Reklamacja już rozpatrzona. Dziękuję:-)Basia_Plus pisze:Podaj proszę numer złożonej reklamacji, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 wrz 2018, o 16:38
Re: Plush Abonament
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
yanek1,
super. Dziękuję za info.yanek1 pisze:Reklamacja już rozpatrzona. Dziękuję:-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Ja powiem że przenoszę numer do Plush z Play, podpisałem umowę przeniesienia na początku września a Play wyznaczyl termin na 01.11.18 mimo że mam mix-a. Nie wiem czy to dlatego że wybrałem "pod koniec okresu promocyjnego"?
Poza tym ile przed zakończeniem umowy z dotychczasowym operatorem najlepiej zgłosić się z chęcią przeniesienia numeru? Miesiąc lub dwa?
Poza tym ile przed zakończeniem umowy z dotychczasowym operatorem najlepiej zgłosić się z chęcią przeniesienia numeru? Miesiąc lub dwa?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
koksik999,
termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator Dawca na podstawie swojego wewnętrznego regulaminu.
termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator Dawca na podstawie swojego wewnętrznego regulaminu.
Wniosek o przeniesienie numeru powinien zostać złożony maksymalnie na 120 dni przed końcem okresu promocyjnego.koksik999 pisze:Poza tym ile przed zakończeniem umowy z dotychczasowym operatorem najlepiej zgłosić się z chęcią przeniesienia numeru? Miesiąc lub dwa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam,
planuję zmianę oferty Plush na kartę na Plush Abonament. Czy jest możliwe wcześniejsze zamówienie kuriera oraz wypełnienie dokumentów ale ustalenie konkretnej daty uruchomienia nowej oferty np. na dzień 1 listopada? Bo domyślnie jak rozumiem oferta startuje w momencie przetworzenia dostarczonych kurierem dokumentów przez Plusa?
PS. Ile się obecnie czeka na kuriera od momentu wysłania zlecenia?
planuję zmianę oferty Plush na kartę na Plush Abonament. Czy jest możliwe wcześniejsze zamówienie kuriera oraz wypełnienie dokumentów ale ustalenie konkretnej daty uruchomienia nowej oferty np. na dzień 1 listopada? Bo domyślnie jak rozumiem oferta startuje w momencie przetworzenia dostarczonych kurierem dokumentów przez Plusa?
PS. Ile się obecnie czeka na kuriera od momentu wysłania zlecenia?
Re: Plush Abonament
Witaj nom,
- orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi ok. 5 dni roboczych, o terminie dostawy zostaniesz poinformowany SMS-em oraz e-mailem na dzień przed dostawą. Aktywacja następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez Polkomtel sp. z o.o. podpisanych przez Ciebie dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.
W celu edycji zamówienia (np. zmiany terminu dostawy) możesz napisać na adres esklep@plus.pl lub zadzwonić pod numer 601101200 (połączenie płatne z zgodnie z taryfą dostawy usług, z której korzystasz).
- orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi ok. 5 dni roboczych, o terminie dostawy zostaniesz poinformowany SMS-em oraz e-mailem na dzień przed dostawą. Aktywacja następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez Polkomtel sp. z o.o. podpisanych przez Ciebie dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.
W celu edycji zamówienia (np. zmiany terminu dostawy) możesz napisać na adres esklep@plus.pl lub zadzwonić pod numer 601101200 (połączenie płatne z zgodnie z taryfą dostawy usług, z której korzystasz).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dzień dobry,
5 września złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru na abonament Plush, niestety numer jeszcze nie został przeniesiony, po sprawdzeniu statusu przeniesienia dostaję w odpowiedzi tylko, że mój obecny operator wyznaczył termin, nie ma jednak podanej informacji na kiedy.
Dodam, że umowa na mixa z obecnym operatorem zakończyła się już kilka miesięcy temu.
5 września złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru na abonament Plush, niestety numer jeszcze nie został przeniesiony, po sprawdzeniu statusu przeniesienia dostaję w odpowiedzi tylko, że mój obecny operator wyznaczył termin, nie ma jednak podanej informacji na kiedy.
Dodam, że umowa na mixa z obecnym operatorem zakończyła się już kilka miesięcy temu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj kinga_05,
termin przeniesienia numeru jest uzależniony od trybu przeniesienia, jaki został określony przy składaniu dokumentów. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator dawca. Datę przeniesienia numeru uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
termin przeniesienia numeru jest uzależniony od trybu przeniesienia, jaki został określony przy składaniu dokumentów. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator dawca. Datę przeniesienia numeru uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Czyli jeżeli mam ostatnie doładowanie w okolicach 10 stycznia to mogę składać już wniosek? Którą opcję przeniesienia wybrać aby od razu po tym 10.01 numer był przeniesiony? I co zrobić aby nie otrzymywać numeru tymczasowego na te kilka miesięcy?Marta_Plus pisze:koksik999,
termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator Dawca na podstawie swojego wewnętrznego regulaminu.
Wniosek o przeniesienie numeru powinien zostać złożony maksymalnie na 120 dni przed końcem okresu promocyjnego.koksik999 pisze:Poza tym ile przed zakończeniem umowy z dotychczasowym operatorem najlepiej zgłosić się z chęcią przeniesienia numeru? Miesiąc lub dwa?
Re: Plush Abonament
- tak, możesz już składać wniosek.koksik999 pisze:Czyli jeżeli mam ostatnie doładowanie w okolicach 10 stycznia to mogę składać już wniosek?
- należałoby wybrać tryb przeniesienia na koniec okresu promocyjnego wynikającego z zawartej umowy z dotychczasowym operatorem.koksik999 pisze:Którą opcję przeniesienia wybrać aby od razu po tym 10.01 numer był przeniesiony?
- pisałam o tym tutaj.koksik999 pisze: I co zrobić aby nie otrzymywać numeru tymczasowego na te kilka miesięcy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
dziękuję, tyle że ten numer będzie drugim numerem przeniesionym w abo Plush 25 a tam jest napisane tylko na temat karty.Ewa_Plus pisze:- tak, możesz już składać wniosek.koksik999 pisze:Czyli jeżeli mam ostatnie doładowanie w okolicach 10 stycznia to mogę składać już wniosek?- należałoby wybrać tryb przeniesienia na koniec okresu promocyjnego wynikającego z zawartej umowy z dotychczasowym operatorem.koksik999 pisze:Którą opcję przeniesienia wybrać aby od razu po tym 10.01 numer był przeniesiony?- pisałam o tym tutaj.koksik999 pisze: I co zrobić aby nie otrzymywać numeru tymczasowego na te kilka miesięcy?
Re: Plush Abonament
koksik999,
- jeśli chcesz numer przenieść bezpośrednio do oferty abonamentowej (Plush ABO 25), to nie ma możliwości pominięcia numeru tymczasowego.
- jeśli chcesz numer przenieść bezpośrednio do oferty abonamentowej (Plush ABO 25), to nie ma możliwości pominięcia numeru tymczasowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Rozumiem, dziękuję za informacje.Ewa_Plus pisze:koksik999,
- jeśli chcesz numer przenieść bezpośrednio do oferty abonamentowej (Plush ABO 25), to nie ma możliwości pominięcia numeru tymczasowego.
Re: Plush Abonament
Dzien dobry,
od dzis moj numer zostal przeniesiony do sieci PLUSH - taryfa PLUSH ABO L, numer tymczasowy przestal dzialac.
Jednakze zauwazylem, ze za wysylane SMSy, wykonywane polaczenia i komorkowa transmisje danych naliczane sa oplaty jak poza abonamentem.
W zeszlym miesiacu aktywowalem usluge "wakacje od abonamentu" wiec myslalem, ze to to.
Zadzwonilem dzis na infolinie (za to tez mi naliczylo oplate) aby sie dowiedziec czy usluga "wakacje" jest aktywna. Na infolinii uzyskalem informacje, ze usluga "wakacje" nie jest aktywna.
Naliczone oplaty sa widoczne zarowno w aplikacji jak i po zalogowaniu na stronie Plusa.
Gdzie moge uzyskac pewnosc, czy moge normalnie korzystac z abonamentu (bez dodatkowych oplat, zgodnie z uslugami jakie sa w abonamencie), bo jak mi konsultant mowi, ze "musi Pan poczekac do faktury i wtedy to wyjasnimy" to podchodze do tego sceptycznie.
od dzis moj numer zostal przeniesiony do sieci PLUSH - taryfa PLUSH ABO L, numer tymczasowy przestal dzialac.
Jednakze zauwazylem, ze za wysylane SMSy, wykonywane polaczenia i komorkowa transmisje danych naliczane sa oplaty jak poza abonamentem.
W zeszlym miesiacu aktywowalem usluge "wakacje od abonamentu" wiec myslalem, ze to to.
Zadzwonilem dzis na infolinie (za to tez mi naliczylo oplate) aby sie dowiedziec czy usluga "wakacje" jest aktywna. Na infolinii uzyskalem informacje, ze usluga "wakacje" nie jest aktywna.
Naliczone oplaty sa widoczne zarowno w aplikacji jak i po zalogowaniu na stronie Plusa.
Gdzie moge uzyskac pewnosc, czy moge normalnie korzystac z abonamentu (bez dodatkowych oplat, zgodnie z uslugami jakie sa w abonamencie), bo jak mi konsultant mowi, ze "musi Pan poczekac do faktury i wtedy to wyjasnimy" to podchodze do tego sceptycznie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj alep,
Po zalogowaniu się na swoje konto w Plus online, jaką widzisz taryfę po wybraniu kolejno Konto i formalności > Edycja konta > Zmiana planu taryfowego > Zmień?alep pisze:W zeszlym miesiacu aktywowalem usluge "wakacje od abonamentu" wiec myslalem, ze to to.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ