wysoki rachunek za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 lut 2019, o 06:17
Re: wysoki rachunek za internet
Dziekuję za odpowiedź
Roaming - przesył danych - reklamacja
Dzień dobry.
Dostałem wysoki rachunek za przesył danych w roamingu. Jestem pewien, że przesył danych w telefonie był wyłączony. W odpowiedzi na reklamację napisano, że mimo wyłączonego przesyłu danych w aparacie, taki przesył może i tak mieć miejsce. Prosiłbym o wytłumaczenie w jaki sposób? Jak mogę odwołać się od decyzji nieuwzględnienia reklamacji?
Dostałem wysoki rachunek za przesył danych w roamingu. Jestem pewien, że przesył danych w telefonie był wyłączony. W odpowiedzi na reklamację napisano, że mimo wyłączonego przesyłu danych w aparacie, taki przesył może i tak mieć miejsce. Prosiłbym o wytłumaczenie w jaki sposób? Jak mogę odwołać się od decyzji nieuwzględnienia reklamacji?
Ostatnio zmieniony 26 mar 2019, o 13:44 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączyłam wątki - podobny temat.
Powód: połączyłam wątki - podobny temat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj szulca,
jeśli z otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi coś jeszcze budzi Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
jeśli z otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi coś jeszcze budzi Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Witam
Proszę o pomoc w związku z fakturą, która została wystawiona na kwotę ok. 210 zł, tj. ponad 8 razy większą niż normalna kwota abonamentu, za okres mojego pobytu na terenie USA.
Z uwagi na fakt, że pakiet internetowy 1 GB działający w USA w ofercie abonamentowej, w której posiadam główny numer, kosztuje 90 zł, a ten sam pakiet w ofercie prepaid to koszt 39 zł, zakupiłem i zarejestrowałem wcześniej dwie karty SIM, oraz uruchomiłem na nich usługi roamingu i transmisji danych, jeszcze przed opuszczeniem Polski. Dodatkowo konsultantka w salonie Plusa przy rejestracji kart jeszcze sprawdziła i zapisała mi potwierdzając kod uaktywniający pakiet Euroatlantycki L 1GB.
Na początek jedną z kart sim zasiliłem kwotą 40 zł, a następnie wykupiłem w/w pakiet. Na koncie, zgodnie z regulaminem Promocji „Pakiet Euroatlantycki – tani Internet w Roamingu w Mix i Na Kartę” pozostał dodatni stan środków, konto było aktywne, wyglądało, że wszystko przebiegło pomyślnie, a smsy zwrotne z numeru 119119, które inicjowałem krótkimi kodami potwierdzały aktywność pakietu na 30 dni oraz jego wielkość. Karta SIM jeszcze w Polsce została włożona do telefonu (telefon dual sim) i ustawione zostały na niej parametry połączenia LTE - numer prepaid stał się numerem do transmisji danych, numer abonamentowy został ustawiony w tryb tylko 2G.
Podczas międzylądowania w jednym z krajów Unii Europejskiej parametry 4G się utrzymały, internet pracował poprawnie. Problem nastąpił jednak po wylądowaniu w USA. Ikony zasięgu obydwu kart sim wskazywały co prawda, że telefon znajdował się w pełnym zasięgu sieci, brak było jednak symboli przesyłu danych i trybu sieci. W ustawieniach widniała nazwa operatora, u którego nastąpiło zarejestrowanie w sieci (T-Mobile USA lub AT&T), lecz przy pozycji "sieć komórkowa" widniał napis "Rozłączono" (w Polsce i UE było "Połączony"). Ustawienia w samym telefonie dotyczące przesyłu danych w roamingu cały czas były włączone. Ponadto zauważyłem, że brak było możliwości puszczenia choćby sygnału na którykolwiek z numerów prepaid (tylko puszczenia sygnału, wiem, że za odebranie się płaci).
Problem z łącznością powodował poszukiwanie przyczyny - wszystko działało w Europie kilka godzin wcześniej, nie działa w USA. Nie wiadomo, czy winne są karty sim, czy ustawienia telefonu, a może sam telefon? Resetowałem wielokrotnie punkty dostępowe "internet plus", zmieniałem sim w slotach w telefonie, wymuszałem zalogowanie się do innego operatora (wybierałem spośród dwóch - AT&T oraz T-Mobile), nic jednak nie przyniosło rezultatu. Próby znalezienia przyczyny problemu oraz fakt, że ich poszukiwanie było o tyle trudne, że nie miałem możliwości kontaktu z Plusem w celu uzyskania pomocy i weryfikacji – ceny połączeń są kosmiczne, spowodował, że na kilka sekund uruchomiłem transmisję danych na numerze abonamentowym - od razu wskoczyła ikona 4G, a stan w ustawieniach zmienił się na „Połączony”. Informacja ta była o tyle ważna, gdyż podczas pobytu w USA 2,5 roku temu, z numerem abonamentowym nie miałem żadnych problemów z łącznością i pakietami internetowymi ani jakimiś niekontrolowanymi przepływami danych. Tym samym potwierdziłem, że z niewiadomego powodu problem leżał po stronie kart prepaid.
Ponieważ hotelowe czy restauracyjne sieci WiFi są u mnie zdyskwalifikowane z powodów bezpieczeństwa, a stan braku internetu utrzymywał się przez parę dni od przylotu utrudniając komunikację z Polską, ostatecznie zmuszony zostałem zakupić kartę sim lokalnego operatora. Dopiero wtedy mogłem zgłosić mailowo problem na bok@plus.pl. Po kolejnych dwóch dniach otrzymałem odpowiedź, że doładowano konta kwotą 5 PLN (do sumarycznej kwoty 6 PLN) i poproszono o sprawdzenie działania usługi. Po chwili transmisja danych włączyła się i wszystko zaczęło działać jak powinno.
Przed wyjazdem dokonałem odpowiedniego i przygotowania się w temacie komunikacji internetowej z terenu USA. Poniosłem koszty związane z zakupem kart sim, zakupem pakietu, z którego jednak przez długi czas nie mogłem korzystać mimo wielokrotnie inicjowanych sms potwierdzających stan i ważność pakietu, których treść również zbijała z tropu. Kolejnym kosztem było 50 USD wydane na zakup karty internetowej od operatora w USA, który nie byłby konieczny, gdyby karty prepaid działały od początku. Ten wydatek był zupełnie nieplanowany – 1 lub 2 pakiety internetowe na polskich numerach do kontaktowania, również do celów służbowych, miały w zupełności wystarczyć. Ponadto po naliczeniu transmisji danych na numerze abonamentowym awaryjnie wykupiłem na nim pakiet internetowy 100 MB za kolejne 15 PLN. Wydatek również nieplanowany i zbędny przy ustawieniu karty na tryb 2G, gdyby prepaid działał poprawnie. Na szczęście nie wykupiłem kolejnego pakietu na drugim numerze prepaid widząc jakie problemy występowały na pierwszym.
W związku z powyższym uprzejmie proszę o pomoc w anulowaniu kosztów transmisji danych i pakietu 100 MB na numerze abonamentowym, która nastąpiła podczas kilkusekundowego połączenia przy poszukiwaniu problemu z łącznością. Numery telefonów, których problem dotyczył, numer faktury oraz namiar na zgłoszenie mailowe do BOK prześlę w wiadomości prywatnej po sygnale od Państwa.
Pozdrawiam
Proszę o pomoc w związku z fakturą, która została wystawiona na kwotę ok. 210 zł, tj. ponad 8 razy większą niż normalna kwota abonamentu, za okres mojego pobytu na terenie USA.
Z uwagi na fakt, że pakiet internetowy 1 GB działający w USA w ofercie abonamentowej, w której posiadam główny numer, kosztuje 90 zł, a ten sam pakiet w ofercie prepaid to koszt 39 zł, zakupiłem i zarejestrowałem wcześniej dwie karty SIM, oraz uruchomiłem na nich usługi roamingu i transmisji danych, jeszcze przed opuszczeniem Polski. Dodatkowo konsultantka w salonie Plusa przy rejestracji kart jeszcze sprawdziła i zapisała mi potwierdzając kod uaktywniający pakiet Euroatlantycki L 1GB.
Na początek jedną z kart sim zasiliłem kwotą 40 zł, a następnie wykupiłem w/w pakiet. Na koncie, zgodnie z regulaminem Promocji „Pakiet Euroatlantycki – tani Internet w Roamingu w Mix i Na Kartę” pozostał dodatni stan środków, konto było aktywne, wyglądało, że wszystko przebiegło pomyślnie, a smsy zwrotne z numeru 119119, które inicjowałem krótkimi kodami potwierdzały aktywność pakietu na 30 dni oraz jego wielkość. Karta SIM jeszcze w Polsce została włożona do telefonu (telefon dual sim) i ustawione zostały na niej parametry połączenia LTE - numer prepaid stał się numerem do transmisji danych, numer abonamentowy został ustawiony w tryb tylko 2G.
Podczas międzylądowania w jednym z krajów Unii Europejskiej parametry 4G się utrzymały, internet pracował poprawnie. Problem nastąpił jednak po wylądowaniu w USA. Ikony zasięgu obydwu kart sim wskazywały co prawda, że telefon znajdował się w pełnym zasięgu sieci, brak było jednak symboli przesyłu danych i trybu sieci. W ustawieniach widniała nazwa operatora, u którego nastąpiło zarejestrowanie w sieci (T-Mobile USA lub AT&T), lecz przy pozycji "sieć komórkowa" widniał napis "Rozłączono" (w Polsce i UE było "Połączony"). Ustawienia w samym telefonie dotyczące przesyłu danych w roamingu cały czas były włączone. Ponadto zauważyłem, że brak było możliwości puszczenia choćby sygnału na którykolwiek z numerów prepaid (tylko puszczenia sygnału, wiem, że za odebranie się płaci).
Problem z łącznością powodował poszukiwanie przyczyny - wszystko działało w Europie kilka godzin wcześniej, nie działa w USA. Nie wiadomo, czy winne są karty sim, czy ustawienia telefonu, a może sam telefon? Resetowałem wielokrotnie punkty dostępowe "internet plus", zmieniałem sim w slotach w telefonie, wymuszałem zalogowanie się do innego operatora (wybierałem spośród dwóch - AT&T oraz T-Mobile), nic jednak nie przyniosło rezultatu. Próby znalezienia przyczyny problemu oraz fakt, że ich poszukiwanie było o tyle trudne, że nie miałem możliwości kontaktu z Plusem w celu uzyskania pomocy i weryfikacji – ceny połączeń są kosmiczne, spowodował, że na kilka sekund uruchomiłem transmisję danych na numerze abonamentowym - od razu wskoczyła ikona 4G, a stan w ustawieniach zmienił się na „Połączony”. Informacja ta była o tyle ważna, gdyż podczas pobytu w USA 2,5 roku temu, z numerem abonamentowym nie miałem żadnych problemów z łącznością i pakietami internetowymi ani jakimiś niekontrolowanymi przepływami danych. Tym samym potwierdziłem, że z niewiadomego powodu problem leżał po stronie kart prepaid.
Ponieważ hotelowe czy restauracyjne sieci WiFi są u mnie zdyskwalifikowane z powodów bezpieczeństwa, a stan braku internetu utrzymywał się przez parę dni od przylotu utrudniając komunikację z Polską, ostatecznie zmuszony zostałem zakupić kartę sim lokalnego operatora. Dopiero wtedy mogłem zgłosić mailowo problem na bok@plus.pl. Po kolejnych dwóch dniach otrzymałem odpowiedź, że doładowano konta kwotą 5 PLN (do sumarycznej kwoty 6 PLN) i poproszono o sprawdzenie działania usługi. Po chwili transmisja danych włączyła się i wszystko zaczęło działać jak powinno.
Przed wyjazdem dokonałem odpowiedniego i przygotowania się w temacie komunikacji internetowej z terenu USA. Poniosłem koszty związane z zakupem kart sim, zakupem pakietu, z którego jednak przez długi czas nie mogłem korzystać mimo wielokrotnie inicjowanych sms potwierdzających stan i ważność pakietu, których treść również zbijała z tropu. Kolejnym kosztem było 50 USD wydane na zakup karty internetowej od operatora w USA, który nie byłby konieczny, gdyby karty prepaid działały od początku. Ten wydatek był zupełnie nieplanowany – 1 lub 2 pakiety internetowe na polskich numerach do kontaktowania, również do celów służbowych, miały w zupełności wystarczyć. Ponadto po naliczeniu transmisji danych na numerze abonamentowym awaryjnie wykupiłem na nim pakiet internetowy 100 MB za kolejne 15 PLN. Wydatek również nieplanowany i zbędny przy ustawieniu karty na tryb 2G, gdyby prepaid działał poprawnie. Na szczęście nie wykupiłem kolejnego pakietu na drugim numerze prepaid widząc jakie problemy występowały na pierwszym.
W związku z powyższym uprzejmie proszę o pomoc w anulowaniu kosztów transmisji danych i pakietu 100 MB na numerze abonamentowym, która nastąpiła podczas kilkusekundowego połączenia przy poszukiwaniu problemu z łącznością. Numery telefonów, których problem dotyczył, numer faktury oraz namiar na zgłoszenie mailowe do BOK prześlę w wiadomości prywatnej po sygnale od Państwa.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj misiek125,
proszę o złożenie reklamacji w tej sprawie. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... reklamacje. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć jego rozpatrzenie.misiek125 pisze:proszę o pomoc w anulowaniu kosztów transmisji danych i pakietu 100 MB na numerze abonamentowym
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Witam
zgłoszenie reklamacyjne poszło za pomocą formularza. Nr zgłoszenia [#726203]
Dziękuję i pozdrawiam!
zgłoszenie reklamacyjne poszło za pomocą formularza. Nr zgłoszenia [#726203]
Dziękuję i pozdrawiam!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj misiek125,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.misiek125 pisze:Nr zgłoszenia [#726203]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Dziękuję za interwencję. Sprawa została szybko i pomyślnie rozwiązana.Basia_Plus pisze:Witaj misiek125,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.misiek125 pisze:Nr zgłoszenia [#726203]
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
misiek125,
dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że mogłam pomóc.
dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że mogłam pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Czy jest jeszcze szansa na przyspieszenie wystawienia korekty faktury, tak by zmieścić sie w terminie z opłata już po nowemu? Termin mija tuż po swiętach...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
misiek125,
korekta faktury przyjdzie do Ciebie w najszybszym możliwym czasie, bieżącą kwotę należności możesz pomniejszyć o wartość zwróconej kwoty. Szczegółowe informacje na temat opłat uzyskasz poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta.
korekta faktury przyjdzie do Ciebie w najszybszym możliwym czasie, bieżącą kwotę należności możesz pomniejszyć o wartość zwróconej kwoty. Szczegółowe informacje na temat opłat uzyskasz poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 3 cze 2019, o 21:29
Re: wysoki rachunek za internet
Dzień dobry,
otrzymałam wysoki rachunek za przesył danych i połączenia na terytorium Szwajcarii. Złożyłam reklamację, która została rozpatrzona negatywnie. W jaki sposób mogę się odwołać od decyzji? Czy powinnam skorzystać z jakiegoś formularza czy też mogę odpowiedzieć drogą mailową?
Pozdrawiam
otrzymałam wysoki rachunek za przesył danych i połączenia na terytorium Szwajcarii. Złożyłam reklamację, która została rozpatrzona negatywnie. W jaki sposób mogę się odwołać od decyzji? Czy powinnam skorzystać z jakiegoś formularza czy też mogę odpowiedzieć drogą mailową?
Pozdrawiam
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: wysoki rachunek za internet
Pozostaje droga sądowna. Ewentualnie możesz raz jeszcze spróbować napisać reklamacje...martuska86 pisze:Dzień dobry,
otrzymałam wysoki rachunek za przesył danych i połączenia na terytorium Szwajcarii. Złożyłam reklamację, która została rozpatrzona negatywnie. W jaki sposób mogę się odwołać od decyzji? Czy powinnam skorzystać z jakiegoś formularza czy też mogę odpowiedzieć drogą mailową?
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj martuska86,
jeśli odpowiedź, którą otrzymałaś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL). Podaj nam potem numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
jeśli odpowiedź, którą otrzymałaś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL). Podaj nam potem numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 3 cze 2019, o 21:29
Re: wysoki rachunek za internet
Pani Basiu,
dziękuję za sugestię. Wczoraj złożyłam odwołanie. Nr zgłoszenia: #827887. Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam.
dziękuję za sugestię. Wczoraj złożyłam odwołanie. Nr zgłoszenia: #827887. Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam.