Centralka Firmowa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 cze 2014, o 02:13
Centralka Firmowa
Dzień dobry,
Uruchomiłem nową usługę Centralki Firmowej na nowym numerze firmowym, skonfigurowałem i aktywowałem centralkę.
Niestety nadal mniej więcej połowa połączeń zamiast wpadać w "drzewko" centralki jest łączona bezpośrednio, co jest o tyle problemem, że numer wykorzystywany do uruchomienia centralki jest "niczyj", nikt go nie odbiera, miał służyć wyłącznie jako baza do centralki, która przekieruje rozmowy dalej.
Czy jest szansa na kogoś zaznajomionego z usługą, kto będzie w stanie sprawdzić co się dzieje?
Niestety konsultanci zarówno w salonie, jak i na infolinii dowiadywali się ode mnie, że taka usługa w ogóle istnieje...
Pozdrawiam
Jarek
Uruchomiłem nową usługę Centralki Firmowej na nowym numerze firmowym, skonfigurowałem i aktywowałem centralkę.
Niestety nadal mniej więcej połowa połączeń zamiast wpadać w "drzewko" centralki jest łączona bezpośrednio, co jest o tyle problemem, że numer wykorzystywany do uruchomienia centralki jest "niczyj", nikt go nie odbiera, miał służyć wyłącznie jako baza do centralki, która przekieruje rozmowy dalej.
Czy jest szansa na kogoś zaznajomionego z usługą, kto będzie w stanie sprawdzić co się dzieje?
Niestety konsultanci zarówno w salonie, jak i na infolinii dowiadywali się ode mnie, że taka usługa w ogóle istnieje...
Pozdrawiam
Jarek
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
Witaj YaS,
podaj proszę numer, na którym centralka została uruchomiona oraz przykładowe numery telefonów, które łączą się bezpośrednio a nie przez centralkę poprzez ten formularz.
podaj proszę numer, na którym centralka została uruchomiona oraz przykładowe numery telefonów, które łączą się bezpośrednio a nie przez centralkę poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Centralka Firmy
Czy ktoś ma problemy z uruchomieniem Centralki Firmy ??
Zdzwoniłem już kilkanaście razy na infolinie. Było zrobione już kilka zgłoszeń technicznych. Dalej nie działa
Ba, nie działa od trzech miesięcy.
Tylko słyszę że już będzie działać tylko proszę wyłączyć i włączyć telefon albo poczekać do północy. Zlanie klienta przez operatora infolinii bo sam nie wie dlaczego nie działa. A technicy maja w dalekim poważaniu klienta.
Już sam nie wiem co robić, chyba wyśle reklamację o zwrot nadpłaconych abonamentów za usługę i ją teoretycznie wyłączyć !!
Paweł Krasucki
Zdzwoniłem już kilkanaście razy na infolinie. Było zrobione już kilka zgłoszeń technicznych. Dalej nie działa
Ba, nie działa od trzech miesięcy.
Tylko słyszę że już będzie działać tylko proszę wyłączyć i włączyć telefon albo poczekać do północy. Zlanie klienta przez operatora infolinii bo sam nie wie dlaczego nie działa. A technicy maja w dalekim poważaniu klienta.
Już sam nie wiem co robić, chyba wyśle reklamację o zwrot nadpłaconych abonamentów za usługę i ją teoretycznie wyłączyć !!
Paweł Krasucki
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
aismen,
dysponujesz może numer zgłoszenia technicznego?
dysponujesz może numer zgłoszenia technicznego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Którym ? :)Marta_Plus pisze:aismen,
dysponujesz może numer zgłoszenia technicznego?
Podaje wszystkie
C00000001559486 z dnia 03-12-2018
C00000001560889 z dnia 07-12-2018
C00000001561544 z dnia 10-12-2018
C00000001568507 z dnia 08-01-2019
C00000001572248 z dnia 23-01-2019
C00000001574059 z dnia 31-01-2019 (Dzisiejsze zgłoszenie)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
aismen,
dziękuję za numery zgłoszeń. Prawdopodobnie opisana sytuacja może wynikać z tego, że w ostatnim czasie korzystałeś z testów usługi Wi-Fi Calling. Wyślij proszę SMS-a o treści REZYGNUJE na bezpłatny numer 8072. Wyłącz i włącz po jakimś czasie telefon i sprawdź działanie Centralki firmy.
dziękuję za numery zgłoszeń. Prawdopodobnie opisana sytuacja może wynikać z tego, że w ostatnim czasie korzystałeś z testów usługi Wi-Fi Calling. Wyślij proszę SMS-a o treści REZYGNUJE na bezpłatny numer 8072. Wyłącz i włącz po jakimś czasie telefon i sprawdź działanie Centralki firmy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Usługa Wi-Fi Calling była już dawno zlecona do wyłączenia.
Ale proszę bardzo.... dzwonił do mnie klient i o dziwo Centralka Firmy zaczęła działać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siła Forum ?
Jeszcze raz przypomnę ponad dwa miesiące braku usługi, kilkanaście połączeń z Infolinią, Sześć zgłoszeń technicznych.
Brak rezultatów !
Wpis na forum o 10:31, pierwsze połączenie i wszystko działa. O co chodzi się pytam ?
Czy nie można było tak od razu ? Nerwy Moje, konsultantów, stracony czas Mój, konsultantów i techników.
Dziękuję za pomoc. I jeszcze nie mogę w to uwierzyć !
Pozdrawiam
Paweł Kxxxxxx
Ale proszę bardzo.... dzwonił do mnie klient i o dziwo Centralka Firmy zaczęła działać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siła Forum ?
Jeszcze raz przypomnę ponad dwa miesiące braku usługi, kilkanaście połączeń z Infolinią, Sześć zgłoszeń technicznych.
Brak rezultatów !
Wpis na forum o 10:31, pierwsze połączenie i wszystko działa. O co chodzi się pytam ?
Czy nie można było tak od razu ? Nerwy Moje, konsultantów, stracony czas Mój, konsultantów i techników.
Dziękuję za pomoc. I jeszcze nie mogę w to uwierzyć !
Pozdrawiam
Paweł Kxxxxxx
Ostatnio zmieniony 31 sty 2019, o 15:39 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam dane osobowe.
Powód: ukryłam dane osobowe.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
aismen,
cieszę się, że usługa działa, ale dla pewności wyślij tą bezpłatną wiadomość, o którą prosiłam. Pozdrawiam.
cieszę się, że usługa działa, ale dla pewności wyślij tą bezpłatną wiadomość, o którą prosiłam. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
A jak przestanie działać Centralka? Jak działa to może nie ruszać :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
aismen,
może doprecyzuję jeszcze: nie ma obaw, bo ta wiadomość dotyczy całkowitego wykluczenia z testów Wi-Fi Calling.
może doprecyzuję jeszcze: nie ma obaw, bo ta wiadomość dotyczy całkowitego wykluczenia z testów Wi-Fi Calling.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
aismen pisze:A jak przestanie działać Centralka? Jak działa to może nie ruszać :)
Zrobiłem to !
Jeszcze jedno pytanie
Jakim kanałem najlepiej wysłać reklamację ? chodzi o naliczane opłaty za centralkę wtedy gdy nie działała.
Paweł Kxxxxx
Ostatnio zmieniony 31 sty 2019, o 15:40 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam dane osobowe.
Powód: ukryłam dane osobowe.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
aismen,
dziękuję. Informacje na temat sposobów złożenia reklamacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj. Jeśli mailowo prześlesz takie zgłoszenie, uwzględniając swoje dane (imię i nazwisko, PESEL oraz nr telefonu, którego sprawa dotyczy) i podasz mi tutaj nr sprawy, to postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.aismen pisze:Zrobiłem to !
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Marta_Plus pisze:aismen,
dziękuję. Informacje na temat sposobów złożenia reklamacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj. Jeśli mailowo prześlesz takie zgłoszenie, uwzględniając swoje dane (imię i nazwisko, PESEL oraz nr telefonu, którego sprawa dotyczy) i podasz mi tutaj nr sprawy, to postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.aismen pisze:Zrobiłem to !
Czy na bok@plus.pl też można wysłać reklamację ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
aismen,
tak.aismen pisze:Czy na bok@plus.pl też można wysłać reklamację ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
aismen pisze:Marta_Plus pisze:aismen,
dziękuję. Informacje na temat sposobów złożenia reklamacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj. Jeśli mailowo prześlesz takie zgłoszenie, uwzględniając swoje dane (imię i nazwisko, PESEL oraz nr telefonu, którego sprawa dotyczy) i podasz mi tutaj nr sprawy, to postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.aismen pisze:Zrobiłem to !
Czy na bok@plus.pl też można wysłać reklamację ?
Numer sprawy [#509569]
Pozdrawiam