Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
MojNick
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 mar 2016, o 20:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MojNick »

@Marta_Plus

Wysłałem również prośbę o kontakt na wskazanego maila, proszę o kontakt pracownika DUK, gdyż mam już dobrą ofertę od konkurencji i zastanawiam się co wybrać.

Dzięki.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

MojNick,

dziękuję za wiadomość - przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sewol
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 10 sie 2013, o 15:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sewol »

Dzień dobry bardzo proszę o kontakt z DUK.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj sewol,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nusia
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 sty 2017, o 14:05

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Nusia »

Nusia pisze:Właśnie otrzymałam telefon z działu reklamacji, reklamacja rozpatrzona
pozytywnie, zaproponowali takie warunki jak chciałam a nawet lepsze! Wszystko okaże
się przy następnym okresie rozliczeniowym . Dziękuję za pomoc :-P !
13-GO PIĄTEK TO DOBRY DZIEŃ!!
Witam po 26 miesiącach! Co za zbieżność że znowu 13!!
Radość z uzyskanej reklamacji trwała 26 miesięcy i rabat jaki uzyskałam zniknął z faktury za marzec jak sen jakiś złoty!
Zapis w umowie (paragraf 2 pkt 1"czas trwania umowy zmienionej aneksem oraz warunki jej przedłużenia i rozwiązania) mówi że umowa jest zawarta na czas określony a ulega przedłużeniu na czas nieokreślony jeżeli nie złożę przeciwnego oświadczenia na piśmie. Zdaje się że nie dotyczy to przyznanego rabatu.
Będę wdzięczna za wyjaśnienie.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Nusia,

prześlij proszę ponownie opis sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nusia
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 sty 2017, o 14:05

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Nusia »

Już zgłosiłam, mój numer to [#678787]
Czekam na informację ,
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Nusia,
Nusia pisze:Już zgłosiłam, mój numer to [#678787]
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sewol
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 10 sie 2013, o 15:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sewol »

Marta_Plus pisze:Witaj sewol,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Czekam i czekam i tylko doczekać się nie mogę kontaktu z DUK.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

sewol,

przepraszam za czas oczekiwania. Przekazałam prośbę do konsultanta DUK o pilny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: largo »

Czy ktoś coś więcej ugrał na przedłużeniu umowy : 24,99 w tym noLIMIT i 8GB neta jest szansa coś ugrać jak bym chciał przedłużyć umowę ???
22jurek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 20 sie 2014, o 15:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 22jurek »

10 GB
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: largo »

A to mało do zyskania bo teraz mam czas nie określony a tak musiał bym zwiazać sie na 2 lata
djrobo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 25 sty 2017, o 12:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: djrobo »

22jurek pisze:10 GB
jaki abonament płacisz i jakie masz warunki? kiedy przedłużałeś?

do mnie dzwonią i proponują 4GB internetu + połączenia/sms/mms bez limitu za 40zł
a za telefon HUAWEI MATE 20 proponują 63zł x 36mcy.

także oferta słaba, telefon bardzo drogi. w byle sklepie można go teraz kupić za 2000zł co daje 55zł x36mcy

w innej sieci dają jednak lepsze warunki przy przenoszeniu numeru, i załatwiają wszystkie formalności
22jurek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 20 sie 2014, o 15:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 22jurek »

Przedłużałem w styczniu br. Abonament 25 zł No limit, 10 giga - bez telefonu. Umowa na czas nieokreślony
ODPOWIEDZ