Czy interesuje Cię oferta w Plush ABO ze sprzętem?Slawek4321 pisze:Chciałbym przenieść numer z T-mobile do Plush-a.
Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj Slawek4321,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 wrz 2018, o 17:34
Re: Plush Abonament
Nie, zastanawiałem się nad ofertą bez telefonu za 25 zł na czas nieokreślony.
Re: Plush Abonament
Załatwisz to w kioskach Plusha lub przez kuriera, nic więcej robić nie musisz.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Slawek4321,
przeniesienia numeru do oferty Plush ABO możesz zrealizować w punktach partnerskich Relay, 1minute, Inmedio. Informacje na temat najbliższego punktu znajdziesz na tej stronie: http://www.plushbezlimitu.pl/mapa-salonow#. Na miejscu podpisujesz między innym pełnomocnictwo, w Twoim imieniu wypowiadamy wówczas umowę u obecnego operatora.
przeniesienia numeru do oferty Plush ABO możesz zrealizować w punktach partnerskich Relay, 1minute, Inmedio. Informacje na temat najbliższego punktu znajdziesz na tej stronie: http://www.plushbezlimitu.pl/mapa-salonow#. Na miejscu podpisujesz między innym pełnomocnictwo, w Twoim imieniu wypowiadamy wówczas umowę u obecnego operatora.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Sprawa dotyczy usługi "Wakacje od abonamentu" w ofercie internetowej - proszę o przeniesienie, jeśli to niewłaściwy wątek.
Pod koniec roku kończy nam się umowa na internet u innego operatora. Ponieważ nasze miesięczne zużycie transferu mieści się w 60 GB, postanowiliśmy skorzystać z internetowej oferty Plusha, przez trzy miesiące skorzystać z "wakacji" i nabijać staż, a po rozwiązaniu umowy z dotychczasowym operatorem włączyć na stałe Plusha już z wystarczająco dużym pakietem danych.
Karta i umowa przyjechały w ubiegłym tygodniu. Sprawdziłem działanie (bardzo dobre), ustaliłem okres rozliczeniowy - od 17. 14 września o 20:04 wysłałem SMS "wakacje" na 80667 - po kilku minutach przyszła odpowiedź zwrotna z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia od nowego okresu rozliczeniowego. 16 września, czyli jeszcze w poprzednim okresie rozliczeniowym, wyjąłem kartę z routera i przestałem z niej korzystać. 19 września została wystawiona faktura - została naliczona pełna opłata abonamentowa za okres 17.09-16.10, pakiet danych widoczny jest też w Plus Online.
Pytanie: czegoś nie doczytałem i tak ma być (w takim wypadku proszę o wyjaśnienie), czy jednak operator coś zawalił i mogę liczyć na korektę?
Pod koniec roku kończy nam się umowa na internet u innego operatora. Ponieważ nasze miesięczne zużycie transferu mieści się w 60 GB, postanowiliśmy skorzystać z internetowej oferty Plusha, przez trzy miesiące skorzystać z "wakacji" i nabijać staż, a po rozwiązaniu umowy z dotychczasowym operatorem włączyć na stałe Plusha już z wystarczająco dużym pakietem danych.
Karta i umowa przyjechały w ubiegłym tygodniu. Sprawdziłem działanie (bardzo dobre), ustaliłem okres rozliczeniowy - od 17. 14 września o 20:04 wysłałem SMS "wakacje" na 80667 - po kilku minutach przyszła odpowiedź zwrotna z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia od nowego okresu rozliczeniowego. 16 września, czyli jeszcze w poprzednim okresie rozliczeniowym, wyjąłem kartę z routera i przestałem z niej korzystać. 19 września została wystawiona faktura - została naliczona pełna opłata abonamentowa za okres 17.09-16.10, pakiet danych widoczny jest też w Plus Online.
Pytanie: czegoś nie doczytałem i tak ma być (w takim wypadku proszę o wyjaśnienie), czy jednak operator coś zawalił i mogę liczyć na korektę?
Re: Plush Abonament
zif,
- z tego co piszesz, wygląda na to, że zrobiłeś wszystko dobrze. Wysyłałeś może już zgłoszenie reklamacyjne w tej sprawie?
Jeśli nie, to napisz przez formularz: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie i podaj nam tutaj numer referencyjny.
Pamiętaj, żeby w wiadomości reklamacyjnej uwzględnić swoje dane (imię i nazwisko, adres, nr telefonu).
- z tego co piszesz, wygląda na to, że zrobiłeś wszystko dobrze. Wysyłałeś może już zgłoszenie reklamacyjne w tej sprawie?
Jeśli nie, to napisz przez formularz: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie i podaj nam tutaj numer referencyjny.
Pamiętaj, żeby w wiadomości reklamacyjnej uwzględnić swoje dane (imię i nazwisko, adres, nr telefonu).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dziękuję, napisałem przez wskazany formularz. Numer referencyjny: [#277577].
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
zif,
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.zif pisze:Numer referencyjny: [#277577].
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dziękuję, pomogło - reklamacja już rozpatrzona, ze skutkiem pozytywnym :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
zif,
super, to bardzo dobra wiadomość.zif pisze:reklamacja już rozpatrzona, ze skutkiem pozytywnym :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Mam pytanie do Specjalistów Plusa,
Czy jeśli posiadam Plush ABO na czas niekreślony to czy mogę przenieść numer do innego operatora w trybie: Bez zachowania okresu wypowiedzenia z obecnym operatorem, czy też wiąże się to z jakimiś negatywnymi konsekwencjami finansowymi ????
Poproszę o przytoczenie zapisów regulaminu, który to precyzuje
Czy jeśli posiadam Plush ABO na czas niekreślony to czy mogę przenieść numer do innego operatora w trybie: Bez zachowania okresu wypowiedzenia z obecnym operatorem, czy też wiąże się to z jakimiś negatywnymi konsekwencjami finansowymi ????
Poproszę o przytoczenie zapisów regulaminu, który to precyzuje
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
KalMar87,
tak.KalMar87 pisze:Czy jeśli posiadam Plush ABO na czas niekreślony to czy mogę przenieść numer do innego operatora w trybie: Bez zachowania okresu wypowiedzenia z obecnym operatorem,
Zostanie naliczona opłata odszkodowawcza w wysokości jednej opłaty abonamentowej.KalMar87 pisze:czy też wiąże się to z jakimiś negatywnymi konsekwencjami finansowymi ????
Podstawę prawną naliczenia opłaty stanowi artykuł 71a ustawy - Prawo telekomunikacyjne:KalMar87 pisze:Poproszę o przytoczenie zapisów regulaminu, który to precyzuje
Abonent, o którym mowa w art. 71, żądając przeniesienia przydzielonego numeru może rozwiązać umowę z dotychczasowym dostawcą usług bez zachowania terminów wypowiedzenia określonych w rozwiązywanej umowie. W takim przypadku abonent jest obowiązany do uiszczenia opłaty dotychczasowemu dostawcy usług w wysokości nieprzekraczającej opłaty abonamentowej za okres wypowiedzenia, nie wyższej jednak niż opłata abonamentowa za jeden okres rozliczeniowy, powiększonej o roszczenie związane z ulgą przyznaną abonentowi obliczoną proporcjonalnie do czasu pozostającego do zakończenia trwania umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Cytuję zif'a, ale odpowiedź skierowana do pracowników Plus'a
Aby nie korzystać z usług nju, wystarczy ... nie korzystać.
Koszty naliczają się same w trakcie zużycia, ale TYLKO do kwoty max dla danej taryfy, w przypadku internetu, 30PLN.
Tak bez konsekwencji można nie korzystać przez 5 okresów rozliczeniowych, później trzeba wygenerować fakturę niezerową.
W praktyce trzeba wykonać jedno połączenie z internetem i koszty naliczone na kilka groszy.
Proste, wygodne, Klienta nie zraża do oferty ...
PS
Ja chętnie bym kupił Plush'a Internet, ale z ww przyczyn nie chcę kupować czegoś z czego nie korzystam non stop.
NJU aktualnie mam włączone po 3 miesięcznej przerwie.
Proponuję zmienę zasad włączania "Wakacji od abonementu" na taki sam lub wzorowany na tym, który jest w nju mobile.zif pisze:Sprawa dotyczy usługi "Wakacje od abonamentu" w ofercie internetowej - ...
... wysłałem SMS "wakacje" na 80667 - po kilku minutach przyszła odpowiedź zwrotna z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia od nowego okresu rozliczeniowego. ...
Aby nie korzystać z usług nju, wystarczy ... nie korzystać.
Koszty naliczają się same w trakcie zużycia, ale TYLKO do kwoty max dla danej taryfy, w przypadku internetu, 30PLN.
Tak bez konsekwencji można nie korzystać przez 5 okresów rozliczeniowych, później trzeba wygenerować fakturę niezerową.
W praktyce trzeba wykonać jedno połączenie z internetem i koszty naliczone na kilka groszy.
Proste, wygodne, Klienta nie zraża do oferty ...
PS
Ja chętnie bym kupił Plush'a Internet, ale z ww przyczyn nie chcę kupować czegoś z czego nie korzystam non stop.
NJU aktualnie mam włączone po 3 miesięcznej przerwie.
Re: Plush Abonament
Witam wszystkich. Właśnie zacząłem przygodę z Plush i...
Chwilę po podpisaniu umowy próbowałem uruchomić Wakacje wysyłając sms pod numer wskazany na stronie, ale niestety otrzymałem fakturę na pełną kwotę.
Okazuje się, że na stronie Plusha jest błąd. Jako numer do aktywacji usługi Wakacje podany jest numer 80667: http://www.plushbezlimitu.pl/abo/lista-ofert, tymczasem prawidłowy numer to 80666.
Reklamacja złożona, ale miła pani z infolini nie daje gwarancji pozytywnego jej rozstrzygnięcia, bo przecież jest regulamin.
Jako ciekawostkę dodam, że kiedy pierwszy raz zadzwoniłem na infolinię inna miła pani poinformowała mnie, że Wakacje nie zostały aktywowane, bo smsa trzeba wysłać co najmniej 7 dni przed nowym okresem rozliczeniowym. Zgodnie z regulaminem wystarczy 48 godz.
Przy usłudze Zmiana abonamentu też jest nieprawidłowy numer (również 80667).
Kiepski początek
Chwilę po podpisaniu umowy próbowałem uruchomić Wakacje wysyłając sms pod numer wskazany na stronie, ale niestety otrzymałem fakturę na pełną kwotę.
Okazuje się, że na stronie Plusha jest błąd. Jako numer do aktywacji usługi Wakacje podany jest numer 80667: http://www.plushbezlimitu.pl/abo/lista-ofert, tymczasem prawidłowy numer to 80666.
Reklamacja złożona, ale miła pani z infolini nie daje gwarancji pozytywnego jej rozstrzygnięcia, bo przecież jest regulamin.
Jako ciekawostkę dodam, że kiedy pierwszy raz zadzwoniłem na infolinię inna miła pani poinformowała mnie, że Wakacje nie zostały aktywowane, bo smsa trzeba wysłać co najmniej 7 dni przed nowym okresem rozliczeniowym. Zgodnie z regulaminem wystarczy 48 godz.
Przy usłudze Zmiana abonamentu też jest nieprawidłowy numer (również 80667).
Kiepski początek
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj yanek1,
SMS aktywujący usługę Wakacje powinien być wysłany co najmniej 48 godzin przed końcem cyklu rozliczeniowego.
sprawa w trakcie wyjaśniania.yanek1 pisze:Okazuje się, że na stronie Plusha jest błąd.
Podaj proszę numer złożonej reklamacji, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.yanek1 pisze:Reklamacja złożona
SMS aktywujący usługę Wakacje powinien być wysłany co najmniej 48 godzin przed końcem cyklu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ