naliczany jest z góry. Na pierwszej f-rze dodatkowo masz doliczony jeszcze cząstkowy abonament za niepełny okres rozliczeniowy (od momentu aktywacji do końca pierwszego cyklu). Na kolejnych fakturach będzie już prościej
Jeśli poprzedni operator naliczył Ci abonament za okres, w którym nie korzystałeś już z jego usług, to najlepiej będzie z nim to wyjaśnić drogą reklamacyjną.
- konsolidacja kont jest potrzebna, jeśli chciałbyś otrzymywać wspólna f-rę dla obu numerów. Nie jest jednak konieczna, aby naliczył się rabat z Duet.
Abonament zawsze naliczany jest z góry. Na pierwszej f-rze dodatkowo masz doliczony jeszcze cząstkowy abonament za niepełny okres rozliczeniowy (od momentu aktywacji do końca pierwszego cyklu). Na kolejnych fakturach będzie już prościej
Jeśli poprzedni operator naliczył Ci abonament za okres, w którym nie korzystałeś już z jego usług, to najlepiej będzie z nim to wyjaśnić drogą reklamacyjną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Zalogowałem się do Plus i chcąc dodać do konta 2 nr to nie ma opcji. Jak dokonać tej konsolidacji ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
zibiaz1,
po zalogowaniu do Plus online, wybierz kolejno zakładki Konto i formalności -> Ogólne -> Edycja konta -> Przeniesienie numeru na inne, istniejące już konto -> Zmień. Daj znać, czy realizacja zlecenia powiodła się.
po zalogowaniu do Plus online, wybierz kolejno zakładki Konto i formalności -> Ogólne -> Edycja konta -> Przeniesienie numeru na inne, istniejące już konto -> Zmień. Daj znać, czy realizacja zlecenia powiodła się.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Próba przeniesienia numeru do Plusha ABO to obecnie jakaś porażka.
16 lipca rano złożyłam zamówienie przez stronę internetową. Tego samego dnia po południu dostałam mail, że moje zamówienie "zostało przekazane firmie kurierskiej". Skoro zostało przekazane, to sądziłam, że następnego dnia, maks dwa dni później będzie u mnie.
Ale następnego dnia dzwoni konsultant i informuje mnie, że z powodu opóźnień w firmie kurierskiej, kurier będzie u mnie 30 lipca.
Napisałam zatem do sklepu z pytaniem, czy mogę w takim razie wycofać zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed 14 dniami, bo w takiej sytuacji nie interesuje mnie natychmiastowa aktywacja, która wypadnie na początku okresu rozliczeniowego u obecnego operatora.
Dostałam następującą odpowiedź:
Ok, odpisuję w takim razie, żeby zgoda została zmieniona tak, by Polkomtel rozpoczął świadczenie usług następnego dnia po upływie 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy.
I co? Dostaję następującą odpowiedź:
W związku z tą sytuacją anulowałam zamówienie. Żeby było śmieszniej, dowiedziałam się wtedy, że:
W swojej naiwności postanowiłam zadzwonić jeszcze na infolinię i zapytać, czy przez salon Relay czy inny punkt partnerski przeniesienie numeru odbędzie się szybciej, czy może również uczestniczy w tym firma kurierska TNT, która ma teraz takie opóźnienia. Konsultant obrażonym tonem powiedział mi, że on "przecież nie pracuje w punkcie handlowym", więc skąd ma wiedzieć, jak to się odbywa... No proszę, ludzie... Polkomtel nie wie, jak przebiega proces zmiany numeru za pośrednictwem punktów handlowych, z którymi ma podpisaną umowę? Żeby to jeszcze była mało pomocna odpowiedź, ale z jakimś milszym albo chociaż neutralnym nastawieniem. Ale takie aroganckie i nieprzyjemne podejście do klienta zniechęca do dalszych kontaktów z tą siecią i nie wiem, czy nadal mam ochotę przenosić tu numer. Pomijam już kwestię poinformowania konsultantów, którzy udzielają nieprawdziwych informacji.
16 lipca rano złożyłam zamówienie przez stronę internetową. Tego samego dnia po południu dostałam mail, że moje zamówienie "zostało przekazane firmie kurierskiej". Skoro zostało przekazane, to sądziłam, że następnego dnia, maks dwa dni później będzie u mnie.
Ale następnego dnia dzwoni konsultant i informuje mnie, że z powodu opóźnień w firmie kurierskiej, kurier będzie u mnie 30 lipca.
Napisałam zatem do sklepu z pytaniem, czy mogę w takim razie wycofać zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed 14 dniami, bo w takiej sytuacji nie interesuje mnie natychmiastowa aktywacja, która wypadnie na początku okresu rozliczeniowego u obecnego operatora.
Dostałam następującą odpowiedź:
Zapytałam jeszcze, czy jeśli poproszę o zmianę zamówienia, to termin dostarczenia dokumentów 30 lipca nie ulegnie zmianie. Odpisał mi inny konsultant, że "termin doręczenia będzie przybliżony do 30.07.2018 r."Zamówienie jest gotowe do wysłania, mogę przyjąć dyspozycję do ponownej realizacji z zmianą zgody.
Ok, odpisuję w takim razie, żeby zgoda została zmieniona tak, by Polkomtel rozpoczął świadczenie usług następnego dnia po upływie 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy.
I co? Dostaję następującą odpowiedź:
Przecież po to w pierwszym mailu pytałam, czy w ogóle jest to możliwe i dostałam twierdzącą odpowiedź - która okazała się nieprawdziwa...Chciałbym poinformować, iż nie ma możliwości edytowania zgód zaznaczonych w momencie składania zamówienia przez stronę. Aktywacja usługi nastąpi do 7 dni od momentu podpisania umowy. Ewentualnie można anulować zamówienie i złożyć je na nowo uwzględniając zmiany.
W związku z tą sytuacją anulowałam zamówienie. Żeby było śmieszniej, dowiedziałam się wtedy, że:
Rozumiem, że nie ma takiej możliwości, bo w jedną stronę jest na korzyść Polkomtelu, a w drugą już nie?Dodatkowo dodam, iż istnieje możliwość zmiany ale tylko w drugą stronę tzn. po otrzymaniu usługi z trybu 14 dniowego możemy dokonać zmiany na tryb 7 dniowy niestety w drugą stronę takiej możliwości nie ma.
W swojej naiwności postanowiłam zadzwonić jeszcze na infolinię i zapytać, czy przez salon Relay czy inny punkt partnerski przeniesienie numeru odbędzie się szybciej, czy może również uczestniczy w tym firma kurierska TNT, która ma teraz takie opóźnienia. Konsultant obrażonym tonem powiedział mi, że on "przecież nie pracuje w punkcie handlowym", więc skąd ma wiedzieć, jak to się odbywa... No proszę, ludzie... Polkomtel nie wie, jak przebiega proces zmiany numeru za pośrednictwem punktów handlowych, z którymi ma podpisaną umowę? Żeby to jeszcze była mało pomocna odpowiedź, ale z jakimś milszym albo chociaż neutralnym nastawieniem. Ale takie aroganckie i nieprzyjemne podejście do klienta zniechęca do dalszych kontaktów z tą siecią i nie wiem, czy nadal mam ochotę przenosić tu numer. Pomijam już kwestię poinformowania konsultantów, którzy udzielają nieprawdziwych informacji.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
agamg88,
podaj mi proszę numer ostatniego zamówienia. Twoje uwagi przekazałam już do pracowników sklepu internetowego. Najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności.
podaj mi proszę numer ostatniego zamówienia. Twoje uwagi przekazałam już do pracowników sklepu internetowego. Najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Marta_Plus,
numer zamówienia to 201807165614357, ale tak jak wspominałam zostało już ono anulowane i nie złożyłam nowego. Mam umowę na czas nieokreślony i 30 dni wypowiedzenia u obecnego operatora, więc muszę mniej więcej wiedzieć, kiedy złożyć zamówienie, żeby kurier przyjechał pod koniec okresu rozliczeniowego, a nie na początku. W obecnej sytuacji, z tak funkcjonującym TNT, nie da się tego w ogóle przewidzieć.
Czy wiesz może, kiedy zakończą się te opóźnienia?
numer zamówienia to 201807165614357, ale tak jak wspominałam zostało już ono anulowane i nie złożyłam nowego. Mam umowę na czas nieokreślony i 30 dni wypowiedzenia u obecnego operatora, więc muszę mniej więcej wiedzieć, kiedy złożyć zamówienie, żeby kurier przyjechał pod koniec okresu rozliczeniowego, a nie na początku. W obecnej sytuacji, z tak funkcjonującym TNT, nie da się tego w ogóle przewidzieć.
Czy wiesz może, kiedy zakończą się te opóźnienia?
Re: Plush Abonament
Mamy dokładnie ten sam problem z zamówieniem (201807155611565) w sklepie Plusha.
Zamówienie w sklepie internetowym złożone 15.07.18, w poniedziałek po południu dostaję maila że już jest przekazane firmie kurierskiej TNT...i tyle było wiadomości w tej sprawie.
Mamy piątek 20.07, minął tydzień, przesyłki nie ma, kontaktu ze strony Plusha czy TNT też brak.
Zależało mi by przeniesienie numeru załatwić przed urlopem (by nie mieć przerw w działaniu telefonu). Chyba zaczynam rozumieć z czego wynika atrakcyjna oferta Plusha.
Zamówienie w sklepie internetowym złożone 15.07.18, w poniedziałek po południu dostaję maila że już jest przekazane firmie kurierskiej TNT...i tyle było wiadomości w tej sprawie.
Mamy piątek 20.07, minął tydzień, przesyłki nie ma, kontaktu ze strony Plusha czy TNT też brak.
Zależało mi by przeniesienie numeru załatwić przed urlopem (by nie mieć przerw w działaniu telefonu). Chyba zaczynam rozumieć z czego wynika atrakcyjna oferta Plusha.
Re: Plush Abonament
No to u mnie przynajmniej zadzwonili...
Ale pewnie u Ciebie też dopiero w okolicach 30 lipca będzie kurier, bo to TNT przenosi magazyn i podobno stąd te opóźnienia.
I też pytanie, czy ta data, którą podają, to na pewno będzie dokładnie ten dzień. Ja też na przykład wyjeżdżam na urlop pod koniec lipca, więc to dość istotne.
Masz rację, że taka oferta z czegoś niestety wynika. Jeszcze potrafiłam przeboleć ten beznadziejny numer tymczasowy, którego nie ma przy przenoszeniu do żadnego innego operatora, bo myślałam, że tak to sobie rozplanuję, żeby obecny operator dostał wypowiedzenie pod koniec okresu rozliczeniowego, a w Plush włączyłabym sobie te "wakacje". No ale NIC się nie da zaplanować i w takiej sytuacji poszukam sobie chyba oferty bez numeru tymczasowego, bo tam przynajmniej jak kurier nawali, to nie trzeba podwójnie płacić...
Ale pewnie u Ciebie też dopiero w okolicach 30 lipca będzie kurier, bo to TNT przenosi magazyn i podobno stąd te opóźnienia.
I też pytanie, czy ta data, którą podają, to na pewno będzie dokładnie ten dzień. Ja też na przykład wyjeżdżam na urlop pod koniec lipca, więc to dość istotne.
Masz rację, że taka oferta z czegoś niestety wynika. Jeszcze potrafiłam przeboleć ten beznadziejny numer tymczasowy, którego nie ma przy przenoszeniu do żadnego innego operatora, bo myślałam, że tak to sobie rozplanuję, żeby obecny operator dostał wypowiedzenie pod koniec okresu rozliczeniowego, a w Plush włączyłabym sobie te "wakacje". No ale NIC się nie da zaplanować i w takiej sytuacji poszukam sobie chyba oferty bez numeru tymczasowego, bo tam przynajmniej jak kurier nawali, to nie trzeba podwójnie płacić...
Ostatnio zmieniony 20 lip 2018, o 13:33 przez agamg88, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
agamg88,
dziękuję Ci za numer zamówienia. Przekazałam interwencję, zobaczymy co uda się zrobić.
dextus,
już poprosiłam o przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia. Przepraszam za wynikłe niedogodności.
dziękuję Ci za numer zamówienia. Przekazałam interwencję, zobaczymy co uda się zrobić.
dextus,
już poprosiłam o przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia. Przepraszam za wynikłe niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ