Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 124
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
No dobra, ja w piątek kontaktowałem się z DUK i dokonałem przedłużenia umowy. Kurier niby ma być we wtorek. Jednak zastanawia mnie to, że nie otrzymałem w żaden sposób żadnych danych odnośnie przesyłki. Piszecie tutaj o możliwości sprawdzenia przesyłki poprzez numer zamówienia a ja nic takiego nie mam. Chyba że przez DUK takiego czegoś po prostu nie ma. Edit: Dziś jakieś info w SMS o tym iż w dniu jutrzejszym zostanie dostarczony wybrany przeze mnie aparat. Jednak zastanawia mnie tajemnicza treść w tym smsie a mianowicie LM Tar HT PLUS. 60 24 r 6 abo Co to za skrót?
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 wrz 2018, o 10:39
Re: Realizacja zamówienia ze sklepu internetowego
Witam.
6 września złożyłem zamówienie. Status: zamówienie w trakcie realizacji 201809065896672. Brak wiadomości od Plusa. Kiedy dostanę odpowiedź?
6 września złożyłem zamówienie. Status: zamówienie w trakcie realizacji 201809065896672. Brak wiadomości od Plusa. Kiedy dostanę odpowiedź?
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2018, o 15:11 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do właściwego wątku w dziale oficjalnym
Powód: Przeniesienie do właściwego wątku w dziale oficjalnym
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Spectrum45,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
emarti,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
emarti,
jeśli zamówienie jest realizowane poprzez DUK, nie otrzymujesz numeru zamówienia.emarti pisze:Chyba że przez DUK takiego czegoś po prostu nie ma.
Wiadomości zawiera nazwę taryfy, wysokość opłaty abonamentowej a także info o ilości rat za sprzęt.emarti pisze: Jednak zastanawia mnie tajemnicza treść w tym smsie a mianowicie LM Tar HT PLUS. 60 24 r 6 abo Co to za skrót?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
@Basia_Plus czy możesz rozwinąć odpowiedź odnośnie taryfy? Ja uzgodniłem abonament miesięczny w wysokości 50 zł brutto a w opisie taryfy nie pojawia się liczba "50" tylko niepokojąca "60" .
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Nadal nie mam żadnych wyjaśnień. W przypadku braku postępów w zamówieniu do końca dzisiejszego dnia proszę o jego anulowanie, zmieniamy sieć bo bez sensu czekać dwa tygodnie na zamówienie. Obsługa klienta na nijakim poziomie.Marta_Plus pisze:Witaj paulaw19,
ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
emarti,
paulaw19,
przepraszam za czas oczekiwania. Poprosiłam o pilną weryfikację Twojej sprawy.
jest to kwota abonamentu przed uwzględnieniem zniżki za Zieloną fakturę.emarti pisze:tylko niepokojąca "60" .
paulaw19,
przepraszam za czas oczekiwania. Poprosiłam o pilną weryfikację Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Czyli ustalone warunki umowy zostaną zachowane, tak? Dziwne też jest to że nikt mnie nie pytał czy chcę zieloną fakturę czy tradycyjną.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
emarti,
jak wspomniałam wcześniej wskazana kwota 60 zł nie uwzględnia zniżki za Zieloną fakturę. Ustalone warunki umowy potwierdzisz, kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta.
jak wspomniałam wcześniej wskazana kwota 60 zł nie uwzględnia zniżki za Zieloną fakturę. Ustalone warunki umowy potwierdzisz, kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Bardzo proszę o anulowanie tego zamówienia. Nie mam zamiaru czekać po kilka tygodni, az plus raczy wyslac paczke.Basia_Plus pisze:emarti,
jest to kwota abonamentu przed uwzględnieniem zniżki za Zieloną fakturę.emarti pisze:tylko niepokojąca "60" .
paulaw19,
przepraszam za czas oczekiwania. Poprosiłam o pilną weryfikację Twojej sprawy.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
paulaw19,
przekazałam sprawę do pracowników sklepu internetowego.
przekazałam sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Nadal nic nie zrobiono, status dalej bez zmian. Proszę o wystosowanie w trybie pilnym jakiegoś komunikatu.Marta_Plus pisze:paulaw19,
przekazałam sprawę do pracowników sklepu internetowego.
To jest śmieszne...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
paulaw19,
opóźnienia w realizacji zamówienia wynikły z przyczyn technicznych. Bardzo chciałabym mieć dla Ciebie dobre wiadomości i cały czas pamiętam o Twojej sprawie.
opóźnienia w realizacji zamówienia wynikły z przyczyn technicznych. Bardzo chciałabym mieć dla Ciebie dobre wiadomości i cały czas pamiętam o Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 wrz 2018, o 14:59
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzień Dobry,
po wielu rozmowach z konsultantami spróbuję tutaj napisać, może tak uda się załatwić sprawę zamówienia karty.
Jestem pracownikiem firmy, która chce zamówić jedną kartę Plusa na abonament.
Niestety otrzymałem informację, że realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Po kilku przełączeniach rozmawiałem z panem z obsługi, który powiedział, że niestety odmowa została podtrzymana również z powodu wyznaczonej kaucji.
Co robić? W punkcie stacjonarnym powiedziano mi, że numer może założyć tylko właściciel i nic nie zrobią xD
Ogólnie sytuacja jest moooocno denerwująca.
po wielu rozmowach z konsultantami spróbuję tutaj napisać, może tak uda się załatwić sprawę zamówienia karty.
Jestem pracownikiem firmy, która chce zamówić jedną kartę Plusa na abonament.
Niestety otrzymałem informację, że realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Po kilku przełączeniach rozmawiałem z panem z obsługi, który powiedział, że niestety odmowa została podtrzymana również z powodu wyznaczonej kaucji.
Co robić? W punkcie stacjonarnym powiedziano mi, że numer może założyć tylko właściciel i nic nie zrobią xD
Ogólnie sytuacja jest moooocno denerwująca.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj tratatata2,
przykro mi z powodu decyzji Działu Aktywacji. W przypadku negatywnej weryfikacji wyznaczana jest kaucja i nie ma możliwości realizacji zamówienia w sklepie internetowym.
przykro mi z powodu decyzji Działu Aktywacji. W przypadku negatywnej weryfikacji wyznaczana jest kaucja i nie ma możliwości realizacji zamówienia w sklepie internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 wrz 2018, o 14:59
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
No tak, ale można się dowiedzieć z czym związana jest ta kaucja?
Dlaczego ona została naliczona? Tej informacji, która wydaje się być podstawowa od nikogo od Was nie mogę uzyskać :/
Sytuacja jest dość groteskowa, gdyż tak to wciskacie prywatnym osobom 3 telefon i 5 numer, a w tej sytuacji firma (duża) nie może kupić jednej karty SIM, gdyż jest jakaś kaucja.
Dalej proszę o jakiś kontakt no, bo mimo wszystko chcę u Was kupić tą kartę ze względu na zasięg.
Dlaczego ona została naliczona? Tej informacji, która wydaje się być podstawowa od nikogo od Was nie mogę uzyskać :/
Sytuacja jest dość groteskowa, gdyż tak to wciskacie prywatnym osobom 3 telefon i 5 numer, a w tej sytuacji firma (duża) nie może kupić jednej karty SIM, gdyż jest jakaś kaucja.
Dalej proszę o jakiś kontakt no, bo mimo wszystko chcę u Was kupić tą kartę ze względu na zasięg.