1. Tak. A jakie jeszcze czynniki bierzesz pod uwagę?
Minimum jedno zasilenie obowiązkowe w miesiącu kalendarzowym, niezależnie od ważności.
Zasilę 3 x, to już nie ma obowiązkowego minimum. Oczywiście należy pamiętac, aby zgodnie z Regulaminem w okresie zastrzeżonym spłacić kwotę zobowiązania.
Dopytuję, bo Regulaminy się troszkę zmieniły od ostatnich pytań na temat MIXa, ale oferta zachowuje swoją dobrą formę od wielu lat
Ron pisze:
Minimum jedno zasilenie obowiązkowe w miesiącu kalendarzowym, niezależnie od ważności.
Jeżeli ważność konta nadasz z wyprzedzeniem, tzn. dokonane zostaną np. 3 doładowania, to data ważności zostanie ustawiona na +90 dni i wówczas w tym czasie dodatkowe doładowania nie będą wymagane.
Ron pisze:oferta zachowuje swoją dobrą formę od wielu lat
Cieszę się, że tak uważasz .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam, mam problem z przeniesieniem numeru do innej sieci. Mianowicie chodzi o to, że dwukrotnie składałem wniosek i była odmowa. Plus informuję, że typ usługi we wniosku jest inny niż w jego systemie. Chciałem przenieść się z Plusa do Play.
Moja taryfa to Plus Elastyczna na Karte - czy to jest taryfa abonamentowa, czy na kartę bez zobowiązań ??
Ostatnio zmieniony 5 lis 2018, o 09:35 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
arcich pisze:Moja taryfa to Plus Elastyczna na Karte - czy to jest taryfa abonamentowa, czy na kartę bez zobowiązań ??
Plus Elastyczna na Kartę jest to oferta bez zobowiązań (prepaid).
W opisie profilu posiadasz wpisany Mix. Może zweryfikuj dla pewności kodem *147# aktualnie posiadany plan cenowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Żona przeniosła numer z innej sieci do nowego plusha i dostała 2 miesiące za free za 3 pobrano opłatę mimo że na plus online nadal widnieje rabat 100% na 3 miesiące, reklamacja przyszła odmowna nie rozumiem tego numer został przeniesiony 30.08.18 znak decyzji odmownej OKR/AS/5350191/07.11.18
Ostatnio zmieniony 15 lis 2018, o 11:02 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Czyli jaka promocja jest objęta rabatem? Tą promocje włączył konsultant plusa 2 miesiące było za free a za 3 pobrało opłatę numer został przeniesiony 30.08.18 i tego dnia zastała włączona promocja przez konsultanta wiec chyba łatwo policzyć do kiedy powinna być ważna.
tomek510 pisze:Czyli jaka promocja jest objęta rabatem?
§ 2 Zasady przyznawania rabatu
1. Rabat, o którym mowa w § 1 ust. 3
zostanie przyznany na opłatę aktywacyjną lub opłatę za odnowienie promocji:
1) „Rozmowy, SMS, MMS bez limitu” - opłata po udzieleniu rabatu 0 zł
Przenisołem do Was numer z Orange na Karte do Plus na Kartę. Prosiłem ekspedientkę aby było to taryfa w której mogę aktywować BEZ LIMITU. Niestety, kod *136*11*00# wyświetla błąd.
Proszę o pomoc.
Konto oczywiście ma środki.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2018, o 09:36 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.