Rejestracja numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 lip 2018, o 11:10
Aktywacja karty SIM smsem.
Witam, nie znalazłem takiego działu w oknie "szukaj" dlatego pytam osobiscie- dlaczego nie mogę aktywować karty SIM plus na kartę smsem? Wysyłam smsa podanego w instrukcji czyli "ZAREJESTRUJ NR TEL NR KARTY" NA 80106 a wiadomość nie chce się wyslac. Do salonu nie mogę się udać w najbliższym terminie a opcja bankowa też nie wchodzi w gre. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2018, o 13:22 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rejestracja numeru
Witaj March3wa,
Czy wiadomość próbujesz wysłać z numeru w ofercie Plus Abonament lub Plus Mix?March3wa pisze:Wysyłam smsa podanego w instrukcji czyli "ZAREJESTRUJ NR TEL NR KARTY" NA 80106 a wiadomość nie chce się wyslac.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja numeru
Wiadomość wyslalem z podanego na zdjęciu pakietu: https://zapodaj.net/413ae6a6a3dfa.jpg.html; nie wiem czy jest to mix czy jakiś inny; po prostu zwykła karta
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rejestracja numeru
March3wa,
aby podany sposób rejestracji zadziałał, to wiadomość powinna być wysłana z telefonu abonamentowego, MIX lub zarejestrowanego numeru w ofercie na kartę.
aby podany sposób rejestracji zadziałał, to wiadomość powinna być wysłana z telefonu abonamentowego, MIX lub zarejestrowanego numeru w ofercie na kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja numeru
Dziękuję, sms wysłany z telefonu członka rodziny, karta została aktywowana.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rejestracja numeru
March3wa,
super - dzięki za dobrą wiadomość.
super - dzięki za dobrą wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Błędne dane na starterze
Witam, kupiłem starter Prosto na karte, podczas wysyłania smsa aktywacyjnego wyświetla się że błędne dane; próba wysłania podjęta wielokrotnie; zastanawiałem się o co chodzi a następnie zajrzałem w inne miejsce na starterze w celu poszukania czy jest jakiś błąd i o dziwo znalazłem usterkę w numerze karty sim(zdjęcie: https://zapodaj.net/79a6e14a4111a.jpg.html) jak widać na karcie przy końcówce mamy "325" a na starterze tylko "32" obydwie konfiguracje przy aktywacji kończą się "blednymi danymi". Proszę o szybka odpowiedz.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rejestracja numeru
Witaj March3wa,
Numer karty SIM na naklejce zawsze jest krótszy, jak ten na plastikowej płytce. Nie przekroczyłeś limitu rejestracji poprzez SMS? Obecnie jeden abonent może zarejestrować nie więcej niż 20 numerów.March3wa pisze:czy jest jakiś błąd i o dziwo znalazłem usterkę w numerze karty sim(zdjęcie: https://zapodaj.net/79a6e14a4111a.jpg.html) jak widać na karcie przy końcówce mamy "325" a na starterze tylko "32"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja numeru
20 numerów na pewno nie. Ponadto wykorzystałem inny telefon także z sieci plusa do aktywacji - ta sama informacja "Podane dane sa nieprawidlowe. Sprawdz i sprobuj jeszcze raz."
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rejestracja numeru
March3wa,
czy udało się zainicjować połączenie z tego numeru? Dane użytkownika sprawdzić możesz w Plus online > Konto i formalności > Moje dane.
czy udało się zainicjować połączenie z tego numeru? Dane użytkownika sprawdzić możesz w Plus online > Konto i formalności > Moje dane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja numeru
Udało się wykonać polaczenie i nagle jakby wszystko zaczęło działać, nie wiem co się stało ale już wszystko działa. Dziękuję za pomoc.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rejestracja numeru
March3wa,
bardzo się cieszę i życzę przyjemnego korzystania z nowego numeru.
bardzo się cieszę i życzę przyjemnego korzystania z nowego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z rejestracja SMS
Dzień dobry!
Chciałbym zapytać czy w sieci występuje jakiś problem z rejestacją karty SIM za pomocą SMSa pod numer 80106 o treści
ZAREJESTRUJ XXXXXXXXX YYYYYYYYYYYYY* (zgodnie z informacją na https://www.plus.pl/rejestracja).
Mam numer w Plus na kartę i kupiłem nowy starter. Po wysłaniu SMSa nic się nie dzieje. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, a nowa karta pozostała niezarejestrowana. Minęło już ponad 24h.
Raz kiedyś tak robiłem to po kilku minutach przyszła odpowiedź SMSem i nowa karta była zarejestrowana.
Pozdrawiam
Chciałbym zapytać czy w sieci występuje jakiś problem z rejestacją karty SIM za pomocą SMSa pod numer 80106 o treści
ZAREJESTRUJ XXXXXXXXX YYYYYYYYYYYYY* (zgodnie z informacją na https://www.plus.pl/rejestracja).
Mam numer w Plus na kartę i kupiłem nowy starter. Po wysłaniu SMSa nic się nie dzieje. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, a nowa karta pozostała niezarejestrowana. Minęło już ponad 24h.
Raz kiedyś tak robiłem to po kilku minutach przyszła odpowiedź SMSem i nowa karta była zarejestrowana.
Pozdrawiam
Re: Rejestracja numeru
Witaj jarek_1,
- wyłącz, włącz telefon. Sprawdź też, czy w treści SMS nie wkradł się może jakiś "czeski błąd" np. w numerze karty SIM.
- wyłącz, włącz telefon. Sprawdź też, czy w treści SMS nie wkradł się może jakiś "czeski błąd" np. w numerze karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja numeru
Witam, również mam ten problem co jarek_1 - czy można prosić o jakieś sprawdzenie sytuacji po stronie Plusa?