Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
yanek1
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 wrz 2018, o 16:38

Re: Plush Abonament

Post autor: yanek1 »

Basia_Plus pisze:Podaj proszę numer złożonej reklamacji, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Reklamacja już rozpatrzona. Dziękuję:-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

yanek1,
yanek1 pisze:Reklamacja już rozpatrzona. Dziękuję:-)
super. :-> Dziękuję za info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
koksik999
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 15 kwie 2018, o 20:58

Re: Plush Abonament

Post autor: koksik999 »

Ja powiem że przenoszę numer do Plush z Play, podpisałem umowę przeniesienia na początku września a Play wyznaczyl termin na 01.11.18 mimo że mam mix-a. Nie wiem czy to dlatego że wybrałem "pod koniec okresu promocyjnego"?

Poza tym ile przed zakończeniem umowy z dotychczasowym operatorem najlepiej zgłosić się z chęcią przeniesienia numeru? Miesiąc lub dwa?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

koksik999,

termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator Dawca na podstawie swojego wewnętrznego regulaminu.
koksik999 pisze:Poza tym ile przed zakończeniem umowy z dotychczasowym operatorem najlepiej zgłosić się z chęcią przeniesienia numeru? Miesiąc lub dwa?
Wniosek o przeniesienie numeru powinien zostać złożony maksymalnie na 120 dni przed końcem okresu promocyjnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nom
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 paź 2018, o 15:46

Re: Plush Abonament

Post autor: nom »

Witam,
planuję zmianę oferty Plush na kartę na Plush Abonament. Czy jest możliwe wcześniejsze zamówienie kuriera oraz wypełnienie dokumentów ale ustalenie konkretnej daty uruchomienia nowej oferty np. na dzień 1 listopada? Bo domyślnie jak rozumiem oferta startuje w momencie przetworzenia dostarczonych kurierem dokumentów przez Plusa?

PS. Ile się obecnie czeka na kuriera od momentu wysłania zlecenia?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj nom,
- orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi ok. 5 dni roboczych, o terminie dostawy zostaniesz poinformowany SMS-em oraz e-mailem na dzień przed dostawą. Aktywacja następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez Polkomtel sp. z o.o. podpisanych przez Ciebie dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.

W celu edycji zamówienia (np. zmiany terminu dostawy) możesz napisać na adres esklep@plus.pl lub zadzwonić pod numer 601101200 (połączenie płatne z zgodnie z taryfą dostawy usług, z której korzystasz).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kinga_05
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 paź 2018, o 12:48

Re: Plush Abonament

Post autor: kinga_05 »

Dzień dobry,
5 września złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru na abonament Plush, niestety numer jeszcze nie został przeniesiony, po sprawdzeniu statusu przeniesienia dostaję w odpowiedzi tylko, że mój obecny operator wyznaczył termin, nie ma jednak podanej informacji na kiedy.
Dodam, że umowa na mixa z obecnym operatorem zakończyła się już kilka miesięcy temu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kinga_05,

termin przeniesienia numeru jest uzależniony od trybu przeniesienia, jaki został określony przy składaniu dokumentów. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator dawca. Datę przeniesienia numeru uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
koksik999
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 15 kwie 2018, o 20:58

Re: Plush Abonament

Post autor: koksik999 »

Marta_Plus pisze:koksik999,

termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator Dawca na podstawie swojego wewnętrznego regulaminu.
koksik999 pisze:Poza tym ile przed zakończeniem umowy z dotychczasowym operatorem najlepiej zgłosić się z chęcią przeniesienia numeru? Miesiąc lub dwa?
Wniosek o przeniesienie numeru powinien zostać złożony maksymalnie na 120 dni przed końcem okresu promocyjnego.
Czyli jeżeli mam ostatnie doładowanie w okolicach 10 stycznia to mogę składać już wniosek? Którą opcję przeniesienia wybrać aby od razu po tym 10.01 numer był przeniesiony? I co zrobić aby nie otrzymywać numeru tymczasowego na te kilka miesięcy?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

koksik999 pisze:Czyli jeżeli mam ostatnie doładowanie w okolicach 10 stycznia to mogę składać już wniosek?
- tak, możesz już składać wniosek.
koksik999 pisze:Którą opcję przeniesienia wybrać aby od razu po tym 10.01 numer był przeniesiony?
- należałoby wybrać tryb przeniesienia na koniec okresu promocyjnego wynikającego z zawartej umowy z dotychczasowym operatorem.
koksik999 pisze: I co zrobić aby nie otrzymywać numeru tymczasowego na te kilka miesięcy?
- pisałam o tym tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
koksik999
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 15 kwie 2018, o 20:58

Re: Plush Abonament

Post autor: koksik999 »

Ewa_Plus pisze:
koksik999 pisze:Czyli jeżeli mam ostatnie doładowanie w okolicach 10 stycznia to mogę składać już wniosek?
- tak, możesz już składać wniosek.
koksik999 pisze:Którą opcję przeniesienia wybrać aby od razu po tym 10.01 numer był przeniesiony?
- należałoby wybrać tryb przeniesienia na koniec okresu promocyjnego wynikającego z zawartej umowy z dotychczasowym operatorem.
koksik999 pisze: I co zrobić aby nie otrzymywać numeru tymczasowego na te kilka miesięcy?
- pisałam o tym tutaj.
dziękuję, tyle że ten numer będzie drugim numerem przeniesionym w abo Plush 25 a tam jest napisane tylko na temat karty.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

koksik999,
- jeśli chcesz numer przenieść bezpośrednio do oferty abonamentowej (Plush ABO 25), to nie ma możliwości pominięcia numeru tymczasowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
koksik999
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 15 kwie 2018, o 20:58

Re: Plush Abonament

Post autor: koksik999 »

Ewa_Plus pisze:koksik999,
- jeśli chcesz numer przenieść bezpośrednio do oferty abonamentowej (Plush ABO 25), to nie ma możliwości pominięcia numeru tymczasowego.
Rozumiem, dziękuję za informacje.
alep
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 23 sie 2018, o 17:24

Re: Plush Abonament

Post autor: alep »

Dzien dobry,
od dzis moj numer zostal przeniesiony do sieci PLUSH - taryfa PLUSH ABO L, numer tymczasowy przestal dzialac.

Jednakze zauwazylem, ze za wysylane SMSy, wykonywane polaczenia i komorkowa transmisje danych naliczane sa oplaty jak poza abonamentem.

W zeszlym miesiacu aktywowalem usluge "wakacje od abonamentu" wiec myslalem, ze to to.

Zadzwonilem dzis na infolinie (za to tez mi naliczylo oplate) aby sie dowiedziec czy usluga "wakacje" jest aktywna. Na infolinii uzyskalem informacje, ze usluga "wakacje" nie jest aktywna.
Naliczone oplaty sa widoczne zarowno w aplikacji jak i po zalogowaniu na stronie Plusa.

Gdzie moge uzyskac pewnosc, czy moge normalnie korzystac z abonamentu (bez dodatkowych oplat, zgodnie z uslugami jakie sa w abonamencie), bo jak mi konsultant mowi, ze "musi Pan poczekac do faktury i wtedy to wyjasnimy" to podchodze do tego sceptycznie.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj alep,
alep pisze:W zeszlym miesiacu aktywowalem usluge "wakacje od abonamentu" wiec myslalem, ze to to.
Po zalogowaniu się na swoje konto w Plus online, jaką widzisz taryfę po wybraniu kolejno Konto i formalności > Edycja konta > Zmiana planu taryfowego > Zmień?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ