Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Noahn192
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 lis 2018, o 17:26

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Noahn192 »

Ja naprawdę straciłam już cierpliwość, jeśli dziś do mnie do dotrze umowa z telefonem, rezygnuje z niej, bo nie będę czekała kolejny tydzień.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Noahn192,

interweniuję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Noahn192
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 lis 2018, o 17:26

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Noahn192 »

Marta_Plus pisze:Noahn192,

interweniuję w Twojej sprawie.
Dziekuje, choć ątpię już czy to coś da, bo absolutnie nic sie w tej sprawie nie dzieje ani nie zmieniło.

EDYCJA:
Niestety, nikt nie raczył się ze mną skontaktować tak jak było obiecane. Wczoraj obiecano mi, że kurier będzie dziś, ale go nie było. Ja już dziekuję w takim razie Plusowi, ale bardzo się zawiodłam. Podpiszę umowę z innym operatorem.

Wczoraj udało mi się dodzwonić do firmy kurierskiej, pan obiecał, że dziś przesyłka dotrze, ale widzę, że jestem głupia i naiwna, dziś znów przesyłka nawet nie została wydana do doręczenia. Szkoda, bo jutro idę do innego operatora podpisać umowę. Dziękuję za to, że nawet przesyłki przez tydzień nie moznabyło dostarczyć.
Ostatnio zmieniony 7 lis 2018, o 10:49 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem. Połączyłam wypowiedzi.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Noahn192,

sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Noahn192
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 lis 2018, o 17:26

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Noahn192 »

Sprawdziłam i odpisałam, dziś jest środa i ani razu w tym tygodniu nie wydano przesyłki do doręczenia. Mi pan też obiecał, że dziś dojdzie, ale znów nie wydano przesyłki, a juz po 10,więc wątpię szczerze, by jeszcze o tej porze ja wydano.
EDYCJA:
Miał się ze mną ktos skontaktować, do dziś tego nie zrobiono, gdybym nie zadzwoniła sama do TNT to nie miałabym żadnego kontaktu z ich strony. Przesyłka nadal znajduje się w magazynie, mimo zapewnień, że dziś bedzie dostarczona. Czy naprawde nikt nie może nic zrobić??? Bo to już nie jest zabawne. Jesli nie można nic zrobić to ja chcę zrezygnować z przedłużenia umowy, bo tak sie nie traktuje klientów, zwłaszcza stałych. I zapewniam, że umowy na drugi telefon też nie przedłużę.

Sprawa załatwiona, obiecano mi przesyłkę na jutro, lecz mnie nie ma, więc na piątek, śmiechu warte. Zrezygnowałam, pójde do innego operatora, który traktuje klientów z szacunkiem.
Ostatnio zmieniony 7 lis 2018, o 15:44 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem. Połączyłam wypowiedzi.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Noahn192,

:-( jeszcze raz najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gordek
PlusManiak
Posty: 138
Rejestracja: 23 cze 2012, o 17:42

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Gordek »

Ja się zastanawiam ile jeszcze osób musi zrezygnować z Plusa przez TNT zanim ktoś w Plusie pójdzie po rozum do głowy i zerwie z nimi współpracę, jednocześnie podpisując umowę z "normalną" firmą kurierską.
mingo93
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 lis 2018, o 16:47

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mingo93 »

@Noahn192
Ja mam to samo, w ubiegłą środę zamówiłem telefon z abonamentem, w poniedziałek wieczorem dostałem info, że wysłali paczkę i 07-11 ją dostanę. Wczoraj rano dostałem SMS-a od TNT, że w ciągu dnia dostanę przesyłkę. Kuriera nie było, nie zadzwonił, ale pomyślałem, że zdarza się i zapewne następnego dnia (czyli dzisiaj) dostanę paczkę.
Niestety, już rano przeczuwałem, że znowu się nie doczekam, bo status przesyłki to w dalszym ciągu "W transporcie" a nie "W dostawie" i widnieje tam informacja, że paczka jest na magazynie. Ok. 10 zadzwoniłem na infolinię TNT, Pani serdecznie przepraszała, powiedziała, że przekazuje zgłoszenie do działu wsparcia i w ciągu 2-3 godzin będę miał informację co dzieje się z paczką. Z TNT już nie zadzwonili, odezwała się za to jakaś Pani z Plusa z pytaniem, czy paczka dotarła. Po przedstawieniu jej sytuacji powiedziała, że ponagli dostawcę i jak najszybciej dostanę paczkę. Zirytowany całą sytuacją postanowiłem jeszcze raz zadzwonić na infolinię TNT, bo przecież to oni a nie Plus mieli dać mi odpowiedź w ciągu 2-3 godzin. Pani konsultantka stwierdziła, że mają mało kurierów i nie wyrabiają się z dostawą paczek, przyjęła zgłoszenie i jutro powinienem dostać przesyłkę. Czekam ostatni dzień. Jeśli rano status paczki nie zmieni się na "W dostawie" to rezygnuję z całego zamówienia.

Wiem, że dostawa nie leży po stronie Plusa, ale czy nie ma innych firm kurierskich? Tylko dzisiaj dostałem paczki przewożone przez GLS, InPost i DHL. Paczki nadane wczoraj, dzisiaj są już u mnie. A TNT się tłumaczy, bo ma za mało kurierów. Co jest z nimi nie tak?
Noahn192
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 lis 2018, o 17:26

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Noahn192 »

@mingo93
Ja musiałam się naprosić, nadzwonić i w końcu jak powiedziałam Panu z Plusa, że rezygnuję, bo dłużej nie mam cierpliwości czekać to w ciągu dosłownie 15 minut zadzwonili do mnie z TNT, że zależy im na dostawie i Pan osobiście zajmie się tym, aby paczka trafiła do mnie. Ma być dziś między 19 a 21, wyjechac w trasę wyjechała więc mam nadzieję, że dziś dotrze. Zamówienie składałam w zeszły poniedziałek. Miało być w środę, nie było, potem w piątek, nie było, ale to podobno mnie w domu nie zastano, choć byłam i czekałam. Za to ani w poniedziałek ani we wtorek ani wczoraj paczka nie została nawet wydana do doręczenia. Dzis tak, mam nadzieję, że dziś dotrze, bo powiedziałam panu z TNT, że jak nie dotrze dziś tak jak jest mówione, między 19 a 21 to nie przyjmę tej paczki i zrezygnuję. Dam znać czy dojdzie.

Jak mają za mało kurierów to co za problem, by zatrudnić więcej? To nie jest nasz problem, że się nie wyrabiają.
mingo93
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 lis 2018, o 16:47

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mingo93 »

Tak jak pisałem, jeśli do jutra do 12 nie będę miał pewności, że paczka wyruszyła to też tak zrobię. Zadzwonię do Plusa i zrezygnuję z zamówienia.
Jak mają za mało kurierów to co za problem, by zatrudnić więcej? To nie jest nasz problem, że się nie wyrabiają.
Ja wręcz parsknąłem śmiechem, jak usłyszałem taki argument od pani na infolinii :D
Noahn192
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 lis 2018, o 17:26

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Noahn192 »

Mi nie wciskali, że nie maja kurierów, jak dzwoniłam we wtorek to pan zapewniał, że nastepnego dnia będzie na pewno.
I nie było, więc się wkurzyłam. No czekam, mam nadzieję, że do Ciebie dotrze jutro.
mingo93
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 lis 2018, o 16:47

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mingo93 »

Ja mam nadzieję, że Plus wyciągnie konsekwencje wobec tej pseudofirmy kurierskiej. No chyba, że nie zależy im na klientach.

Całe szczęście, że mam szefa, który w wyjątkowych sytuacjach pozwala mi na zdalną pracę. Wczoraj zrobiłem sobie właśnie taki dzień, przedłużyłem go jeszcze na dziś i na marne. Poprosiłem go jeszcze o jutro, ale jak nie będzie paczki, to trudno. Nie będę ryzykował w pracy tylko po to, żeby czekać na kuriera.
Noahn192
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 lis 2018, o 17:26

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Noahn192 »

Jasne, są ważniejsze rzeczy niż czekanie aż kurier zawita.
Ta firma kurierska to jakaś porażka. Można wiele rzeczy zrozumieć, ale to, że trzeba czekać tyle czasu na przesyłkę i aby ją dostać trzeba się naprosić to już przesada. Podpisałam do tej pory dwie umowy z Plusem i nigdy nie było problemu. Ale jesli nie zmienią firmy kurierskiej to jak skończy mi się umowa na drugi telefon (z którego korzysta mąż) to nie przedłużę z nimi umowy, bo nie mam zamiaru kolejny raz przez to przechodzić.
Noahn192
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 lis 2018, o 17:26

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Noahn192 »

Przesyłka dotarła :) Umowa podpisana.
mingo93
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 lis 2018, o 16:47

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mingo93 »

Czyli dla mnie też jest nadzieja :)
ODPOWIEDZ