Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 wrz 2018, o 10:16
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, przedłużyłam umowę na abonament w sklepie internetowym ( nr zamówienia 201809135933838). Niestety gdy przyjechał kurier nie mogłam odebrać przesyłki z powodu niezgodności danych, ponieważ zapomniałam że zmieniłam dowód osobisty. Zaktualizowałam dane w punkcie Plusa jeszcze tego samego dnia.
Kiedy będę mogła ponownie złożyć zamówienie i czy dostanę jakąś informację o wykasowaniu tamtego zamówienia.
Będę wdzięczna za szybką odpowiedź ( bardzo mi zależy na szybkim przedłużeniu umowy).
Pozdrawiam
Kiedy będę mogła ponownie złożyć zamówienie i czy dostanę jakąś informację o wykasowaniu tamtego zamówienia.
Będę wdzięczna za szybką odpowiedź ( bardzo mi zależy na szybkim przedłużeniu umowy).
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj malgorzata0611,
już przekazałam interwencję do pracowników sklepu internetowego. Pozdrawiam.
już przekazałam interwencję do pracowników sklepu internetowego. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 wrz 2018, o 10:16
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziękuję bardzo :)
Mam spodziewać się telefonu czy e-maila?
Mam spodziewać się telefonu czy e-maila?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
malgorzata0611,
- już powinnaś móc złożyć nowe zamówienie przez nasz sklep internetowy, jednak wysyłka nastąpi dopiero, gdy dotrze do nas zwrot poprzedniej paczki.
- już powinnaś móc złożyć nowe zamówienie przez nasz sklep internetowy, jednak wysyłka nastąpi dopiero, gdy dotrze do nas zwrot poprzedniej paczki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 wrz 2018, o 10:16
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Sprawdziłam i niestety jeszcze nie mogę ( wyświetla się: "Nie mamy dla Ciebie w tej chwili oferty na przedłużenie umowy. Zapraszamy wkrótce."), natomiast status mojego zamówienia to "Zamówienie anulowane". :/
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
malgorzata0611,
Spróbuj jeszcze raz złożyć zamówienie i najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się z naszym sklepem internetowym do końca tygodnia, w godzinach pracy infolinii. Przesyłkę ponowimy dopiero po zwrocie poprzedniej umowy.malgorzata0611 pisze:Sprawdziłam i niestety jeszcze nie mogę
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 wrz 2018, o 10:16
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Marta_Plus pisze:malgorzata0611,Spróbuj jeszcze raz złożyć zamówienie i najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się z naszym sklepem internetowym do końca tygodnia, w godzinach pracy infolinii. Przesyłkę ponowimy dopiero po zwrocie poprzedniej umowy.malgorzata0611 pisze:Sprawdziłam i niestety jeszcze nie mogę
Mam nadzieję, że uda się to załatwić w tym tygodniu.
Dziękuję Marta_Plus za pomoc :)
Pozdrawiam ;)
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam 19.09.2018 zlozylem zamowienie nr.201809195969232
dalej nie dostalem konkretnej odpowiedzi a 23.09.2018 konczy mi sie umowa dlugo jeszcze to zajmnie czy poprostu mam szukac gdzie indziej dziekuje za szybko odpowiedz
dalej nie dostalem konkretnej odpowiedzi a 23.09.2018 konczy mi sie umowa dlugo jeszcze to zajmnie czy poprostu mam szukac gdzie indziej dziekuje za szybko odpowiedz
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj ares_27,
- czy od sklepu internetowego nie otrzymałeś jeszcze żadnego maila? Mógł trafić do folderu ze spamem.
- czy od sklepu internetowego nie otrzymałeś jeszcze żadnego maila? Mógł trafić do folderu ze spamem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dostalem taka wiadomosc:
Uprzejmie informuję, że zamówienie oczekuje na indywidualne utworzenie oferty na Pana koncie.
O dalszym etapie realizacji poinformujemy w oddzielnych wiadomościach.
Przepraszamy za niedogodności.
wiec moje pytanie jest czy mam dalej czekac no i jak dlugo bo jutro zaczyna mi sie okres rozliczeniowy.
Uprzejmie informuję, że zamówienie oczekuje na indywidualne utworzenie oferty na Pana koncie.
O dalszym etapie realizacji poinformujemy w oddzielnych wiadomościach.
Przepraszamy za niedogodności.
wiec moje pytanie jest czy mam dalej czekac no i jak dlugo bo jutro zaczyna mi sie okres rozliczeniowy.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
ares_27,
- wkrótce zamówienie powinno być dalej procesowane. Okres rozliczeniowy nie ma wpływu na jego realizację.
- wkrótce zamówienie powinno być dalej procesowane. Okres rozliczeniowy nie ma wpływu na jego realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
dziekuje pani za wyjasnienie wlasnie otrzymalem wiadomosc ze przesylka bedzie przekazana kurierowi jeszcze raz dziekuje.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
201808275835865 Zamówienia nadal nie dostarczono, również nie anulowano. Proszę o jak najszybsze wyjaśnienia, w innym wypadku wypowiadam umowę i przechodze do innej sieci.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
paulaw19,
sprawdzałeś pocztę?
sprawdzałeś pocztę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Poprzednie zamówienie zostało anulowane.
Złożyliśmy drugie: 201810046049884
Bardzo proszę o przyśpieszenie czasu realizacji.
Pozdrawiam
Złożyliśmy drugie: 201810046049884
Bardzo proszę o przyśpieszenie czasu realizacji.
Pozdrawiam