Witam.
Mam taki mały problem.
Przedłużyłam przez internet umowę w Mix Plus.
Jednak niestety podczas składania zamówienia podałam stary e-mail do którego nie mam już dostępu.
Chciałam zapytać czy jest może możliwość zmiany tego e-maila i sprawdzenie jaki kolor telefonu został wybrany?
Gdyż nie wiem czy coś mi się nie przedstawiło przez problem z moim internetem i czy zamówienie zostało złożone poprawnie?
Numer zamówienia 201808295845233
w tej sprawię skontaktuj się proszę telefonicznie bądź mailowo z obsługą naszego sklepu. Tam pracownik będzie miał możliwość weryfikacji złożonego zamówienia, ewentualnie dokonania jakieś korekty. Namiary znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam
29.08 dostałam sms ze wróciła do was niepodpisana przezemnie umowa na przedłużenie mix plus. wy włączyliście mi już nowa umowę choc ja jej nie podpisałam. jak dlugo bede czekała na wycofanie tej nowej umowy? tym bardziej ze jej nie podpisałam?
prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl numer telefonu oraz numer zamówienia. W temacie wiadomości koniecznie napisz FORUM oraz podaj swój nick. Przekażę wówczas sprawę do właściwych osób.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam
23.08 byl u mnie kurier. Umowy NIE podpisalam wiec ja zabral. Tego samego dnia dostalam sms ze wlaczono mi nowa umowe. Jak mogliscie wlaczyc mi nowa umowe jak jej NIE podpisalam? 6 dni pozniej dostalam sms ze umowa dotarla do was do sieci Plus. Moje pytanie kiedy wylaczycie nowa umowe i powrocicie mi do mojej tzw starej aktywnej umowy? Dzwonilam juz 4 razy na infolinie i doprosic sie niemoge? Jestem stratna kasy z konta minut przez to ze uruchomiliscie mi NIE podpisana umowe!!!
dotrą wówczas powiadomienia SMS potwierdzające aktywację dotychczasowych pakietów/promocji.
Witaj Ziutka28,
Joanna_Plus pisze:prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl numer telefonu oraz numer zamówienia. W temacie wiadomości koniecznie napisz FORUM oraz podaj swój nick. Przekażę wówczas sprawę do właściwych osób.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Mam 2 pytania
1. Telefon oferowany w mixie HTC Desire 12 to:
HTC Desire 12., czy HTC Desire 12+
Pytanie niby głupie ale w ofercie jest niby 12, a w opisie tego telefonu dane jak najbardziej od 12+.
2. Jako wieloletni klient mam mozliwosc przedluzenia umowy na ciut lepszych warunkach jak to jest chocby w dziale abonamentowym po kontakcie z DUK, czy w mix to marzenia zciętej głowy?
ekdar pisze:Telefon oferowany w mixie HTC Desire 12 to:
HTC Desire 12., czy HTC Desire 12+
HTC Desire 12.
ekdar pisze:2. Jako wieloletni klient mam mozliwosc przedluzenia umowy na ciut lepszych warunkach jak to jest chocby w dziale abonamentowym po kontakcie z DUK, czy w mix to marzenia zciętej głowy?
Prześlij mi proszę numer, na którym kończy się kontrakt + ewentualny numer kontaktowy na adres specjalista_plus@plus.pl. W temacie maila napisz: forum oraz podaj swój nick. Poproszę wówczas naszego pracownika o kontakt i przedstawienie szczegółów oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ