Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
fox0410,
może były wykonywane połączenia na numery, które są płatne ponad abonament np. infolinie. Szczegółowe informacje będzie można uzyskać na bilingu po zamknięciu bieżącego cyklu rozliczeniowego.
może były wykonywane połączenia na numery, które są płatne ponad abonament np. infolinie. Szczegółowe informacje będzie można uzyskać na bilingu po zamknięciu bieżącego cyklu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Oferta [bez telefonu] dokładnie taka sama jak poprzednio czyli "łamaniec" 6/9 m-cy i odpowiednio 30/40 zł. net 4GB czyli jeśli nic się nie zmieni do końca kontraktu wtedy....
Andrzej62 pisze:.../Trzecia możliwość, to podtrzymanie woli rezygnacji, co też bierzemy pod uwagę, tym bardziej że numer którego dotyczy sprawa, jest wolny od jakichkolwiek zobowiązań typu: smartdom, raty itd.../
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus pisze:stokland,Już poprosiłam o szybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.stokland pisze:EDIT: Umowa anulowana, w chwili obecnej oczekuje na rozpatrzenie reklamacji odnośnie niesłusznie naliczonych kosztów połączeń zagranicznych.
Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Dziękuje za pomoc w przyśpieszeniu sprawy.
Z informacji pracownika punktu stacjonarnego Plusa, wynika, że na chwilę obecną nie jest przygotowana żadna oferta odnośnie przedłużenia mojego numeru, cyt. "być może za miesiąc będzie przygotowana oferta..." - czy to jakiś żart? Sami, na własne życzenie chcecie Państwo pozbyć się dotychczasowego klienta, gdyż moja umowa kończy się przed upływem miesiąca
Od dnia 14-02 (podobno) w Państwa firmie, pracownik punktu stacjonarnego ma możliwość zaproponowania mi takiej samej oferty, która była proponowana poprzez infolinie BOK i to jest w pełni zrozumiałe jednak dlaczego nie ma on "wglądu" w to co ustalałem z BOK? Ta oferta była naprawdę przekonywująca (stąd moja zgoda na przedłużenie umowy ale wyszło jak wyszło ), naprawdę nie ma możliwości aby podstawowe informacje przekazać do punktów stacjonarnych i "załatwienia" tej sprawy na miejscu, w punkcie?
Propozycja umowy abonamentowej + telefon z upustem 10 zł niż oferta dostępna na www. jest po prostu słaba..
Ubolewam, że ciężko trafić na rzetelnego i "elastycznego" pracownika, który jak twierdzi nie ma wglądu w moje obecne warunki taryfowe a o ofercie "Partnerskiej" nie słyszał i nie wie czym może się to różnić.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
stokland ,
to bardzo dobra wiadomość. Cieszymy się, że sprawa została rozwiązana pomyślnie.stokland pisze:Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Dziękuje za pomoc w przyśpieszeniu sprawy.
Czy chcesz aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą w sprawie oferty?stokland pisze:moja umowa kończy się przed upływem miesiąca
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Tak, proszę o kontakt DUK i proszę o elastyczna oferte lecz wiem że na pewno nie zdecyduje się na zawarcie nowej umowy poprzez infolinię. Nie po tym "cyrku" którego doświadczyłem. Czy jest inne rozwiązanie ?Basia_Plus pisze:stokland ,
Czy chcesz aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą w sprawie oferty?stokland pisze:moja umowa kończy się przed upływem miesiąca
Re: Przedłużenie umowy
Do dnia dzisiejszego nikt DUK do mnie nie zadzwonił, szkoda!!!Basia_Plus pisze:kajak_66,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Re: Przedłużenie umowy
stokland, kajak_66,
- wysłałam do DUK interwencję w sprawie pilnego kontaktu z Wami.
- wysłałam do DUK interwencję w sprawie pilnego kontaktu z Wami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Już zadzwonili, dziękuję za pomocEwa_Plus pisze:stokland, kajak_66,
- wysłałam do DUK interwencję w sprawie pilnego kontaktu z Wami.
Re: Przedłużenie umowy
I co zaproponowali?
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
otrzymałam dziś smsa z BOK, że mailowo została wysłana 'atrakcyjna oferta przedłużenia umowy', jednak na podanym w smsie mailu nie mam żadnej wiadomości od Plusa. W takim razie gdzie znajdę wspomnianą w smsie ofertę?
Pozdrawiam
otrzymałam dziś smsa z BOK, że mailowo została wysłana 'atrakcyjna oferta przedłużenia umowy', jednak na podanym w smsie mailu nie mam żadnej wiadomości od Plusa. W takim razie gdzie znajdę wspomnianą w smsie ofertę?
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
Witaj foppa,
- czy sprawdzałaś może folder SPAM?
- czy sprawdzałaś może folder SPAM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
@Ewa_Plus,
tak, sprawdzałam, w folderze spam też nic się nie pojawiło. Właśnie dostałam kolejnego smsa o takiej treści i tym razem również na skrzynce nic nie mam.
tak, sprawdzałam, w folderze spam też nic się nie pojawiło. Właśnie dostałam kolejnego smsa o takiej treści i tym razem również na skrzynce nic nie mam.
Re: Przedłużenie umowy
foppa,
- mogę zatem zlecić kontakt pracownika DUK w tej sprawie.
Czy przedłużenie dotyczy numeru, który nam już kiedyś podawałaś? Numer kontaktowy też ten sam? Jeśli coś się zmieniło to podeślij mailem na adres: sepcjalista_plus@plus.pl w temacie podając swój nick oraz dopisek: FORUM.
- mogę zatem zlecić kontakt pracownika DUK w tej sprawie.
Czy przedłużenie dotyczy numeru, który nam już kiedyś podawałaś? Numer kontaktowy też ten sam? Jeśli coś się zmieniło to podeślij mailem na adres: sepcjalista_plus@plus.pl w temacie podając swój nick oraz dopisek: FORUM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
@Ewa_Plus,
nie pamiętam dokładnie, ale jest zaczynał się od 693, to tak. Proszę o kontakt DUK.
Pozdrawiam
Edit
Na wszelki wypadek wysłałam mailowo :)
nie pamiętam dokładnie, ale jest zaczynał się od 693, to tak. Proszę o kontakt DUK.
Pozdrawiam
Edit
Na wszelki wypadek wysłałam mailowo :)
Ostatnio zmieniony 17 lip 2018, o 15:01 przez foppa, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Żona była dzisiaj w punkcie Plusa przedłużyć umowę, tym razem bez tel,zaproponowano Jej warunki powiedzmy śmieszne. Chodzi o abonament max 40 zł i jak najwięcej internetu, propozycja była 2-4 gb . Proszę o pomoc. Obydwoje jesteśmy w Plusie ponad 15 lat