iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Witaj sedzia20,

z pozycji forum nie możemy odnieść się do bezpośredniej przyczyny opisywanych sytuacji związanych z aplikacją Plus online. Z naszej strony zatem propozycja pomocy dla Ciebie jest aktualna.
sedzia20 pisze:jak można promować coś, co nie działa?
Może się tak zdarzyć, że w chwili prowadzenia prac systemowych, dostęp do funkcjonalności aplikacji może być utrudniony. Zawsze jednak staramy się, aby wszelkie zauważane nieprawidłowości jak najszybciej były eliminowane i występowały jak najrzadziej. Ze swojej strony najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sl@w_es »

Marta_Plus pisze:(...) Może się tak zdarzyć, że w chwili prowadzenia prac systemowych, dostęp do funkcjonalności aplikacji może być utrudniony. Zawsze jednak staramy się, aby wszelkie zauważane nieprawidłowości jak najszybciej były eliminowane i występowały jak najrzadziej. (...)
Dla mnie, prace systemowe kojarzą się z działaniem zaplanowanym i chcąc traktować klienta poważnie należałoby go powiadamiać o utrudnieniach w dostępie biorąc przykład z banków, dostawców tv, energii, gazu itp., którzy nie mają problemów z podaniem tych informacji na swoich stronach ku satysfakcji klientów.
Co innego awaria, ale i o tym wypadałoby poinformować jeśli przywracanie do normalności znacząco wydłuża się co w ostatnim czasie jest normą Plusa.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze:Witaj sedzia20,

z pozycji forum nie możemy odnieść się do bezpośredniej przyczyny opisywanych sytuacji związanych z aplikacją Plus online. Z naszej strony zatem propozycja pomocy dla Ciebie jest aktualna.
sedzia20 pisze:jak można promować coś, co nie działa?
Może się tak zdarzyć, że w chwili prowadzenia prac systemowych, dostęp do funkcjonalności aplikacji może być utrudniony. Zawsze jednak staramy się, aby wszelkie zauważane nieprawidłowości jak najszybciej były eliminowane i występowały jak najrzadziej. Ze swojej strony najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności.

Dziękuję, nie skorzystam z pomocy.
Jako długoletni użytkownik aplikacji mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że nie jest to chwilowe, bo aplikacja nie działa właściwie. A jako pracownik z branży IT działający w obszarze aplikacji mobilnych wiem co widzę :)

W głowie się nie mieści, ze jeszcze nikt nie zgłosił wprowadzania w błąd tej reklamy, np. do Rady Etyki Mediów...
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Aplikacja sama w sobie ma błędy w tworzeniu. Sama potrafi stwierdzić że dane logowania są nie prawidłowe a za chwile jednak prawidłowe. Aplikacja odbiega od idealnej czy nawet bardzo dobrej bo dane po zalogowaniu są nie pokazywane lub często nie poprawne. Nowy użytkownik ma widoczny tylko pakiet internetu a pozycji nolimit nie widać dopiero po interwencjach programiści to ukazują. Szkoda ze operator nie bierze przykładu od innych lub po prostu zmieni programistów :lol:
emu
PlusManiak
Posty: 83
Rejestracja: 4 lip 2014, o 17:46

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: emu »

Znowu jakiś bug, zarówno w apce mobilnej jak i w serwisie internetowym. Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mpmdembi »

emu pisze:Znowu jakiś bug, zarówno w apce mobilnej jak i w serwisie internetowym. Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.
Niestety nie "znów", a "nadal" :-(
Problem z zaprzyjaźnionymi numerami nie zostanie rozwiązany, bo na to nie ma w Polkomtelu kasy. Aplkacja/strona wymaga sporych nakładów finansowych, a na to zgody "góry" nie ma. Aktualna polityka Polkomtelu to nieinwestowanie w nic, co nie jest konieczne. Tak np. zaprzestano realnych modyfikacji Plusonline, porzucono plany VoLTE i VoWiFi oraz zaprzestano inwestowania w sieć (poza koniecznymi rozbudowami i wymuszonym oszczędnościami przejściem z L800 na L900). Niestety od lat trwa "drenowanie" Plusa i tak pozostanie tak długo, jak długo będą osiągali zyski z tej marki, a gdy przestaną być na plusie, to ją sprzedadzą. Niestety Plus teraz to typowy "polski byznes"... :-(
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

emu,
emu pisze:Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.
Czy usunięcie i ponowne dodanie zaprzyjaźnionych numerów nic nie zmienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mpmdembi »

Marta_Plus pisze:emu,
emu pisze:Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.
Czy usunięcie i ponowne dodanie zaprzyjaźnionych numerów nic nie zmienia?
I właśnie o tym piszę... Najlepiej włączyć i wyłączyć telefon... A potem stanąć na jednej nodze i podnieść telefon lewą ręką (to akurat może pomóc, bo jest szansa na złapanie zasięgu, bo na nowe stacje uzupełniające dziury w zasięgu liczyć nie możemy...)

Jak można usunąć zaprzyjaźniony numer jeśli go nie widać w systemie? A jak można go dodać, jak ten sam system twierdzi, że ten numer jest już dodany? Problem zgłoszony wiele miesięcy temu (patrz historia wątku) i do tej pory nic się nie zmieniło, a tak jak napisałem kilka dni temu, nic się w sprawie plusonline nie zmieni. Pozorowane działania i koniec... Smutne, ale niestety my, abonenci Plusa, musimy się do tego przyzwyczaić, albo zmienić sieć :-(
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

mpmdembi,
mpmdembi pisze:Jak można usunąć zaprzyjaźniony numer jeśli go nie widać w systemie? A jak można go dodać, jak ten sam system twierdzi, że ten numer jest już dodany?
Na podstawie tego co napisał emu, nie możemy wywnioskować, że jest to identyczna sytuacja, a weryfikacja na pewno nie zaszkodzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mpmdembi »

Marta_Plus pisze:mpmdembi,
mpmdembi pisze:Jak można usunąć zaprzyjaźniony numer jeśli go nie widać w systemie? A jak można go dodać, jak ten sam system twierdzi, że ten numer jest już dodany?
Na podstawie tego co napisał emu, nie możemy wywnioskować, że jest to identyczna sytuacja, a weryfikacja na pewno nie zaszkodzi.
Trudno mi się z tym nie zgodzić.
Niestety zaufanie do firmy buduje się przez lata, a traci szybko. Polkomtel przed zakupem przez aktualnego właściciela był wiodącą siecią, a aktualnie jest jak to ktoś ładnie określił "skansenem technologicznym". To samo tyczy się dostępu internetowego. Co w nim zmieniło się w ostatnich latach? Jedno - działa coraz gorzej.
Cały czas słyszymy te same "rady", które (jak się ostatecznie okazuje) nic nie pomagają, bo problem leży w jednym - braku adekwatnych inwestycji! I tu dochodzę do sedna - nie ważne jaki problem związany z np. plusonline, bo i tak nie zostanie on rozwiązany. Będą obietnice (proszę mi przypomnieć kiedy miał być rozwiązany mój problem?), a efektów brak. A najgorsze w tym wszystkim jest to, że to wszystko działało... ech... szkoda słów.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Pamiętajcie i zapamiętajcie w sieci PLUSa działa i działało "wszystko" jeżeli macie jakieś problemy, awarie czy usterki to "tylko" WASZA wina. Operator nie odnotowuje problemu !!!
emu
PlusManiak
Posty: 83
Rejestracja: 4 lip 2014, o 17:46

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: emu »

mpmdembi pisze:
emu pisze:Znowu jakiś bug, zarówno w apce mobilnej jak i w serwisie internetowym. Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.
Niestety nie "znów", a "nadal" :-(
Nie nadal, lecz znów. Widocznie robili jakieś zmiany i jeszcze nie wszystko się ustabilizowało. Minęło kilka godzin i wszystko wróciło do normy. Z tego powodu nie wracałem tu z tą sprawą, przepraszam więc za zwłokę w odpowiedzi.
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: xut2zs »

Mam problem z aplikacją, mając w niej 4 numery na trzech mam pakiet podstawowy 1GB a na jednym Głównym w całej umowie w ogóle mi go nie wyświetla i pokazuje że bierze ten numer dane ze wspólnego limitu. A powinno być na wszystkich po 1GB
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj xut2zs,
- masz na myśli aplikację mobilną, czy przeglądarkową?
Jaki pakiet posiadasz na numerze głównym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: xut2zs »

Ewa_Plus pisze:Witaj xut2zs,
- masz na myśli aplikację mobilną, czy przeglądarkową?
Jaki pakiet posiadasz na numerze głównym?
Mobilną Na głownym jest tylko Roaming i pakiet współdzielony nawet nie info odnośnie telefonów i sms

Tak wygląda numer główny Obrazek


a tak pozostałe 3 numery.Obrazek

Na przeglądarce z kolei pod głównym numerem widnieje że pakiet podstawowy to ilość danych współdzielonych, a pakiet dodatkowy 48 GB.
ODPOWIEDZ