Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 mar 2019, o 23:18
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
NcLR, jest to internet mobilny, obciążenie stacji nie jest w tym wypadku stałym wskaźnikiem, lecz zmienia się w czasie. Istnieje również możliwość podpisanie umowy w opcji z internetem na próbę, gdzie przez kilka dni można przetestować działanie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Sprzedający (w salonie czy przez internet) nie ma pojęcia z którego nadajnika będziesz korzystać i faktycznie jedyną metodą na sprawdzenie jakości jest wstępne testowanie. Tyle, ze i tak po jakimś czasie obciążenie danego nadajnika może wzrosnąć i klops... Z mobilnym internetem nie ma nic pewnego i dlatego w regulaminie nie gwarantują żadnej minimalnej szybkosciNcLR pisze:Czyli sprzedawane jest coś, co od początku wiadomo, że nie będzie działo tak jak powinno? Znacie przepustowość łącza i wiecie ile umów sprzedajecie. Ludzie powinni być informowani o tym przy zakupie. Bo nie jest to chwilowe przeciążenie tylko wieczne.
Re: Problem z prędkością LTE
Pozwolę sobie podpiąć się pod ten temat.
W niedzielę 17.03.2019 w godzinach popołudniowych drastycznie zwolnił mi internet. Nie jest to FUP bo nowy okres rozliczeniowy, zasięg jest wręcz idealny/bardzo dobry, co widać na załączniku. Dodam iż prędkość taka jest stała przez 24h na dobę.
W niedzielę 17.03.2019 w godzinach popołudniowych drastycznie zwolnił mi internet. Nie jest to FUP bo nowy okres rozliczeniowy, zasięg jest wręcz idealny/bardzo dobry, co widać na załączniku. Dodam iż prędkość taka jest stała przez 24h na dobę.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
jasiek252, podaj Twoją lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Świętokrzyskie, Dwikozy ul. Kolejowa 21
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
jasiek252, stacja pracuje prawidłowo. Czy restartowałeś urządzenie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Stacja pracuje prawidłowo, restart był jednak bez żadnego skutku. Dodam iż router to D-Link DWR 921
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
jasiek252, czy masz możliwość, dla pewności, sprawdzenia karty na innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Niestety nie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
jasiek252, sprawdzę i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Robi się ciekawie..
W niedzielę napisałem na email bok Plusa. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź że wykorzystałem pakiet danych podstawowych w 3g gdzie router ma świetny zasięg LTE a przecież LTE jest bez limitu. Zastanawia mnie to bardzo iż jest początek okresu rozliczeniowego a w poprzednich miesiącach pobierałem duże pliki i nawet FUP-a nie dostałem. A dzisiaj okazuję się że zuzyłem 40gb internetu lte który mam bez limitu. Dodam iż niemożliwe jest żeby router sam się przestawił na tryb 3g gdzie ustawione jest tryb LTE. Jednym słowem masakra :/
W niedzielę napisałem na email bok Plusa. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź że wykorzystałem pakiet danych podstawowych w 3g gdzie router ma świetny zasięg LTE a przecież LTE jest bez limitu. Zastanawia mnie to bardzo iż jest początek okresu rozliczeniowego a w poprzednich miesiącach pobierałem duże pliki i nawet FUP-a nie dostałem. A dzisiaj okazuję się że zuzyłem 40gb internetu lte który mam bez limitu. Dodam iż niemożliwe jest żeby router sam się przestawił na tryb 3g gdzie ustawione jest tryb LTE. Jednym słowem masakra :/
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
jasiek252, pakiet podstawowy nie jest pomniejszany tylko przez 3G. Internet w technologii LTE również z niego korzysta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Czyli internet Lte bez limitu o którym zapewniał mnie przemiły pan w salonie to kłamstwo, w dodatku dopiero od tego miesiąca. W poprzednich okresach rozliczeniowych pobierałem pliki po 50gb jeden i NIGDY nie miałem nałożonej blokady. LTE z Plusa to kpina, umowa się skończy a ja "zmywam" się do konkurencji. Usługi głosowe są jeszcze w miarę dobre ale internet domowy stanowczo odradzam.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
jasiek252, nie ma limitu na ilość ściągniętych danych pod warunkiem pozostawania w zasięgu sieci LTE. Jednak w przypadku wykorzystania całego pakietu podstawowego może zostać uruchomiony FUP, który ograniczy prędkości DL i UL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ