Usługa ochrona wyswietlacza
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
fox0410,
- najlepiej będzie jeśli w tej sprawie napiszesz na bok@plus.pl. Konsultant zweryfikuje wówczas co się zadziało na Twoich numerach, że ta usługa zniknęła. Pamiętaj, żeby w mailu podać swój Plus Kod 5 lub dane:
- imię i nazwisko,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę).
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.
- najlepiej będzie jeśli w tej sprawie napiszesz na bok@plus.pl. Konsultant zweryfikuje wówczas co się zadziało na Twoich numerach, że ta usługa zniknęła. Pamiętaj, żeby w mailu podać swój Plus Kod 5 lub dane:
- imię i nazwisko,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę).
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
tak zrobię bo dzwoniąc nikt nie odbiera. Dam znać :)
Edit:
dzwoniłam do BOK, Pani nie udzieli mi informacji. Jak to jest w taryfie Duet? Dzwoniłam wcześniej już i za każdym razem udzielono mi informacji a dziś nie?
Edit:
dzwoniłam do BOK, Pani nie udzieli mi informacji. Jak to jest w taryfie Duet? Dzwoniłam wcześniej już i za każdym razem udzielono mi informacji a dziś nie?
Ostatnio zmieniony 25 maja 2018, o 15:03 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
wiem, że nie ma ubezpieczenia szyb mimo iż to miało być, rrozpatrywana jest reklamacja. więc czekam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
fox0410,
jeśli posiadasz numer reklamacji podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.fox0410 pisze:rrozpatrywana jest reklamacja. więc czekam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Byłam w salonie pytając czy mam usługe ochrona wyświetlacza powiedziano mi że tak gdy dzwoniłam aby oddać telefon do naprawy powiedziano mi że nie mam włączonej tej usługi o co chodzi?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Roksana66,
aby zweryfikować czy usługa jest aktywna konieczny jest dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sytuacji przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
aby zweryfikować czy usługa jest aktywna konieczny jest dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sytuacji przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Usługa "Ochrona wyświetlacza" czy ktoś korzystał ?
Hej
Zdecydowałem się na przeniesienie numeru do plusa i zakup Galaxy s8. Jak wiecie w abonamencie jest dodatkowo opcja "ochrona wyświetlacza" za 4.99 zł miesięcznie. Chciałem zapytać czy ktoś kiedyś korzystał z tego i rzeczywiście nikt nie robi problemu i wymienia taki wyświetlacz na nowy oryginalny ? Mam znajomych którzy powykupowali gwarancje na mechaniczne uszkodzenia laptopów (w marketach) i oczywiście zostali potem odprawieni z kwitkiem. zastanawia mnie kiedy taki ekran wymienią skoro punkty regulaminu mówią: (ponumerowałem przypadkowo)
1. "...wynikających z niedopełnienia obowiązków wynikających z instrukcji producenta dotyczących korzystania z Urządzenia."
lub
2. "Polkomtel zwolniony jest z obowiązku wykonania Usługi Serwisowej jeśli Uszkodzenie powstało
w wyniku pozostawienia Urządzenia bez nadzoru lub zostało wyrządzone umyślnie i celowo przez Klienta/Użytkownika Urządzenia. "
Czyli praktycznie te dwa zapisy całkowicie wykluczają jakąkolwiek naprawę bo:
- jeśli zostawicie na stole telefon i na przykład dziecko trąci i spadnie to powiedzą patrz pkt 2
- jeśli wypadnie ci z kieszeni to powiedzą że użytkowałeś niezgodnie z instrukcją patrz pkt 1. bo w niej napisano aby zachować ostrożność,
- jeśli zbije się w kieszeni to tez powiedzą że niezgodnie z instrukcją bo nie dochowałeś staranności.
czy istnieje jakieś inne zbicie wyświetlacza, które nie łapie się w tych 2 punktach ?
Ja znam tylko jedno - pęknięcie z uwagi na zbyt wysokie ciśnienie atmosferyczne :)
czy komuś w ogóle coś takiego wymienili czy jest to kolejny sposób na wciągnięcie kasiorki ? W regulaminie nie znalazłem nic na temat ceny telefonu tzn. że jeśli ktos ma s8 a ktos inny J3 to cena wyświetlacza jest inna a oboje płaca 4.99 zatem czy cos się dopłaca do naprawy w razie wymiany wyświetlacza jeśli ma się drogi telefon ( o ile jakiś cud sprawi że uznają) ?
Zdecydowałem się na przeniesienie numeru do plusa i zakup Galaxy s8. Jak wiecie w abonamencie jest dodatkowo opcja "ochrona wyświetlacza" za 4.99 zł miesięcznie. Chciałem zapytać czy ktoś kiedyś korzystał z tego i rzeczywiście nikt nie robi problemu i wymienia taki wyświetlacz na nowy oryginalny ? Mam znajomych którzy powykupowali gwarancje na mechaniczne uszkodzenia laptopów (w marketach) i oczywiście zostali potem odprawieni z kwitkiem. zastanawia mnie kiedy taki ekran wymienią skoro punkty regulaminu mówią: (ponumerowałem przypadkowo)
1. "...wynikających z niedopełnienia obowiązków wynikających z instrukcji producenta dotyczących korzystania z Urządzenia."
lub
2. "Polkomtel zwolniony jest z obowiązku wykonania Usługi Serwisowej jeśli Uszkodzenie powstało
w wyniku pozostawienia Urządzenia bez nadzoru lub zostało wyrządzone umyślnie i celowo przez Klienta/Użytkownika Urządzenia. "
Czyli praktycznie te dwa zapisy całkowicie wykluczają jakąkolwiek naprawę bo:
- jeśli zostawicie na stole telefon i na przykład dziecko trąci i spadnie to powiedzą patrz pkt 2
- jeśli wypadnie ci z kieszeni to powiedzą że użytkowałeś niezgodnie z instrukcją patrz pkt 1. bo w niej napisano aby zachować ostrożność,
- jeśli zbije się w kieszeni to tez powiedzą że niezgodnie z instrukcją bo nie dochowałeś staranności.
czy istnieje jakieś inne zbicie wyświetlacza, które nie łapie się w tych 2 punktach ?
Ja znam tylko jedno - pęknięcie z uwagi na zbyt wysokie ciśnienie atmosferyczne :)
czy komuś w ogóle coś takiego wymienili czy jest to kolejny sposób na wciągnięcie kasiorki ? W regulaminie nie znalazłem nic na temat ceny telefonu tzn. że jeśli ktos ma s8 a ktos inny J3 to cena wyświetlacza jest inna a oboje płaca 4.99 zatem czy cos się dopłaca do naprawy w razie wymiany wyświetlacza jeśli ma się drogi telefon ( o ile jakiś cud sprawi że uznają) ?
Ostatnio zmieniony 17 lip 2018, o 09:34 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witam,
Ja właśnie skorzystałem z tej cudownej usługi. Na stronie Plusa możemy przeczytać:
Przedłużyłem umowę abonamentową i wziąłem do tego TV Samsunga, bo nowy telefon nie jest mi potrzebny. TV przyjechał razem z umową kurierem i z powodu remontu przeleżał w kartonie nie ruszany przez około miesiąc (i tutaj moja uwaga zawsze sprawdzajcie przy kurierze czy sprzęt nie jest uszkodzony, ja nigdy tego nie robiłem i teraz mam nauczkę). Po wspomnianym czasie, zadowolony otwieram pudło, wyciągam tv, a tam na samym dole odprysk na wyświetlaczu i pękniecie do połowy ekranu. No i co teraz zrobić? Miesiąc po dostarczeniu winić kuriera, skoro nie sprawdziłem przy nim gdy mi dostarczył tv? Przypomniało mi się że mam aktywną usługę ochrony wyświetlacza, więc zadzwoniłem. No i się zaczęła zabawa.
Zadzwoniłem pod numer podany na stronie Plusa - jest to numer do firmy Digital Care która zajmuje się naprawą wyświetlaczy i 2 lipca przyjęto zgłoszenie - wszystko ładnie pięknie powiedziano mi że kurier przyjedzie po sprzęt max do 4 dni roboczych. Oczywiście nie przyjechał więc dzwonię po raz kolejny spytać co się dzieje, nikt nic nie wie, zostaję powiadomiony że przyjedzie w ciągu najbliższych dni. Ok, nazajutrz dzwoni pan czy będę w domu dani kolejnego żeby mogli odebrać sprzęt. A więc siedzę i czekam, koło południa dzwoni kurier że nie może znaleźć mieszkania, po chwili okazało się że pojechał pod adres ponad 400 km od adresu właściwego. Ręce mi opadły. Kolejny telefon do DC i tam zdziwienie czemu tak, skoro podawałem inny adres. No nic, kolejne dni czekania i przyjechał bardzo miły Pan z serwisu, powiedział mi że w tv to oni raczej nie wymieniają wyświetlaczy przy takich uszkodzeniach, tylko dają nowy odbiornik. Powiedział że max 3-5 dni, sprzęt powinien być już u mnie. No i co? Dzisiaj mija równy tydzień od tego momentu, a tu żadnej informacji. Ale ok - na stronie widzimy, że naprawa może potrwać 7 dni roboczych. Dzwonię po raz kolejny z czystej ciekawości - Pani powiedziała mi że dzisiaj dopiero został zaakceptowany mój wniosek i nie umie mi powiedzieć kiedy sprzęt przyjedzie do mnie. Tak więc, dziś mamy 23 lipca a ja czekam cały czas. Zobaczymy co z tego będzie i ile jeszcze telefonów będę musiał wykonać. W Google są tylko 3 opinie na temat Digital Care, możecie sobie przeczytać. Pozdrawiam.
Ja właśnie skorzystałem z tej cudownej usługi. Na stronie Plusa możemy przeczytać:
Kod: Zaznacz cały
2 dni - Zgłoś szkodę w ciągu 2 dni pod numerem (22) 716 19 99 lub na naprawaplus.pl
2 dni robocze - W ciągu dwóch dni roboczych kurier odbierze od Ciebie uszkodzony sprzęt
7 dni roboczych - W ciągu 7 dni roboczych wyświetlacz zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy
2 dni robocze - W ciągu kolejnych 2 dni roboczych kurier dostarczy Ci naprawiony sprzęt
Przedłużyłem umowę abonamentową i wziąłem do tego TV Samsunga, bo nowy telefon nie jest mi potrzebny. TV przyjechał razem z umową kurierem i z powodu remontu przeleżał w kartonie nie ruszany przez około miesiąc (i tutaj moja uwaga zawsze sprawdzajcie przy kurierze czy sprzęt nie jest uszkodzony, ja nigdy tego nie robiłem i teraz mam nauczkę). Po wspomnianym czasie, zadowolony otwieram pudło, wyciągam tv, a tam na samym dole odprysk na wyświetlaczu i pękniecie do połowy ekranu. No i co teraz zrobić? Miesiąc po dostarczeniu winić kuriera, skoro nie sprawdziłem przy nim gdy mi dostarczył tv? Przypomniało mi się że mam aktywną usługę ochrony wyświetlacza, więc zadzwoniłem. No i się zaczęła zabawa.
Zadzwoniłem pod numer podany na stronie Plusa - jest to numer do firmy Digital Care która zajmuje się naprawą wyświetlaczy i 2 lipca przyjęto zgłoszenie - wszystko ładnie pięknie powiedziano mi że kurier przyjedzie po sprzęt max do 4 dni roboczych. Oczywiście nie przyjechał więc dzwonię po raz kolejny spytać co się dzieje, nikt nic nie wie, zostaję powiadomiony że przyjedzie w ciągu najbliższych dni. Ok, nazajutrz dzwoni pan czy będę w domu dani kolejnego żeby mogli odebrać sprzęt. A więc siedzę i czekam, koło południa dzwoni kurier że nie może znaleźć mieszkania, po chwili okazało się że pojechał pod adres ponad 400 km od adresu właściwego. Ręce mi opadły. Kolejny telefon do DC i tam zdziwienie czemu tak, skoro podawałem inny adres. No nic, kolejne dni czekania i przyjechał bardzo miły Pan z serwisu, powiedział mi że w tv to oni raczej nie wymieniają wyświetlaczy przy takich uszkodzeniach, tylko dają nowy odbiornik. Powiedział że max 3-5 dni, sprzęt powinien być już u mnie. No i co? Dzisiaj mija równy tydzień od tego momentu, a tu żadnej informacji. Ale ok - na stronie widzimy, że naprawa może potrwać 7 dni roboczych. Dzwonię po raz kolejny z czystej ciekawości - Pani powiedziała mi że dzisiaj dopiero został zaakceptowany mój wniosek i nie umie mi powiedzieć kiedy sprzęt przyjedzie do mnie. Tak więc, dziś mamy 23 lipca a ja czekam cały czas. Zobaczymy co z tego będzie i ile jeszcze telefonów będę musiał wykonać. W Google są tylko 3 opinie na temat Digital Care, możecie sobie przeczytać. Pozdrawiam.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj Szymuch,
- kiedy dokładnie kurier odebrał od Ciebie telewizor?
- kiedy dokładnie kurier odebrał od Ciebie telewizor?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj Ewo. Kurier odebrał telewizor w zeszły poniedziałek (tj. 16 lipca, jakoś przed południem). Pozdrawiam.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Nie tylko Plus "współpracuje" z Digital Care, także inni operatorzy. Natomiast opinie o tej firmie są wszędzie tylko negatywne - unikajcie ich jak ognia!
Nawet jeśli wykupiliście już tę usługę, to lepiej nie wysyłajcie do nich, bo się nie doczekacie naprawy albo każą wam słono dopłacić...
Nawet jeśli wykupiliście już tę usługę, to lepiej nie wysyłajcie do nich, bo się nie doczekacie naprawy albo każą wam słono dopłacić...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Szymuch,
Podeślij mi proszę numer tego zgłoszenia wraz z numerem PESEL pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Nic nie mogę obiecać, ale spróbujemy przyśpieszyć sprawę.Szymuch pisze:Zadzwoniłem pod numer podany na stronie Plusa - jest to numer do firmy Digital Care która zajmuje się naprawą wyświetlaczy i 2 lipca przyjęto zgłoszenie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj Marto. Wysłałem właśnie maila zgodnie z powyższymi wskazówkami. Dziękuję za fatygę i pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj Szymuch,
dziękuję - wiadomość dotarła.
dziękuję - wiadomość dotarła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ