Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 gru 2018, o 12:29
Re: Problem z prędkością LTE
Miejscowość Skorzewo, okolice Kościerzyny (pomorze) od kilku dni prędkość LTE to max 600Kb/s. Posiadam dwa routery i na każdym działa tak samo. Zasięg bez zmian, pakiet podstawowy niewykorzystany. Skąd takie ograniczenia i ile to potrwa?
-
- PlusManiak
- Posty: 67
- Rejestracja: 1 gru 2018, o 14:26
Re: Problem z prędkością LTE
A z jakiego pasma LTE w Plusie korzystasz ? W Skorzewie działa LTE1800Aero2, do tego było LTE800sferii ale możliwe że to już historia. Jest pozwolenie na LTE800aero2, trzeba sprawdzić czy działa.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Cinas82, zamieść proszę wynik testu prędkości oraz podaj parametry sygnału z Panelu Admina (RSRQ, RSRP, RSSI, SINR).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Mam router Huawei E5373, nie widzę opcji agregacji pasma. Może się mylę ale nie mogę tego sprawdzić a tym bardziej zmienić. Są jakieś sposoby dlatego routera?
PING 35ms
D0,4Mb/s, U0,48Mb/d
RSSI -73dBm
RSRP -95
Pozostałych parametrów nie widzę w panelu tego routera.
PING 35ms
D0,4Mb/s, U0,48Mb/d
RSSI -73dBm
RSRP -95
Pozostałych parametrów nie widzę w panelu tego routera.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Cinas82, ten modem nie obsługuje agregacji pasm.
Niski poziom sygnału (RSRP -95) przekłada się na niskie prędkości. Niedawno była przeprowadzona modernizacja najbliższej stacji. Zostało dodane pasmo LTE900. Gdy zostanie uruchomione komercyjnie to wtedy powinieneś zauważyć wyższe prędkości.
Niski poziom sygnału (RSRP -95) przekłada się na niskie prędkości. Niedawno była przeprowadzona modernizacja najbliższej stacji. Zostało dodane pasmo LTE900. Gdy zostanie uruchomione komercyjnie to wtedy powinieneś zauważyć wyższe prędkości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 67
- Rejestracja: 1 gru 2018, o 14:26
Re: Problem z prędkością LTE
A w jaki sposób odczuje ta poprawę? Po pierwsze to LTE900 zostanie uruchomione na tym BTS-ie w zamian za zlikwidowane LTE800Sferii, obydwa na 5MHz w MIMO2x2. Klienci pasma zasięgowego LTE800 przesiądą się na LTE900aero2 i to LTE900 nic nie zmieni, zresztą szybko się zatka. Po drugie to on i tak nie zaloguje się na LTE900 przy automatycznych ustawieniach na E5373, RSRP-95dBm wewnątrz to jeszcze nie tragedia, zapewne na LTE1800aero2. To pasmo przy takich parametrach sygnału ma priorytet i modem automatycznie zaloguje się do niego. Przy RSRP na tym poziomie na LTE1800 powinien mieć dużo lepsze prędkości gdyby BTS nie był przeciążony. Do zarzadzania pasmami LTe i diagnostyki sygnału i CID BTS-a na E5373 służy https://www.lte-anbieter.info/ltewatch/ ... ltewatch_h lub http://www.mediafire.com/file/1yz26m6u8 ... 9.zip/file Po zalogowaniu się w nich na E5373 można wymusić i sprawdzić działanie , CID i parametry sygnału LTE1800, LTE800 i LTE900. Na każdym speedtest.
Re: Problem z prędkością LTE
Niestety... LTEWatch - przy zmianie częstotliwości na jakąkolwiek nadal widnieje "automatically" a Toolbox 0.9 nie łączy się z routerem. Po wpisaniu usera i hasła i kliknięciu Connect wyskakuje info "error: wrong token" Dodam, że od zawsze LTE w mojej miejscowości śmigał na "trzech kreskach" zasięgu zadowalająco.
Znaczny spadek siły sygnału.
Od około 3 tygodni obserwuję znaczny spadek siły sygnału.Zawsze na odbiorniku ODU 200 świeciła mi się niebieska lub fioletowa dioda.Teraz tylko pomarańczowa lub czerwona.Chwilami internetu poprostu w ogóle nie mam.Obawiam się ,że na wiosnę kiedy na drzewach będą liscie stracę sygnał całkowicie.Dodam jeszcze,że w mojej okolicy to samo zaobserwowało jeszcze kilku użytkowników.Moja likalizacja to G3VF+9X Huciska
Ostatnio zmieniony 7 sty 2019, o 10:34 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
MARAS68, podaj parametry sygnału z panelu admina.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam ponownie.Angest pisze:Ponad 20 lat jestem w plusie i zawsze wszystkim polecałem sieć. BTS widzę z okna. LTE bez limitu.Michał_Plus pisze:Angest, parametry sygnału są dość słabe. Skontroluj ustawienie anteny. Dodatkowo, z tego co widzę, stacja jest dość mocno przeciążona. Wszystko razem może powodować sytuację jaką masz obecnie.
Reklamy, że najlepszy i najszybszy internet w polsce.
Pierwszy raz muszę to powiedzieć, że plus to dziadostwo.
Czy na BTS w moim mieście (BT33536 ) działa LTE900???
Jeśli działa na LTE900 i nadal nie mogę korzystać z internetu przez przeciążenie BTS to czy na tej podstawie mogę zerwać umowę??? Po co mi internet, z którego nie można korzystać??? Dokupiłem anteny do routera i nadal jest to samo.
Czy może coś się ruszyło w sprawie rozbudowy BTS w mojej miejscowości???
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Angest, BT33536 - działa LTE900. Obecnie nie ma planów na rozbudowę sieci w miejscowości Góra. Ostatnia duża modernizacja była około pół roku temu. Naturalne obciążenie sieci spowodowane ruchem klientów nie jest podstawą do zerwania umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Michał_Plus pisze:MARAS68, podaj parametry sygnału z panelu admina.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
MARAS68, sygnał jest mocno zakłócony. Sprawdź ustawienie anteny i okablowanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- V.I.P.
- Posty: 1247
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z prędkością LTE
@MARAS68, słaby RSRQ, ale bardzo dobry SINR - jakie uzyskujesz prędkości przy tym poziomie sygnału?
Re: Problem z prędkością LTE
Down.ok.6,50zbych_in_flames pisze:@MARAS68, słaby RSRQ, ale bardzo dobry SINR - jakie uzyskujesz prędkości przy tym poziomie sygnału?
Up. ok 0,50
SINR bardzo dobry?? przedtem miałem 20
Ostatnio zmieniony 8 sty 2019, o 15:45 przez MARAS68, łącznie zmieniany 1 raz.