w kwestii braku odnowienia pakietu, prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje sprawę.
Misio pisze:Wpisuję PUK - 4 ostatnie cyfry - jest komunikat, że nie należy w numerze telefonu wpisywac zera na pczatku. Przecież wcale tego nie wpisuje.
Za pomocą posiadanego hasła, logowanie do webowej wersji aplikacji (http://www.online.plus.pl) jest możliwe?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miesiąc temu uruchomiłam pakiet 3 GB/5 zł.cyklicznie.Mam taryfę Prosto na kartę. W zeszłym tygodniu - nie wiadomo dlaczego-z mojego konta wyparowało ok.13 zł.Stało sie to przez noc więc nie dzwoniłam wtedy.Do plus online nie moge się zalogować, o czym napisałam. Obecnie wyłaczyłam pakiet 3 GB, poniewaz nie stac mnie na stratę pieniędzy. Bardzo prosze o wyjasnienie sprawy i instrukcję, co musiałabym zrobić, żeby włączyć ponownie pakiet 3GB i żeby utrata pieniędzy się nie powtarzała.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 lut 2019, o 12:32 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Ukrycie numeru telefonu i danych osobowych. W trosce o Twoje bezpieczeństwo edytowaliśmy ten post. Były w nim Twoje dane. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo, nie podawaj danych w Internecie.
Joanna_Plus pisze:
w kwestii braku odnowienia pakietu, prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje sprawę.
Proszę również o odpowiedź na te pytanie:
Joanna_Plus pisze:Za pomocą posiadanego hasła, logowanie do webowej wersji aplikacji (http://www.online.plus.pl) jest możliwe?
Misio pisze:Obecnie wyłaczyłam pakiet 3 GB, poniewaz nie stac mnie na stratę pieniędzy.
Pamiętaj o wyłączeniu teraz w telefonie transmisji danych, aby takie połączenia nie zostały rozliczone z salda konta.
Aby włączyć w taryfie Prosto na Kartę pakiet 3 GB, należy przy wyłączonej transmisji danych użyć kodu *136*11*03# - koszt 5 zł/30 dni.
Regulamin: http://www.plus.pl/documents/16/6839fa4 ... t_3_GB.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zapewne kwestia braku odnowienia pakietu, wyjaśni również sprawę rozliczenia środków.
Ponadto tak jak już wspominałam, weryfikacji rozliczeń konta można dokonać w mobilnej wersji Plus online.
Niestety moje dwukrotne pytanie w tym temacie:
Joanna_Plus pisze:Za pomocą posiadanego hasła, logowanie do webowej wersji aplikacji (http://www.online.plus.pl) jest możliwe?
pozostało bez odpowiedzi .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nie pozostało bez odpowiedzi. Napisałam, że nie moge się zalogować i jaki jest komunikat.
Przez te strone wysłałam równiez zapytanie, co z pieniedzmi, ktore zostały wziete z konta..
Nie było tu sprawy odnowienia pakietu. Podczas waznosci pakietu system pobrał nieuzasadnione pieniadze z mojego konta
Misio pisze:Napisałam, że nie moge się zalogować i jaki jest komunikat.
- rozumiem, że ten komunikat masz podczas logowania mobilnej aplikacji Plus online?
A jak wygląda sytuacja z logowaniem do webowej wersji aplikacji (http://www.online.plus.pl)?
Misio pisze:Podczas waznosci pakietu system pobrał nieuzasadnione pieniadze z mojego konta
- to sprawa do wyjaśnienia przez Departament Reklamacji. Czy dostałaś odpowiedź na swoje zgłoszenie w tej kwestii?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zwracam się z zapytaniem z jakiego powodu są mi pobierane pieniądze z konta. Jak temu zapobiec?
Opiszę jedną z sytuacji.
Miałam doładowane konto za 20 zł. Po czym wysłałam 3 MMSy do chłopaka w Szwecji. Następnie sprawdziłam stan konta i zostało na nim 0,60 zł. Hokus pokus.
Jest to już 3 taka sytuacja i zaczyna mnie to irytować. Wcześniej użytkowałam Samsunga S4 i z taką sumą na koncie wysyłałam ok 15 smsów za granicę + kilka MMSów.
ale wielkość opłaty zależy jeszcze od wielkości wiadomości:
Joanna_Plus pisze:opłata naliczana jest za każde rozpoczęte 100 KB.
Możliwość weryfikacji rozliczeń, jest dostępna w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online. Przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (pakiet internetowy/Wi-Fi).
Jeżeli chłopak ma możliwość korzystania z internetu, to może warto rozważyć ewentualność korzystania z któregoś komunikatorów (np. Messenger).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Z mojego konta również magicznie zniknęły pieniadze.
Złożyłam w tej sprawie wczoraj reklamację [#728232]. Niestety osoba, do której ona trafiła, zamiasta rzetelnie zająć się problemem próbuje wyłudzić moje dane (nr pesel). Odbieram to jako próbę kradzieży danych osobowych przez osobę nieupoważnią. Nie zamierzam upowszechniać danych wrażliwych w korespondenji elektronicznej. W rozporządzeniu z dnia 24 lutego 2014 roku w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej nie ma nic na temat nr pesel.