Fun Skan
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- fox0410
- PlusManiak
- Posty: 136
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16
Fun Skan
Witajcie, czy jest mozliwe abym nieświadomie właczyła usługę funScan?? Co to w ogóle jest?? Mam doliczone do abonamentu 30 zł za jakąs usługę
Re: FunScan
Na stronie Plusa masz opis tej usługi. Aby ją aktywować musisz wysłać sms. Sam przeczytałem Twoja informację bo nigdy o tym nie słyszałem a poznaję ciekawe osoby w rzeczywistości.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2018, o 16:23 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postów do wątku z poruszonym tematem.
Powód: połączenie - przeniesienie postów do wątku z poruszonym tematem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Fun Skan
Witaj fox0410,
zgodnie z tym co napisał amaryl556, to rozrywkowa usługa, która daje możliwość anonimowego rozmawiania przez telefon. Aby dołączyć do zabawy, należy wysłać bezpłatnego SMS-a o treści : ZGODA pod numer 2500. Opis usług wraz z komendami na wyłączenie znajdziesz na http://www.plus.pl/uslugi/funskan.
zgodnie z tym co napisał amaryl556, to rozrywkowa usługa, która daje możliwość anonimowego rozmawiania przez telefon. Aby dołączyć do zabawy, należy wysłać bezpłatnego SMS-a o treści : ZGODA pod numer 2500. Opis usług wraz z komendami na wyłączenie znajdziesz na http://www.plus.pl/uslugi/funskan.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Fun Skan
Rozumiem, ale jak to możliwe że mam doliczone za coś czego nie włączyłam??
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Fun Skan
fox0410,
jeśli uważasz, że opłata została niesłusznie naliczona, to masz możliwość zgłoszenia reklamacji.
jeśli uważasz, że opłata została niesłusznie naliczona, to masz możliwość zgłoszenia reklamacji.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2018, o 16:52 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam posty do odpowiedniego działu.
Powód: przeniosłam posty do odpowiedniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Fun Skan
Dzwoniac na BOK, dostałam informacje ze to nie ma nic w spólnego z Plusem i mogłam to aktywowac przegladając strony internetowe. Jest taka mozliwośc?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Fun Skan
fox0410,
przypadkowa akceptacja regulaminu w jakimś serwisie, w którym podawany był numer telefonu, może powodować aktywację tego typu serwisów. Niemniej usługa, która wymaga wyrażenia zgody użytkownika na korzystanie z niej, jest świadczona przez firmę Digital Virgo S.A. we współpracy z naszą siecią.
przypadkowa akceptacja regulaminu w jakimś serwisie, w którym podawany był numer telefonu, może powodować aktywację tego typu serwisów. Niemniej usługa, która wymaga wyrażenia zgody użytkownika na korzystanie z niej, jest świadczona przez firmę Digital Virgo S.A. we współpracy z naszą siecią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Fun Skan
spróbowałam z tą reklamacją. zobaczymy :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Fun Skan
fox0410,
jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć jego rozpatrzenie.fox0410 pisze:spróbowałam z tą reklamacją.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Fun Skan
robiłam to przez plus online. jjak mam zdobyc numer zgłoszenia?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Fun Skan
fox0410,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Fun Skan
fox0410,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Fun Skan
Dziękuję, w jaki sposób dostanę informację?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Fun Skan
fox0410,
w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowana:
- Telefonicznego i ewentualnie dodatkowo poprzez SMS bez konieczności wysyłania pisma.
- Wiadomością e-mail.
- W formie pisemnej na adres właściciela numeru podany w Polkomtel.
W przypadku negatywnej odpowiedzi na zgłoszoną reklamację, zostaniesz poinformowana w formie pisemnej lub e-mail.
w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowana:
- Telefonicznego i ewentualnie dodatkowo poprzez SMS bez konieczności wysyłania pisma.
- Wiadomością e-mail.
- W formie pisemnej na adres właściciela numeru podany w Polkomtel.
W przypadku negatywnej odpowiedzi na zgłoszoną reklamację, zostaniesz poinformowana w formie pisemnej lub e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ