Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 lip 2018, o 19:44
Re: Brak LTE
Pakiet podstawowy to 2G, dodatkowy to prawie 300M bo wysłałem po 1 lipca SMSa EXTRA 300MB. Okres rozliczeniowy to pierwszy dzień miesiaca. APN był poprawny. Zadzoniłem do Polkomtela zrobili jakiś restet, kazali srestartowac komórkę i zaczeło bujac jak trzeba. Nadal nie wiem co było powodem tego problemu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
cwojo, prawdopodobnie jakiś błąd. Najważniejsze, że już działa. Bardzo się cieszymy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35
Re: Brak LTE
Nie działa mi LTE na Sony Xperia L1 dual SIM. Mam cały czas EDGE, nie da się nijak na tym pracować. Oferta Plush ABO.
Nie działają ani ustawienia podane na stronie, ani ustawienia automatyczne, które przy którymś resecie dostałem w końcu do zainstalowania (i które różnią się w dwóch miejscach od tych pierwszych).
Pierwsze zgłoszenie problemu technicznego zostało zbyte po kilku godzinach niedorzeczną odpowiedzią, że "się przemieszczam, dlatego nie mam LTE". Żart?
Drugie zgłoszenie czeka od tygodnia i wydaje mi się, że Plus nie będzie potrafił rozwiązać tego problemu. Będę czekał w nieskończoność, a oczywiście przypomnienia dotyczącego płatności faktury za usługę, która de facto nie jest mi dostarczana Plus nie omieszkał mi wysłać...
Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
Na tym samym telefonie miałem LTE z sieci Play i praktycznie nigdy nie było problemów z zasięgiem w obrębie miasta.
Nie działają ani ustawienia podane na stronie, ani ustawienia automatyczne, które przy którymś resecie dostałem w końcu do zainstalowania (i które różnią się w dwóch miejscach od tych pierwszych).
Pierwsze zgłoszenie problemu technicznego zostało zbyte po kilku godzinach niedorzeczną odpowiedzią, że "się przemieszczam, dlatego nie mam LTE". Żart?
Drugie zgłoszenie czeka od tygodnia i wydaje mi się, że Plus nie będzie potrafił rozwiązać tego problemu. Będę czekał w nieskończoność, a oczywiście przypomnienia dotyczącego płatności faktury za usługę, która de facto nie jest mi dostarczana Plus nie omieszkał mi wysłać...
Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
Na tym samym telefonie miałem LTE z sieci Play i praktycznie nigdy nie było problemów z zasięgiem w obrębie miasta.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
oddzwonimy, prawidłowy APN to: plus. Czy taki jest ustawiony? Czy są zdefiniowane inne punkty dostępowe? Podaj proszę lokalizację, w której korzystasz z internetu w telefonie. Czy LTE działało wcześniej na tym samym telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35
Re: Brak LTE
Taki APN mam właśnie ustawiony.
Obecnie mam wybrane te ustawienia, które przyszły w konfiguracji automatycznej. Miałem też zdefiniowany APN na podstawie danych ze strony https://ustaw.plus.pl, ale nie był wybrany. Jego skasowanie też nic nie dało.
Z internetu korzystam w ścisłym centrum Łodzi. W promieniu co najmniej 5 km w każdą stronę nie działa.
Tak jak pisałem już w pierwszym poście. Na tym samym telefonie działało LTE w sieci Play do ostatniego dnia przed zmianą operatora (której powoli zaczynam żałować mimo wszystko...). W Play wystarczyła konfiguracja automatyczna przez stronę operatora. W przeciwieństwie do narzędzia Plusa narzędzie Play rozpoznało od razu model mojego telefonu.
Obecnie mam wybrane te ustawienia, które przyszły w konfiguracji automatycznej. Miałem też zdefiniowany APN na podstawie danych ze strony https://ustaw.plus.pl, ale nie był wybrany. Jego skasowanie też nic nie dało.
Z internetu korzystam w ścisłym centrum Łodzi. W promieniu co najmniej 5 km w każdą stronę nie działa.
Tak jak pisałem już w pierwszym poście. Na tym samym telefonie działało LTE w sieci Play do ostatniego dnia przed zmianą operatora (której powoli zaczynam żałować mimo wszystko...). W Play wystarczyła konfiguracja automatyczna przez stronę operatora. W przeciwieństwie do narzędzia Plusa narzędzie Play rozpoznało od razu model mojego telefonu.
Re: Brak LTE
- czyli po stronie sieci wszystko jest OK, zatem przyczyna musi być gdzieś w telefonie.oddzwonimy,
Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
Spróbuj usunąć całą konfigurację i zrobić ją od nowa (z APN: Plus). Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź jak wygląda sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35
Re: Brak LTE
Zdaje się, że APN to "plus", a nie "Plus".Ewa_Plus pisze:- czyli po stronie sieci wszystko jest OK, zatem przyczyna musi być gdzieś w telefonie.oddzwonimy,
Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
Spróbuj usunąć całą konfigurację i zrobić ją od nowa (z APN: Plus). Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź jak wygląda sytuacja.
To nie wróży zbyt dobrze...
Re: Brak LTE
oddzwonimy,
- nie ma znaczenia, czy napiszesz z dużej, czy z małej litery
- nie ma znaczenia, czy napiszesz z dużej, czy z małej litery
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35
Re: Brak LTE
Tak się składa, że ma. Momentalnie wyłącza się internet po zmianie małej litery na dużą.
....................................
....................................
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 lip 2018, o 11:40
Re: Brak LTE
Jak większość poprzedników w tym poście mam problem z lte. Wszystkie inne usługi ok. Telefon sprawdzony na innej karcie sim i łapie zasięg lte. W mojej lokalizacji jest lte bo mam router z plusa i jest na nim lte.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Grzesiekb1234, czy ta druga karta jest również w naszej sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35
Re: Brak LTE
Nie działa. Jakieś inne pomysły?Ewa_Plus pisze: - czyli po stronie sieci wszystko jest OK, zatem przyczyna musi być gdzieś w telefonie.
Spróbuj usunąć całą konfigurację i zrobić ją od nowa (z APN: Plus). Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź jak wygląda sytuacja.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
oddzwonimy, sprawdź, czy tryb pracy sieci jest ustawiony na 2G/3G/LTE. Czy możesz przywrócić ustawienia fabryczne i spróbować jeszcze raz ustawić APN?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35
Re: Brak LTE
Sieć jest ustawiona "preferowana LTE".
Ustawień fabrycznych raczej nie będę przywracał, to by było za dużo zachodu później z ustawianiem wszystkiego od początku. Będę preferował zmianę sieci, jeżeli Plus nie jest w stanie mi zaproponować żadnego sensownego rozwiązania gwarantującego powodzenie. Zawiodłem się niestety na tej sieci. Jeszcze się nigdy nie spotkałem z czymś takim, żeby dział techniczny nie był w stanie w ciągu prawie dwóch tygodni rozwiązać problemu. Wszystko wskazuje na to, że Plus sprzedaje usługę, której nie jest w stanie dostarczyć.
Ustawień fabrycznych raczej nie będę przywracał, to by było za dużo zachodu później z ustawianiem wszystkiego od początku. Będę preferował zmianę sieci, jeżeli Plus nie jest w stanie mi zaproponować żadnego sensownego rozwiązania gwarantującego powodzenie. Zawiodłem się niestety na tej sieci. Jeszcze się nigdy nie spotkałem z czymś takim, żeby dział techniczny nie był w stanie w ciągu prawie dwóch tygodni rozwiązać problemu. Wszystko wskazuje na to, że Plus sprzedaje usługę, której nie jest w stanie dostarczyć.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
oddzwonimy, tak jak napisałeś:
więc usługę dostarczamy. Problem leży po stronie konfiguracji aparatu.oddzwonimy pisze:Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ