Pytanie o zmianę taryfy

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
mampytanie
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 wrz 2017, o 12:13

Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: mampytanie »

Witam, mam plusa na kartę (z 10 lat temu był to mix plus z telefonem, a teraz już chyba jako zwykły na kartę) i czy jeśli zmienię taryfę na plush to muszę dobierać jakieś pakiety miesięczne? Bo zależy mi tylko na roku ważności konta i nic więcej. Czy RWK działa tylko jak będziemy mieli wykupiony jakiś pakiet plush? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: sl@w_es »

Na Twoim miejscu sprawdziłbym jednak posiadaną taryfę: *147#.
RWK konta w taryfie Nowy Plush zadziała bez żadnych dodatkowych pakietów/promocji, niemniej po aktywacji promocji RWK konieczne jest zasilenie konta kwotą minimum 5 zł; masz na to 30 dni.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
mampytanie
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 23 wrz 2017, o 12:13

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: mampytanie »

Taryfę mam na pewno bardzo starą. Będę miał telefon po 15 także jeszcze napiszę jaka to taryfa dokładnie i proszę napisać czy z niej można przejść na inną.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: sl@w_es »

Z każdej starej taryfy można przejść na nowszą, choć nie zawsze na taką jaką byśmy chcieli.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
mampytanie
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 23 wrz 2017, o 12:13

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: mampytanie »

Jak to rozumieć? Czyżby numery, które kiedyś były mix'em mogą nie przechodzić na te taryfy tylko zupełnie inne?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: sl@w_es »

Nie, nie, chodziło mi o to, że ktoś wybiera sobie taryfę na którą chciałby przejść, a tu zonk, nie da się ponieważ Operator nie dopuszcza takiego przejścia.
Z Mixa, od bardzo dawna można przechodzić do oferty na kartę z jednym zastrzeżeniem: to Operator w regulaminie przejścia określa na jaką taryfę przechodzimy, regułą jest, że jest to najnowsza taryfa w ofercie na kartę.
No dobrze, ale nie będziemy tu rozpatrywać wszystkich możliwości, bo to mija się z celem; podasz z jakiej taryfy korzystasz i wszystko będzie jasne.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
mampytanie
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 23 wrz 2017, o 12:13

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: mampytanie »

Aktywna taryfa to mixPlus IV

Mogę przejść na plush i RWK?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: sl@w_es »

Standardowo przejście z Plus Mix do oferty na kartę odbywa się przez wysłanie SMS-a; można jednak spróbować niekonwencjonalnej metody przejścia kodem (kiedyś system przepuszczał coś takiego): *147*23# - ten kod aktywuje taryfę Nowy Plush, jedyną w Plushu oferującą RWK.
Jeśli zmiana taryfy nie powiedzie się konieczne stanie się postępowanie zgodnie z procedurą, czyli wysłanie wiadomości SMS o treści PNK na darmowy nr 2699. Po 7 dniach numer zostanie przeniesiony do oferty na kartę z taryfą Plus Elastyczna na Kartę.
Środki oraz okres ważności konta pozostaną bez zmian.
Tak, ale Ty chciałeś Plusha... Dlatego z taryfy, którą zafundował Ci Plus, z użyciem wcześniej podanego przeze mnie kodu możesz zmienić taryfę na Nowy Plush. To jednak będzie kosztować Cię 5 zł.

Dodam, że od momentu wysłania wiadomości SMS na nr 2699 konto musi znajdować się w okresie ważności na połączenia wychodzące i SMS-y ponieważ w innym przypadku przejście nie dojdzie do skutku.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
mampytanie
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 23 wrz 2017, o 12:13

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: mampytanie »

Po wprowadzeniu kodu *147*23# mam komunikat, że usługa chwilowo niedostępna, skontaktuj się z BOK. Czy to chwilowe, czy mam po prostu blokadę zmiany taryfy?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: sl@w_es »

Nie, nie masz blokady, po prostu system został uszczelniony i konieczne jest postępowanie zgodnie z procedurą, czyli SMS o treści PNK na nr 2699 i wszystko inne co napisałem dalej we wcześniejszym poście.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
mampytanie
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 23 wrz 2017, o 12:13

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: mampytanie »

Dlaczego taka procedura? Już około 10 lat nie mam MIX'a tylko doładowuje telefon kiedy chcę. Ta zmiana na PNK nie aktywuje mi żadnych usług? Pomoże przejść na Plusha i będzie wszystko OK?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: sl@w_es »

Nie ja ustalam procedury.
Masz Mixa tyle, że to co używasz w tej chwili to Pokontraktowy System Zasileń Plus Mix.
Po przejściu może zostać aktywowana poczta głosowa, ale da się ja wyłączyć.
Innej mozliwości przejścia na kartę nie ma; masz obawy to nic nie zmieniaj.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
mampytanie
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 23 wrz 2017, o 12:13

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: mampytanie »

Wysłałem SMS'a. Do 8 Dni mam czekać na potwierdzenie.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: sl@w_es »

No, czyli wszystko zadziałało tak jak powinno.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
mampytanie
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 23 wrz 2017, o 12:13

Re: Pytanie o zmianę taryfy

Post autor: mampytanie »

Teraz czekać te 8 dni na SMS i mogę wbijać kod *147*23# i po tym RWK i doładować konto tak?
ODPOWIEDZ