Kurier

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
kubotos
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 gru 2018, o 13:40

Re: Kurier

Post autor: kubotos »

Nie posiadam nr. zamówienia. Być może mail trafił do folderu spam i nie mogę już do niego dotrzeć. Poza wiadomościami z TNT z numerami paczek mam tylko informację o przetwarzaniu danych od Polkomtela z nr. 2699.

Proszę mnie zidentyfikować po numerach tel., które przenoszę. Wysyłała Pani innym forumowiczom link do ankiety.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kurier

Post autor: Ewa_Plus »

kubotos,
- w takim razie podeślij te numery na adres specjalista_plus@plus.pl w temacie wiadomości podając swój nick oraz słowo "FORUM".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kubotos
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 gru 2018, o 13:40

Re: Kurier

Post autor: kubotos »

Pani Ewo,

wysłałem maila z numerami telefonów na wskazany adres o tytule "FORUM kubotos" wczoraj o godz. 15:38.
Proszę o odpowiedź.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kurier

Post autor: Ewa_Plus »

kubotos,
- dziękuję, przekazałam sprawę do odpowiedniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kubotos
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 gru 2018, o 13:40

Re: Kurier

Post autor: kubotos »

Potrafi Pani tupnąć nogą ;)
Przesyłkę doręczono w dniu dzisiejszym.
Dziękuję.
kubotos
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 gru 2018, o 13:40

Re: Kurier

Post autor: kubotos »

Pani Ewo,

wczoraj dotychczasowy operator zdezaktywował mój nr. Był to telefon na kartę.

Podczas rozmowy z konsultantem dowiedziałem się, że przeniesienie nr. na kartę zostanie dokonane w ciągu 2 tygodni. Jak to wygląda w praktyce? Po kilku dniach mój nr przestał działać, a nowej karty nie otrzymałem (mam tylko nr tymczasowy). Jestem pozbawiony dostępu do bankowości i nikt nie może się ze mną skontaktować. Kiedy i jaką drogą zostanie wysłana karta sim z moim starym numerem?

Przesyłkę mogę odebrać osobiście tylko jutro, ponieważ wyjeżdżam za granicę na 2 tygodnie.

Mój drugi nr jest na abonament i wiem, że przeniesienie musi potrwać dłużej (chciałbym poznać dokładna datę i dowiedzieć się czy w tym samym czasie dostanę kartę ze starym numerem w sieci Plush). Wcześniej miało to chyba nastąpić 21 stycznia, ale z powodu blisko miesięcznego opóźnienia dostawy pewnie się przedłuży... Nie chciałbym przez okres dłuższy niż uzgodniono płacić dwóch abonamentów.

Przykro mi, że współpraca z Państwem przebiega w ten sposób i stwarza bardzo duże problemy.


Pozdrawiam
Jakub
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kurier

Post autor: Ewa_Plus »

Wita kubotos,
- ten numer, który był przenoszony z oferty na kartę, powinien już być aktywny. Przeloguj (wył./wł.) telefon, w którym znajduje się karta z numerem tymczasowym dla tej umowy. Zapewne już nastąpiła podmiana nr tymczasowego na ten, który przeniosłeś z oferty Play na kartę.

Co do numeru, który przenoszony jest z abonamentu, to datę wydania/przeniesienia numeru wyznacza pierwotny operator, ale możesz ją sprawdzić pisząc do naszego konsultanta na adres: bok@plus.pl
Pamiętaj tylko, żeby w treści wiadomości podać też swoje dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, nr PESEL).
Jeśli podesłałbyś nam tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to postaramy się żebyś jak najszybciej otrzymał odpowiedź :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Patryk1994
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2020, o 22:09

Re: Kurier

Post autor: Patryk1994 »

Witam. Ja również mam problem z dostarczeniem paczki przez TNT. Kurier miał być 12.02 miedzy 12-14 ale nie dotarł. Pani na infolinii zapewniała,że bedzie następnego dnia oczywiście rówież nie dotarł. Na stronie śledzenia komunikat ,,Ograniczenia czasowe uniemożliwiły dostawę. Dostawa nastąpi przy pierwszej sposobności". Ma kyoś jakiś pomysł co z tym zrobić? Dodam ze ciągłe telefony na infolinie nie pomagaja, ciągle ta sama śpiewka
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kurier

Post autor: Ewa_Plus »

Patryk1994,
- podeślij numer zamówienia, spróbujemy pointerweniować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ