doładowania
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lut 2018, o 20:06
Oszustwo wykryte
witam :)
Sprawa wyjasniona...Link i sms okazal sie fejkiem i ktos na wasze konto straszy ludzi i wyludza fajna kase ok kilkadziesiat zlotyh za osobe .
Plus nie pomogl mi oczywiscie tego zweryfikowac. Pomoglam sobie ja moja inteligencja i zimna krew praz organa scigania.
Plus nawet nie raczy podziekowac za pokazanie im tego ze maja slabe zabezpieczenia systemowe a ludzie ktorzy tam pracuja ssa slabo przeszkoleni sa malo uczuleni na takie sprawy nie chca wspolpracowac i sa niemili.
To ja musialam odkryc oszustwo.Dobrze ze na mnie trafilo a co jakby trafilo na osobe starsza ? albo niepelnospraawna ?
Sprawa jest zgloszona a Plus o tym wie i cisza...
Mi ulzlo i nikt juz nie zostanie skrzywdzony
Proponuje przeszkolic ludzi uczulic pracownikow i klientiw oraz zabezpeczyc systemy
Pozdrawiam
Sprawa wyjasniona...Link i sms okazal sie fejkiem i ktos na wasze konto straszy ludzi i wyludza fajna kase ok kilkadziesiat zlotyh za osobe .
Plus nie pomogl mi oczywiscie tego zweryfikowac. Pomoglam sobie ja moja inteligencja i zimna krew praz organa scigania.
Plus nawet nie raczy podziekowac za pokazanie im tego ze maja slabe zabezpieczenia systemowe a ludzie ktorzy tam pracuja ssa slabo przeszkoleni sa malo uczuleni na takie sprawy nie chca wspolpracowac i sa niemili.
To ja musialam odkryc oszustwo.Dobrze ze na mnie trafilo a co jakby trafilo na osobe starsza ? albo niepelnospraawna ?
Sprawa jest zgloszona a Plus o tym wie i cisza...
Mi ulzlo i nikt juz nie zostanie skrzywdzony
Proponuje przeszkolic ludzi uczulic pracownikow i klientiw oraz zabezpeczyc systemy
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 lut 2018, o 18:14 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat. Proszę o kontynowanie sprawy w jednym wątku.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat. Proszę o kontynowanie sprawy w jednym wątku.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Witaj Mimi100,
podaj mi proszę numer zagadnienia, o którym pisałam powyżej.
podaj mi proszę numer zagadnienia, o którym pisałam powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Oszustwo wykryte
Można rzuty ekranu tego SMSaMimi100 pisze:witam :)
Plus nawet nie raczy podziekowac za pokazanie im tego ze maja slabe zabezpieczenia systemowe
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 lip 2014, o 02:48
Doładowanie z numeru abonamentowego
Chciałbym uruchomić doładowanie telefonu na kartę z numeru abonamentowego. Doładowanie takie jest realizowanie w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego czyli co miesiąc. Natomiast taryfa na kartę uruchamia się co 30 dni. Czyli w sytuacji kiedy miesiąc będzie miał 31 dni to osoba korzystająca z numeru na kartę zostanie odcięta od dostępu do usług na 1 dzień? Czy dobrze myślę? Jeśli tak to jak ugryźć ten temat. Oczywiście można doładowywać ręcznie przez jakąkolwiek stronę ale chciałbym to zautomatyzować dla wygody.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2018, o 10:10 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
szrajbendorf,
Zgadza się, jeżeli chodzi o doładowania cykliczne, to są one realizowane w ciągu 24 godzin przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego.szrajbendorf pisze:Doładowanie takie jest realizowanie w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego czyli co miesiąc.
Można w tym przypadku zasilić konto jedną dodatkową transakcją (zasileniem jednorazowym, albo wspomnianym przez Ciebie doładowaniem online), aby na koncie powstała nadwyżka środków. Stanowiłaby ona wówczas dodatkową pulę pieniędzy, na wypadek gdyby promocja miała się odnowić przed rozpoczęciem nowego cyklu rozliczeniowego na numerze abonamentowym.szrajbendorf pisze:Jeśli tak to jak ugryźć ten temat. Oczywiście można doładowywać ręcznie przez jakąkolwiek stronę ale chciałbym to zautomatyzować dla wygody.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak możliwości doładowania telefonu z poziomu EBOK
Dzień dobry,
Nie mogę doładować numeru na kartę z poziomu ebok, logując się na numer abonamentowy. Opcja Płatności -> Narzędzia i usługi dla płatności -> Doładuj konto bliskiej osobie. Wyświetla się komunikat:
Pozdrawiam
Nie mogę doładować numeru na kartę z poziomu ebok, logując się na numer abonamentowy. Opcja Płatności -> Narzędzia i usługi dla płatności -> Doładuj konto bliskiej osobie. Wyświetla się komunikat:
Czy jest to chwilowy problem techniczny czy awaria tylko na moim koncie (ew. koncie osoby której telefon chce doładować?Przepraszamy, chwilowo nie można doładować konta Plus na Kartę znajomemu (błąd ref-1543664). Prosimy spróbować ponownie później.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 lip 2018, o 10:35 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Brak możliwości doładowania telefonu z poziomu EBOK
Witaj catalept,
- czy taki komunikat pojawia Ci się od razu po wejściu w opcję "Doładuj konto bliskiej osobie", czy już po wypełnieniu wszystkich pól (nr telefonu, kwoty, typu doładowania) i przejściu dalej?
- czy taki komunikat pojawia Ci się od razu po wejściu w opcję "Doładuj konto bliskiej osobie", czy już po wypełnieniu wszystkich pól (nr telefonu, kwoty, typu doładowania) i przejściu dalej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie numeru a pozostale doladowania
Witam. Mam problem. Dnia 30.09.2018 moj numer z plusa przeniosl sie do playa, szczerze mowiac zapomnialam o tym ze to w ten dzien ma nastapic. Problem polega na tym ze w plusie pozostaly mi jeszcze dwa doladowania kwota 50zl, karta jest juz nieaktywna. Co w takim przypadku nalezy zrobic ? Jak splacic pozostale doladowania ?
Ostatnio zmieniony 3 paź 2018, o 13:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Witaj Bincia19,
jeżeli numer został przeniesiony do innego operatora, a nie wszystkie doładowania wynikające z kontraktu zostały wykonane, to zostanie wystawiona nota obciążeniowa z wyliczoną karą umowną.
jeżeli numer został przeniesiony do innego operatora, a nie wszystkie doładowania wynikające z kontraktu zostały wykonane, to zostanie wystawiona nota obciążeniowa z wyliczoną karą umowną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nie można doładować numeru
Witam, mam problem z doładowaniem numeru. Numer był normalnie zarejestrowany ale konto straciło ważność. Co mam zrobić aby go przywrócić i doładować? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 8 paź 2018, o 15:26 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Witaj komedanti,
W jaki sposób to zasilenie było realizowane? Karta SIM posiada zasięg (loguje się do sieci)?komedanti pisze:mam problem z doładowaniem numeru
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
Dziękuję za przeniesienie tematu do odpowiedniego działu oraz szybką odpowiedź, bardzo to szanuję. Co do mojego problemu to może sprecyzuję bardziej o co chodzi. Numer normalnie loguje się do sieci - widoczne są kreski zasięgu. Doładowywałem numer kilka razy przedłużając ważność konta. Jakiś czas temu (około tygodnia) otrzymałem wiadomość, żebym zasilił konto bo przepadną mi środki. Jako, że nie potrzebowałem akurat wtedy numeru zupełnie o tym zapomniałem (nie jest to główny numer). Dzisiaj chciałem doładować konto przez inny numer w abonamencie, nie udało się. Otrzymałem komunikat: "numeru nie można doładować". Spróbowałem przez połączenie z wifi i logowanie w aplikacji plusa i tam "doładuj" i dostałem ten sam komunikat. Bardzo mi zależy aby odzyskać możliwość połączeń. Proszę o jakąś poradę. Pozdrawiam serdecznie!Joanna_Plus pisze:Witaj komedanti,W jaki sposób to zasilenie było realizowane? Karta SIM posiada zasięg (loguje się do sieci)?komedanti pisze:mam problem z doładowaniem numeru
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
komedanti,
potwierdź mi proszę jeszcze: była próba skorzystania z usługi Zasilam Kartę czyli doładowania z numeru abonamentowego jak i również zasilenia tradycyjnym przelewem z konta bankowego, tak?
potwierdź mi proszę jeszcze: była próba skorzystania z usługi Zasilam Kartę czyli doładowania z numeru abonamentowego jak i również zasilenia tradycyjnym przelewem z konta bankowego, tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
Dokładnie tak. Mogę podać numer w prywatnej wiadomości jeśli to potrzebne.Joanna_Plus pisze:komedanti,
potwierdź mi proszę jeszcze: była próba skorzystania z usługi Zasilam Kartę czyli doładowania z numeru abonamentowego jak i również zasilenia tradycyjnym przelewem z konta bankowego, tak?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
komedanti,
to jeszcze jedna kwestia: jak próbujesz zadzwonić z tego numeru, to jaki pojawia się komunikat?
to jeszcze jedna kwestia: jak próbujesz zadzwonić z tego numeru, to jaki pojawia się komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ