Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
devonish, dosłownie przed chwilą uzyskałem informację o zakończeniu prac modernizacyjnych na stacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam,Michał_Plus pisze:devonish, dosłownie przed chwilą uzyskałem informację o zakończeniu prac modernizacyjnych na stacji.
Chciałem poinformować, że po zakończeniu prac modernizacyjnych na stacji, dalej Ja i Znajomi nie mamy zasięgu
Dostałem informację smsem o zamknięciu zgłoszenia...Super :(
Dodatkowo dzisiaj dostałem informację z sieci Multimedia (działająca na Waszych nadajnikach):
"Mamy odpowiedź z Plusa: "W podanej lokalizacji mogą obecnie występować problemy z korzystaniem z usług. Trwają prace nad ich rozwiązaniem. Termin zakończenia prac nie jest znany.?"
oraz
"także plus potwierdził problem po swojej stronie i działają nad rozwiązaniem"
Więc jak to jest NAPRAWDĘ?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
devonish, nie mm informacji o dalszych problemach. Poproszę techników o sprawdzenie i wyjaśnienia. Jak tylko uzyskam informację to wrócę z odpowiedzią.
Edycja: tak jak pisałem wcześniej, prace po stronie Plus zostały już zakończone.
Edycja: tak jak pisałem wcześniej, prace po stronie Plus zostały już zakończone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Michał_Plus a ja o czym piszę? Przez dwa miesiące zero zasięgu na kilku numerach i u sąsiadów---> to jest PROBLEM.
Dla Was oczywiście na wirtualnych oderwanych od realiów mapkach zasięgu jest Super, należy się Premia.
Wasza sieć staje się coraz bardziej archaiczna i przestarzała technologicznie czego dowodem jest brak VoLTE i Wifi Calling (3 lata wiecznych testów).
Tak dalej....
Dla Was oczywiście na wirtualnych oderwanych od realiów mapkach zasięgu jest Super, należy się Premia.
Wasza sieć staje się coraz bardziej archaiczna i przestarzała technologicznie czego dowodem jest brak VoLTE i Wifi Calling (3 lata wiecznych testów).
Tak dalej....
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
A propos zasiegu - reklamuj. Zadaj rekompensaty. Wylewanie zalow na tym forum nic nie zmieni. Co Ci ma konsultant odpowiedziec?devonish pisze:Michał_Plus a ja o czym piszę? Przez dwa miesiące zero zasięgu na kilku numerach i u sąsiadów---> to jest PROBLEM.
Dla Was oczywiście na wirtualnych oderwanych od realiów mapkach zasięgu jest Super, należy się Premia.
Wasza sieć staje się coraz bardziej archaiczna i przestarzała technologicznie czego dowodem jest brak VoLTE i Wifi Calling (3 lata wiecznych testów).
Tak dalej....
VoWiFi. Naprawde sadzisz, ze to sa testy? Projekt Manhattan trwal krocej...
To tylko nazwa, zadne testy.
Widocznie Plus wie, ze usluga, podobnie jak VoLTE, to cos co nie przynosi na dzis wymiernych korzysci - finansowych czy technicznych. Trzymaja wiec WoWiFi jako rodzaj promocji dla marginalnego odsetka uzytkownikow.
A przy okazji to tak z 90 kilka % uzytkownikow Plusa nawet nie wie co te uslugi oznaczaja lub, ze w ogole sa.
Tak bardzo Cie to irytuje to droga wolna. Czy ktos Cie trzyma pod pistoletem?
P.S.
Dla mnie dowodem na przestarzala technologicznie siec jest trzymanie serwerowni w blaszaku, bo taniej. To dla mnie jest archaiczne (i grozne), a nie brak VoLTE.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
[/quote] A propos zasiegu - reklamuj. Zadaj rekompensaty. Wylewanie zalow na tym forum nic nie zmieni. Co Ci ma konsultant odpowiedziec?
VoWiFi. Naprawde sadzisz, ze to sa testy? Projekt Manhattan trwal krocej...
To tylko nazwa, zadne testy.
Widocznie Plus wie, ze usluga, podobnie jak VoLTE, to cos co nie przynosi na dzis wymiernych korzysci - finansowych czy technicznych. Trzymaja wiec WoWiFi jako rodzaj promocji dla marginalnego odsetka uzytkownikow.
A przy okazji to tak z 90 kilka % uzytkownikow Plusa nawet nie wie co te uslugi oznaczaja lub, ze w ogole sa.
Tak bardzo Cie to irytuje to droga wolna. Czy ktos Cie trzyma pod pistoletem?
P.S.
Dla mnie dowodem na przestarzala technologicznie siec jest trzymanie serwerowni w blaszaku, bo taniej. To dla mnie jest archaiczne (i grozne), a nie brak VoLTE.[/quote]
Jeżeli konsultant stwierdza, że nie ma wiedzy na temat problemów to uważam że moje zgłoszenia i sąsiadów są taką "wiedzą".
Oczywiście , że reklamuje na bieżąco. Dwa telefony prywatne- zerwałem umowy. Telefon służbowy nie należy do mnie, jak około 60 firmowych jest w Plusie na terenie całej Polski. Mam zadaniowy charakter pracy i to klient dzwoniąc inicjuje działania, a w tym momencie jest to baaardzo utrudnione. Ponad dwa miesiące temu zasięg był OK. Okazało się, że podczas konserwacji nadajnika który znajduje się na zakładzie karnym uszkodzono nadajnik i widać że pomimo naprawy nie działa tak jak wcześniej.
VoLTE i zarazem HDVoice+ jest dużym ulepszeniem jakości rozmowy jak i szybkości połączenia.
Wifi Calling jest tylko po raz kolejny testowo do końca marca. Dla Ciebie jest to nieopłacalna nisza, dla mieszkańców mniejszych miejscowości szansą na rozmowy telefoniczne wewnątrz budynków.
Dwa numery mam teraz w Play i wifi calling działa super (testowałeś?).
Dodatkowo poczytaj o aplikacji Plus Online i jej dużych ograniczeniach.
Wnioski każde może wyciągnąć sobie sam.
VoWiFi. Naprawde sadzisz, ze to sa testy? Projekt Manhattan trwal krocej...
To tylko nazwa, zadne testy.
Widocznie Plus wie, ze usluga, podobnie jak VoLTE, to cos co nie przynosi na dzis wymiernych korzysci - finansowych czy technicznych. Trzymaja wiec WoWiFi jako rodzaj promocji dla marginalnego odsetka uzytkownikow.
A przy okazji to tak z 90 kilka % uzytkownikow Plusa nawet nie wie co te uslugi oznaczaja lub, ze w ogole sa.
Tak bardzo Cie to irytuje to droga wolna. Czy ktos Cie trzyma pod pistoletem?
P.S.
Dla mnie dowodem na przestarzala technologicznie siec jest trzymanie serwerowni w blaszaku, bo taniej. To dla mnie jest archaiczne (i grozne), a nie brak VoLTE.[/quote]
Jeżeli konsultant stwierdza, że nie ma wiedzy na temat problemów to uważam że moje zgłoszenia i sąsiadów są taką "wiedzą".
Oczywiście , że reklamuje na bieżąco. Dwa telefony prywatne- zerwałem umowy. Telefon służbowy nie należy do mnie, jak około 60 firmowych jest w Plusie na terenie całej Polski. Mam zadaniowy charakter pracy i to klient dzwoniąc inicjuje działania, a w tym momencie jest to baaardzo utrudnione. Ponad dwa miesiące temu zasięg był OK. Okazało się, że podczas konserwacji nadajnika który znajduje się na zakładzie karnym uszkodzono nadajnik i widać że pomimo naprawy nie działa tak jak wcześniej.
VoLTE i zarazem HDVoice+ jest dużym ulepszeniem jakości rozmowy jak i szybkości połączenia.
Wifi Calling jest tylko po raz kolejny testowo do końca marca. Dla Ciebie jest to nieopłacalna nisza, dla mieszkańców mniejszych miejscowości szansą na rozmowy telefoniczne wewnątrz budynków.
Dwa numery mam teraz w Play i wifi calling działa super (testowałeś?).
Dodatkowo poczytaj o aplikacji Plus Online i jej dużych ograniczeniach.
Wnioski każde może wyciągnąć sobie sam.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Otoz to. Wybrales juz cos innego. Jestes jak to mowia "mega" zadowolony. Z duzym prawdopodobienstwem siegajacym pewnosci za jakis czas zauwazysz jaki ten Twoj nowy wybor rzeczywiscie jest jak minie Ci euforia z wifi calling. Ale to juz inny temat.devonish pisze: Oczywiście , że reklamuje na bieżąco. Dwa telefony prywatne- zerwałem umowy. Telefon służbowy nie należy do mnie, jak około 60 firmowych jest w Plusie na terenie całej Polski. Mam zadaniowy charakter pracy i to klient dzwoniąc inicjuje działania, a w tym momencie jest to baaardzo utrudnione. Ponad dwa miesiące temu zasięg był OK. Okazało się, że podczas konserwacji nadajnika który znajduje się na zakładzie karnym uszkodzono nadajnik i widać że pomimo naprawy nie działa tak jak wcześniej.
VoLTE i zarazem HDVoice+ jest dużym ulepszeniem jakości rozmowy jak i szybkości połączenia.
Wifi Calling jest tylko po raz kolejny testowo do końca marca. Dla Ciebie jest to nieopłacalna nisza, dla mieszkańców mniejszych miejscowości szansą na rozmowy telefoniczne wewnątrz budynków.
Dwa numery mam teraz w Play i wifi calling działa super (testowałeś?).
Dodatkowo poczytaj o aplikacji Plus Online i jej dużych ograniczeniach.
Wnioski każde może wyciągnąć sobie sam.
Po co wiec zawodzic i stekac na tym forum? Podobnie jak jeszcze z 10 takich, ktorzy do znudzenia tu i na innych portalach gledza jaki Plus jest archaiczny, bo nie ma VoLTE i ograniczone technicznie i ilosciowo VoWiFi.
To zwykly operator telefonii komorkowej. Komus sie nie podoba to wybiera cos innego. Po co to gledzenie?! Naprawde sadzisz, ze pod wplywem Ciebie czy nawet 100 takich jak Ty Plus zmieni swoja polityke, budzet, strategie dzialania? Oni robia swoje, nie zwracajac jakiejkolwiek uwagi na takie wypowiedzi.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Tak wybrałem coś prywatnie co spełnia moje oczekiwania w sytuacji braku zasięgu w domu.
Telefon w abonamencie jest nie na mnie. Przez 10 lat zasięg był jedynie w Plusie i to LTE. Płacę regularnie opłaty abonamentowe więc wymagam zasięgu, gdzie był do niedawna. Reklamuje u operatora i nagłaśniam na forum bo jedynie tak można coś zmienić.
Wskazuje potencjalną przyczynę problemu.
Hal9000 co Ty robisz na tym forum?
Masz za zadanie obrażać osoby które zgłaszają problemy?
Jesteś powiązany z Plusem (pracownik), który może się wyładować ponieważ konsultanci jak piszesz- nie mogą?
Po co testy Wifi Calling?
To, że według Ciebie "zwykły operator" tzn że nie można wymagać?
Telefon w abonamencie jest nie na mnie. Przez 10 lat zasięg był jedynie w Plusie i to LTE. Płacę regularnie opłaty abonamentowe więc wymagam zasięgu, gdzie był do niedawna. Reklamuje u operatora i nagłaśniam na forum bo jedynie tak można coś zmienić.
Wskazuje potencjalną przyczynę problemu.
Hal9000 co Ty robisz na tym forum?
Masz za zadanie obrażać osoby które zgłaszają problemy?
Jesteś powiązany z Plusem (pracownik), który może się wyładować ponieważ konsultanci jak piszesz- nie mogą?
Po co testy Wifi Calling?
To, że według Ciebie "zwykły operator" tzn że nie można wymagać?
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
W plusie jestem z 20 lat i nigdy jakoś specjalnie nie narzekałem. Niestety przez jakies ostatnie pół roku muszę powiedzieć że plus się uwstecznił. Zasięg w tym samym miejscu pogorszył się na maxa. Internet jak kiedyś pięknie działał tak teraz strony się nie otwierają a o youtube można tylko pomarzyć. Informacje z bok - przeciążony bts ale brak planów rozbudowy. Czas sie pożegnać z "najnowocześniejsza i najszybszą" siecią.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Czy do nadajnika ID: BT24540 (Iwonicz Zdrój) będzie dołożone LTE2600?
Właśnie teraz są problemy z zasięgiem, telefon działa w 2G, a net monitor pokazał mi L2600.
Nie było L1800. Mam nadzieje, że to sytuacja przejściowa i wróci L1800, bo bez tej częstotliwości wynoszę się z sieci ;)
Potwierdźcie co napisałem i napiszcie co planujecie w przyszłości.
VoLTE/VoWiFi?
L2100?
Apple?
kiedy światłowód w I.Z?
EDIT
Po godzinie "problemów", L1800 wróciło w eter, a transfery są na poziomie 90/50, czyli bdb
Właśnie teraz są problemy z zasięgiem, telefon działa w 2G, a net monitor pokazał mi L2600.
Nie było L1800. Mam nadzieje, że to sytuacja przejściowa i wróci L1800, bo bez tej częstotliwości wynoszę się z sieci ;)
Potwierdźcie co napisałem i napiszcie co planujecie w przyszłości.
VoLTE/VoWiFi?
L2100?
Apple?
kiedy światłowód w I.Z?
EDIT
Po godzinie "problemów", L1800 wróciło w eter, a transfery są na poziomie 90/50, czyli bdb
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
SACZI,
- jeśli chodzi o BT24540, to na razie niestety żadnych rozbudów nie ma planowanych.
- jeśli chodzi o BT24540, to na razie niestety żadnych rozbudów nie ma planowanych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
A to w takim razie skąd w netmonitorze pojawiło się pasmo Lte2600?
Szkoda, że nie zrobiłem zrzutu z service menu telefonu. Byłoby bardziej wiarygodne.
Szkoda, że nie zrobiłem zrzutu z service menu telefonu. Byłoby bardziej wiarygodne.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
SACZI,
- trudno mi powiedzieć, dlaczego to pasmo pokazało się w aplikacji.
W podanej lokalizacji i najbliższej okolicy nie ma LTE2600 i, jak wspominałam wyżej, brak też obecnie planów na dodanie.
- trudno mi powiedzieć, dlaczego to pasmo pokazało się w aplikacji.
W podanej lokalizacji i najbliższej okolicy nie ma LTE2600 i, jak wspominałam wyżej, brak też obecnie planów na dodanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Jestem użytkownikiem sieci PLUS prywatnie od grudnia zeszłego roku, wcześniej posiadałem służbową kartę. Nigdy nie zauważyłem żadnego problemu do właśnie grudnia 2018.
Problem polega na tym, że w trakcie rozmów telefonicznych przez kilka do kilkunastu sekund nie słyszę swojego rozmówcy (on mnie słyszy cały czas). Po tej chwili wszystko wraca do normy. Posiadam 3 karty w Plusie na różnych telefonach (2 LTE i jeden ustawiony tylko na typowe głosowe 2g). Wszystkie dokładnie tak samo się zachowują.
Lokalizacja gdzie z zasięgiem nie ma problemu, problem tak jakby był tylko w bloku/mieszkaniu, a po wyjściu na zewnątrz wszystko jest ok. Telefony nie pokazują problemów z zasięgiem, wartość z aplikacji Cell signal waha się miedzy 96-106.
Problem zgłaszałem na BOK Plusa, ale zgłoszenie zamknięto a odpowiedz była dość szablonowa.
Może ktoś miał podobny problem, albo posiada jakaś wiedzę techniczną-merytoryczną w tym temacie co może być przyczyną (zakłócenia?)
Problem polega na tym, że w trakcie rozmów telefonicznych przez kilka do kilkunastu sekund nie słyszę swojego rozmówcy (on mnie słyszy cały czas). Po tej chwili wszystko wraca do normy. Posiadam 3 karty w Plusie na różnych telefonach (2 LTE i jeden ustawiony tylko na typowe głosowe 2g). Wszystkie dokładnie tak samo się zachowują.
Lokalizacja gdzie z zasięgiem nie ma problemu, problem tak jakby był tylko w bloku/mieszkaniu, a po wyjściu na zewnątrz wszystko jest ok. Telefony nie pokazują problemów z zasięgiem, wartość z aplikacji Cell signal waha się miedzy 96-106.
Problem zgłaszałem na BOK Plusa, ale zgłoszenie zamknięto a odpowiedz była dość szablonowa.
Może ktoś miał podobny problem, albo posiada jakaś wiedzę techniczną-merytoryczną w tym temacie co może być przyczyną (zakłócenia?)
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Wygląda jak by ktoś miał wzmacniacz GSM i może zagłusza