Ten kontakt raczej był wyjaśniający dlaczego i jakich przyczyn anulowano moje zamówieniedarkdog pisze:ale w Plusie online w pakietach mam co innego 45gb i pakiet 500mb,a w poprzedniej umowie miałem 100gb bez limitu Lte i 200 gb na transfer nocny .Michał_Plus pisze:darkdog, umowa została przywrócona, od dnia dzisiejszego, na poprzednich warunkach. Z informacji jakie otrzymałem wynika, że był kolejny kontakt z propozycją zawarcia nowej ofert, ale została odrzucona.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 121
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09
Re: Przedłużenie umowy
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
darkdog, jeśli obecny stan pakietów jest niezgodny z poprzednim, koniecznie napisz reklamację w tej spawie. Możesz złożyć reklamację wysyłając maila na adres bok@plus.pl. Szczegółowe informacje, jakie dane powinna zawierać reklamacja, znajdziesz tutaj. Jak to zrobisz, podaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
no napisałem a gdzie znajdę nr.zgłoszeniaMichał_Plus pisze:darkdog, jeśli obecny stan pakietów jest niezgodny z poprzednim, koniecznie napisz reklamację w tej spawie. Możesz złożyć reklamację wysyłając maila na adres bok@plus.pl. Szczegółowe informacje, jakie dane powinna zawierać reklamacja, znajdziesz tutaj. Jak to zrobisz, podaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć rozpatrzenie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
darkdog, powinna wkrótce przyjść w informacji zwrotnej. Sprawdzaj również, na wszelki wypadek, skrzynkę SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Oki na razie DziękiMichał_Plus pisze:darkdog, powinna wkrótce przyjść w informacji zwrotnej. Sprawdzaj również, na wszelki wypadek, skrzynkę SPAM.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
darkdog, z informacje jakie otrzymałem wynika, że wszystko powinno być już poprawnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam Cóż po 8 latach przyjdzie mi się pożegnać z Plus Internet i przejść do konkurencji. Dzisiaj otrzymałem propozycję przedłużenia umowy w rozmowie z konsultantką 30GB na 26mcy za 30PLN to dosłownie ścięło mnie z nóg na takie warunki na pewno się nie zgodzę i wolę przejść do konkurencji. Konkurencja daje lepsze warunki. Chyba Plus ma za dużo klientów.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
luidor, przykro mi, że aktualna oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Tego nawet nie można nazwać ofertą bo podobne warunki są w ofercie Plusa na 24 miesiące nie wspomnę już o konkurencji. Jako stały klient liczyłem na lepszą ofertę niż ta która widnieje na stronie firmowej Plusa.
Re: Przedłużenie umowy
Zastanawiam się nad przedłużeniem umowy na internet w Plusie. Chciałbym zostawić kontakt, żeby dostać nową ofertę
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
fteam99ft, podeślij, proszę, numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj koniecznie słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Proszę o informację co ze sprawą #299923? 10 października dostałem informację że będzie kontakt konsultanta, ponieważ nie jestem zadowolony z oferty plusonline. Do dzisiaj zero odzewu.
Pozdrawiam Marek
Proszę o informację co ze sprawą #299923? 10 października dostałem informację że będzie kontakt konsultanta, ponieważ nie jestem zadowolony z oferty plusonline. Do dzisiaj zero odzewu.
Pozdrawiam Marek
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
marek1033, przesłałem wraz z prośbą o pilną realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Czy w sklepach stacjonarnych jest dostepny sprzet np. hp omen ? Chciałbym przedłużyć umowę z tym laptopem i się zastanawiam czy tylko jest on dostepny przez internet.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
Szwagier, niestety, nie mamy wglądu w stany magazynowe poszczególnych punktów. W tym celu należy bezpośrednio kontaktować się z punktem: http://www.plus.pl/znajdz-salon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ