MMS - foto.plus.pl
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 mar 2019, o 16:27
Re: MMS - foto.plus.pl
witam, dostałam mms lecz nie mogę go otworzyć w foto plus mimo wpisywania dobrych znaków. również nie otwiera mi się "formularz", który Państwo tutaj wysyłacie
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS - foto.plus.pl
Witaj kolorowypiesek,
Jaki komunikat się wówczas pojawia?kolorowypiesek pisze:ostałam mms lecz nie mogę go otworzyć w foto plus mimo wpisywania dobrych znaków
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 8 mar 2019, o 16:27
Re: MMS - foto.plus.pl
logując się z hasłem podanym w smsie na foto plus pokazuje się, "nieprawidłowy numer, hasło lub wiadomość wygasła.", chociaż otrzymałam ją kilka godzin temu. wchodząc w "formularz", który znalazłam tu w odpowiedziach wyświetla się jedynie "Plus - zostaw kontakt, oddzwonimy", gdzie nie mogę opisać problemuJoanna_Plus pisze:Witaj kolorowypiesek,Jaki komunikat się wówczas pojawia?kolorowypiesek pisze:ostałam mms lecz nie mogę go otworzyć w foto plus mimo wpisywania dobrych znaków
Re: MMS - foto.plus.pl
Mam identyczny problem , mms wyslany wczoraj wpisywane haslo I numer prawidlowe a wyskakuje wiadomośc ze nie prawidlowe prosze o pomoc
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 mar 2019, o 15:50
Re: MMS - foto.plus.pl
Mam identyczny problem , wpisywane hasło I numer prawidłowe a wyskakuje wiadomość że nie prawidłowe proszę o pomoc
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 8 mar 2019, o 16:27
Re: MMS - foto.plus.pl
Dostałam drugiego mms od innego numeru - problem nie znika. Pojawia się komunikat "nieprawidłowy numer, hasło lub wiadomość wygasła."
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: MMS - foto.plus.pl
kolorowypiesek, basiulek13, Jacentyp,
prześlijcie mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości proszę o wpisanie słowa FORUM oraz swój nick):
- numer telefonu,
- numery, z jakich otrzymano wiadomości, wraz z datą i godziną.
Przekażę wówczas sprawę do analizy technicznej.
prześlijcie mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości proszę o wpisanie słowa FORUM oraz swój nick):
- numer telefonu,
- numery, z jakich otrzymano wiadomości, wraz z datą i godziną.
Przekażę wówczas sprawę do analizy technicznej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 mar 2019, o 15:50
Re: MMS - foto.plus.pl
dziękuję za pomoc
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 43
- Rejestracja: 20 paź 2013, o 15:28
Nie działające odbieranie zdjęć.
Witam,
Nie mogę się zalogować na foto plus... hasło wpisuje poprawnie brak liter typu „o”, „0”, „I” itp... wszystko wpisuje poprawnie jednak i tak pojawia się komunikat o błędnym numerze/haśle/przedawnieniu. Wiadomość otrzymałem wczoraj
Nie mogę się zalogować na foto plus... hasło wpisuje poprawnie brak liter typu „o”, „0”, „I” itp... wszystko wpisuje poprawnie jednak i tak pojawia się komunikat o błędnym numerze/haśle/przedawnieniu. Wiadomość otrzymałem wczoraj
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2019, o 09:37 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS - foto.plus.pl
Witaj karolek003,
jeżeli hasło wpisywane jest prawidłowo, to zapewne upłynął termin ważności wiadomości. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.
jeżeli hasło wpisywane jest prawidłowo, to zapewne upłynął termin ważności wiadomości. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 paź 2019, o 19:17
Re: MMS - foto.plus.pl
Mam ten sam problem. Nie ma mowy o pomylce hasla. 2 wiadomosci z wczoraj i dzisiaj. Zadna nie dziala. Prosze o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS - foto.plus.pl
fwitkowski,
tak jak pisałam powyżej:
tak jak pisałam powyżej:
Joanna_Plus pisze:
jeżeli hasło wpisywane jest prawidłowo, to zapewne upłynął termin ważności wiadomości. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mms- proszę o pomoc.
Wesołych Świąt dla wszystkich - to po pierwsze. Po drugie nad ranem wysłano do mnie 2 mmsy, po kilku godzinach próbowałam je odebrać na fotoplus, niestety mimo uważnego kilkakrotnego wpisywania hasła pisze że "niepoprawne lub wiadomość wygasła ". Nie wiem czy wygasła, zawsze tak z 7 dni były te mmsy dostępne.. czy ktoś może mi pomóc?
Re: Mms- proszę o pomoc.
Chyba jest jakiś globalny problem z MMS.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS - foto.plus.pl
kasia8871,
habish,
w okresie świątecznym mogły występować problemy z wysłaniem/odebraniem wiadomości MMS.
W sytuacji gdy hasło wpisywane jest poprawnie, a pojawia się powyższy komunikat, to zapewne upłynął termin ważności wiadomości. Więcej na ten temat pisałam w tym poście.kasia8871 pisze: mimo uważnego kilkakrotnego wpisywania hasła pisze że "niepoprawne lub wiadomość wygasła ".
habish,
w okresie świątecznym mogły występować problemy z wysłaniem/odebraniem wiadomości MMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ