Ipla-awaria,błędy video.

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
grzego44
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 paź 2016, o 20:06

Ipla-awaria,błędy video.

Post autor: grzego44 »

Witam.Gdy włączę np.Polsat sport i ustawie jakość 1080p wyskakuje napis że wystąpił błąd w odtwarzaniu materiału(kod błędu 10000000).Przy jakości 720p działa dobrze korzystam z aplikacji na androida.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Ipla-awaria,błędy video.

Post autor: Michał_Plus »

grzego44, postaram się sprawdzić i wrócę z opowiedzą.

Edycja: Problem z kodekami wideo jest znany. Pracujemy nad jego rozwiązaniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzego44
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 paź 2016, o 20:06

Re: Ipla-awaria,błędy video.

Post autor: grzego44 »

Ok dzięki za info
grzego44
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 paź 2016, o 20:06

Re: Ipla-awaria,błędy video.

Post autor: grzego44 »

Jest nowa aktualizacja ipli ale nadal przy włączeniu jakości 1080p wyskakuje kod błędu 10000000.

Wysłane z mojego Z10 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Ipla-awaria,błędy video.

Post autor: Michał_Plus »

grzego44, nadal pracujemy nad rozwiązaniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzego44
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 paź 2016, o 20:06

Re: Ipla-awaria,błędy video.

Post autor: grzego44 »

Witam. Dzisiaj znowu jest nowa aktualizacja i dalej ten sam błąd.Co aktualizacja to coraz gorzej i jeszcze tyle sobie chcecie za ligę mistrzów.

Wysłane z mojego Z10 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Ipla-awaria,błędy video.

Post autor: Michał_Plus »

grzego44, tak jak pisałem:
grzego44 pisze:pracujemy nad rozwiązaniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
heniekplot
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 lip 2018, o 16:24

Re: Ipla-awaria,błędy video.

Post autor: heniekplot »

Witam.

Po zmianie szaty graficznej ipli oraz dodaniu HBO zauważyłem masę niebezpiecznych błędów w serwisie. Błędy o których napiszę zgłaszałem kilkakrotnie do samej ipli jak również do cyfrowego Polsatu. Niestety jak to zwykle bywa, w odpowiedzi otrzymałem wklejony punkt z regulaminu. Także biuro obsługi ignoruje zgłoszenia użytkowników. Co wg mnie jest karygodnym działaniem, gdzie w grę wchodzą rozliczenia z kart kredytowych.
Poniżej opiszę scenariusz działania, który zawiera błędy sprzeczne z regulaminem ipli, którym zasłania się biuro obsługi klienta.
Przypuśćmy że pierwszy raz korzystamy z serwisu ipla. Do założenia konta wymagane jest podanie adresu email. Niestety, po zmianach ipla.tv nie weryfikuje tego w żaden sposób. Możemy podać jako email dowolną frazę zawierającą @ w nazwie. Np. lubie@placki.com Serwis zakłada nam nowe konto na podany email. Problem rozpoczyna się wtedy, kiedy np. zapomnimy hasła a mamy wykupiony pakiet. Jak odzyskać w prosty sposób konto? Druga sprawa w jaki sposób serwis zamierza nas poinformować o np. zmianach w regulaminie skoro nie może nam ich dostarczyć. Lub też w jaki sposób ipla informuje wtedy swoich klientów o zbliżających się płatnościach etc.
Druga poważna luka, to po założeniu konta możemy skorzystać z 14 dniowego bezpłatnego okresu próbnego. Wystarczy wybrać opcję 14 dni na próbę, przejść do płatności, gdzie zostaniemy poproszeni o podanie numeru swojej karty kredytowej/debetowej na której musi być chociaż 1zł. W celu weryfikacji. Po aktywacji danego pakietu lub pakietów które nas interesują, z poziomu swojego konta wybieramy opcję moje zakupy oraz zakładkę Formy płatności, gdzie usuwamy swoja kartę kredytową jako formę płatności. Przecież chcemy skorzystać z 14 dniowego triala. Pakiety aktywowane zostają ważne po tym zabiegu. I wszystko byłoby ok, gdyby nie to że cały proces możemy przeprowadzić ponownie z użyciem tej samej karty kredytowej/debetowej aby uzyskać ponownie 14 dni za darmo. Pytanie zatem co ipla.tv robi z numerami naszych kart skoro nie potrafią zweryfikować czy karta była już użyta czy też nie.
Wystarczy bowiem założyć nowe konto, na np. krokodyl@dundee.com i wybrać opcję płatności kartę kredytową/debetową oraz podać dane tej samej karty której użyliśmy wcześniej i mamy ponownie 14 dni za darmo.

W odpowiedzi na kilkukrotne powyższe zgłoszenie, otrzymałem od ipli odpowiedzi:
„Uprzejmie informujemy, że nie ma możliwości ponownej aktywacji okresu promocyjnego dla tego samego pakietu oraz tej samej karty w IPLA.”

„Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem korzystania z
odnawianych Pakietów Ipla promocja dostępna jest jednorazowo dla
Klientów którzy dokonują pierwszego zamówienia określonego odnawianego
Pakietu, zamawianego z wykorzystaniem jednej karty, z określonego konta
Klienta w Serwisie. W przypadku kolejnego zamówienia tego samego Pakietu
odnawianego z wykorzystaniem tej samej karty lub za pośrednictwem tego
samego konta w Serwisie, Promocja nie będzie dostępna.”


„Ponownie informujemy, że w przypadku kolejnego zamówienia tego
samego Pakietu odnawianego ykorzystaniem tej samej karty lub za
pośrednictwem tego samego konta w Serwisie, Promocja nie będzie
dostępna.”

Co z tego wynika? Najwyraźniej ipla ma nieaktualny regulamin a Obsługa klienta nie sprawdza zgłoszeń klientów. Dzięki czemu płacący klient comiesięczną opłatę, przestanie ją uiszczać bo najwyraźniej ipla pozwala na darmowe korzystanie z ich zasobów.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Ipla-awaria,błędy video.

Post autor: Daniel_Plus »

heniekplot, napisz proszę w tej sprawie reklamację, dzięki czemu zgłoszenie będzie mogło zostać rozwiązane kompleksowo. Dodatkowe informacje, jak to zrobić, możesz znaleźć na tej stronie: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... ce-w-cp.cp#
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
heniekplot
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 lip 2018, o 16:24

Re: Ipla-awaria,błędy video.

Post autor: heniekplot »

Daniel_Plus pisze:heniekplot, napisz proszę w tej sprawie reklamację, dzięki czemu zgłoszenie będzie mogło zostać rozwiązane kompleksowo. Dodatkowe informacje, jak to zrobić, możesz znaleźć na tej stronie: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... ce-w-cp.cp#
Tak jak napisałem, zgłaszałem kilkakrotnie, nic z tego nie wynikło, odpowiedzi zacytowałem.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Ipla-awaria,błędy video.

Post autor: Daniel_Plus »

heniekplot, IPLA to usługa, którą świadczy Cyfrowy Polsat. Obsługa forum Plusa niestety nie ma możliwości, aby odnieść się do zgłoszenia, które nie dotyczy Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ