Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
misiek6104
PlusManiak
Posty: 112
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: misiek6104 »

Oj nie wiem jaki DL/UL mialem bo nie sprawdzalem na biezaco. Moze to 45gb bylo . Bo umowa nie ma nawet 14 dni jeszcze . Moj brat ma ten sam internet i u niego to samo sie dzieje a on bardzo malo co siedzi przy komputerze. Nie wiem juz sam . Sprawdzalem te pasam i na kazdym to samo jest
babunia1111
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 3 cze 2019, o 12:03

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: babunia1111 »

A kto ma wiedzieć jaka umowa limity itd? Zanim się przedłuzy umowę o która tak prosiłeś to czyta jej regulamin.Od lat macie silne parcie na Plusa tam u siebie w rodzinie i świata poza nim nie widzicie ale chociaż czytajcie Regulaminy ofert które podpisujecie. Plus to nie jest operator rozdający GB na prawo i lewo a FUP ma służyć operatorowi a nie klientom. Masz inną kartę Plusa? Jeśli tak to sprawdź na niej. A wyników testów jakoś nie przedstawiłeś. Aby korzystać z mobilnego trzeba mieć trochę wiedzy na ten temat i na bieżąco testować wszystkich operatorów u siebie. W Błaszkach z tym nie ma problemu.
Pietr
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2014, o 16:45

Ciągły FUP

Post autor: Pietr »

Witam.
Jestem klientem Plusa od ponad 2.5 roku. Nie miałem żadnych problemów z internetem ale gdzieś od dobrych 10 miesięcy z automatu leci lejek po przekroczeniu pakietu podstawowego. Raz dzwoniłem do BOK. Pan po drugiej stronie jak tylko usłyszał słowo lejek to odparł tak ma być i kropka. Może nadajnik przeciążony. Jeszcze zapytał jaka prędkość na tym lejku. 20Mbps. Stwierdził, że to prędkość bardzo dobra i dlaczego ja się tym przejmuję. NA tym zakończyliśmy bo nie widziałem sensu z nim rozmawiać. I teraz do rzeczy. Jak wspomniałem zaraz jak się skończy pakiet leci lejek 20Mbps który często zamienia mi się po paru dniach w 5Mbps. Często zdarza się tak, że na kilka dni przed odnowieniem mam już lejek 1Mbps... Wina przeciążonego nadajnika? Wątpię. W południe i po południu bez problemu osiągam transfery ponad 40/50Mbps (w nocy nawet ponad 70) i upload na poziomie 45Mbps. Jest to mała wieś. Nadajnik zmodernizowany o LTE 1800 początkiem tego roku. Wcześniej korzystałem z innego nadajnika oddalonego o dobre 8KM. Wtedy pobieranie było na podobnym poziomie ale upload niski. Tu i tu występowały lejki przy takim samym zużyciu danych. W ciągu miesiąca może przetworzę 100GB danych. Z tym, że te ostatnie GB tak jak pisałem to już z lejkiem 5 lub 1Mbps. Czy mógłby ktoś zobaczyć o co chodzi? Dać jakąś wskazówkę? Zbliża się okres wakacyjny i planuję wykupić dostęp do serwisu streamingowego wideo. Wtedy to boję się, że całkiem mnie od internetu odłączą z lejkiem 32kbps... :-D
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2019, o 11:08 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Pietr,
- jeśli prędkość zostaje stopniowo zmniejszana po wykorzystaniu pakietu podstawowego, a następnie przywrócona wraz z nowym okresem rozliczeniowym, to FUP, o którym mowa w regulaminie:
"W celu umożliwienia wszystkim Abonentom sprawiedliwe korzystanie z sieci Polkomtel stosuje zasady Fair-Usage-Policy („FUP”). Celem FUP jest zapewnienie każdemu z Abonentów możliwość sprawiedliwego korzystania z Usług niezależnie od ilości przesłanych danych. Realizowane jest to poprzez przydzielanie odpowiednich wartości parametrów dostępu do sieci telekomunikacyjnej zgodnie z rosnącym zużyciem danych, w tym obniżenie prędkości transmisji danych do prędkości maksymalnej 32 kb/s."

Prędkość transmisji danych można przywrócić, wykupując jeden z pakietów Plus Internet Extra.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pietr
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2014, o 16:45

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Pietr »

Eh... Czyli standardowa gadka. Na szczęście inna firma ma ciągnąć światłowody na koniec mojej umowy.
jaszek7777
PlusManiak
Posty: 149
Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: jaszek7777 »

Obrazek

A to dopiero początek wakacji (BTS w Miłomłynie, Warmińsko-Mazurskie). To jak już tu wspominałem bardzo popularne wśród turystów Mazury zachodnie. Konkurencja kilkadziesiąt godzin temu uruchomiła LTE2100 (ten sam maszt). LTE 900 i LTE 1800 od Plusa po prostu zwyczajnie nie da tu rady.
misiek6104
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: misiek6104 »

Witam. Po wyczerpaniu Internetu LTE powinno mi sie zalaczyc GB na caly kontrakt i to sie nie zalacza ?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

misiek6104, sprawdź na Plus Online czy pakiet nie jest wyczerpany. Jeśli jest dostępny, prześlij, tym formularzem, swoje dane wraz z dokładnym opisem sytuacji, nasi specjaliści sprawdzą wszystko dokładnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek6104
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: misiek6104 »

Michał_Plus pisze:misiek6104, sprawdź na Plus Online czy pakiet nie jest wyczerpany. Jeśli jest dostępny, prześlij, tym formularzem, swoje dane wraz z dokładnym opisem sytuacji, nasi specjaliści sprawdzą wszystko dokładnie.
Juz z specjalista pisalem na chatlivie ( czy jak to tam sie zwie) i mi napisal ze zglosil to wyzej aby wlaczyli . Tylko moej pytanie brzmi teraz ile oni beda to wlaczac?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

misiek6104, najszybciej jak to będzie możliwe. Jednak dokładnej informacji nie jestem w stanie udzielić. Jeśli posiadasz numer zgłoszenia mogę spróbować przyspieszyć realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek6104
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: misiek6104 »

Własnie to byla rozmowa na Live Chat.;<
lucek_vip
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 lip 2019, o 11:50

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: lucek_vip »

Witam wszystkich,
Mam problem z prędkością internetu LTE w centrum Poznania ul. Mostowa prędkość pobierania średnio ok 1-2Mb/s wysyłanie max 10Mb/s. Używam anteny z routerem MIKROTIK ROUTERBOARD SXT LTE KIT umieszczonej na dachu kamienicy w kierunku nadajnika zgodnie z btsearch.pl UKE Poznań Ul. Grobla 15 ID: 32021 nadajnik z dachu widzę bez żadnych przeszkód po drodze, pełny zasięg. Czy mogę prosić o sugestie co może być źle, może inny nadajnik, jakieś konkretne pasmo bo sam już nie wiem czego szukać.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

lucek_vip, czy takie prędkości utrzymują się przez cały czas, czy występują w określonych godzinach?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek6104
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: misiek6104 »

A tak zapytam. Ta opcja od dodatkowego transferu co zalacza sie po wyczerpaniu podstawowego to gdzie go znajde na plus online?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

misiek6104, w zakładce pakiety.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ