Basia_Plus pisze:Witaj
Levelxsi,
czy chodzi o czat pojawiający się na naszej stronie?
Z pozycji forum nie mamy możliwości weryfikacji oferty. Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres:
specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas naszego pracownika o kontakt i przedstawienie wszystkich aktualnie dostępnych ofert.
Levelxsi pisze:Czy wszystkie regulaminy są dostępne na stronie internetowej?
Tylko ofert dostępnych w sklepie internetowym.
Witam!!
Szanowna Pani tak jak napisalem w poprzednim poscie, prosze o merytoryczna odpowiedz na kazdy z punktow. Chyba to czego oczekuje jest proste i logiczne.
Na swojej stronie internetowej podajecie to i owo i nic spoza tego co dla kazdego klienta sie nie pytam. Proboje dociec co jest prawda a kto celowo wprowadza w blad. A jesli konsument jest wprowadzany celowo w blad to wiadomo, ze Wy jako firma (profesjinalista) odpowiadacie.
Dlatego ja jako konsument chce wiedziec na czym stoje i czy to jest zgodne z prawem i czy moje interesy jako konsumenta nie zostaly naruszone.
Jako osoba chcaca przedluzyc umowe musze miec komplet dokumentow w formie ktorej sobie wydrukuje a nie wirtualnego sklepu. Ja kupuje realna usluge i urzadzenie (telefon) wiec chce miec czarno na bialym. Kazdy klient placi Wam realne pieniadze a nie wirtualne.
Prosze jeszcze raz zapoznac sie z pytaniami i odpowiedziec mi na nie zgodnie z kolejnoscia.
Porobilem zrzuty ekranu z Waszej strony oraz pobralem sobie w PDF co udostpeniacie. Dla mnie sprawa jest na chwile obecna jasna, ale chce sie upewnic czy mam racje czy jednak nie. Na chwile obecna nie ulatwiacie mi zadania, co jest po prostu nie profesjonalne z Waszej strony.
Tak, chodzi o czat ktory jest na Waszej stronie. To jest zupelnie niepotrzebne bo to w niczym nie pomaga, bo nie maja mozliwosci podgladu bo to bo tamto itd.
Nie ma osoby kompetentnej do zalatwienia sprawy.
Pozdrawiam