Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:17
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
Dzień Dobry. Ja mam następujący problem - dnia 3 czerwca powinienem dostać kod w ramach promocji "Premia za staż" i do dnia dzisiejszego go nie otrzymałem. Co zrobić w takiej sytuacji?
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
Dzień dobry.
U mnie zdarzyło się, że kilkakrotne wysłanie "info" na nr 80101 "pobudziło" system i kod przyszedł po kilku godzinach. Jak nie to trzeba reklamować i poprosić o pomoc panią Joannę. Pani Joanna jest prawie wszechmogąca i we wszystkim pomaga od ręki. Specjaliści plusa pracują w dni robocze od 10 do 18.
Pozdrawiam.
U mnie zdarzyło się, że kilkakrotne wysłanie "info" na nr 80101 "pobudziło" system i kod przyszedł po kilku godzinach. Jak nie to trzeba reklamować i poprosić o pomoc panią Joannę. Pani Joanna jest prawie wszechmogąca i we wszystkim pomaga od ręki. Specjaliści plusa pracują w dni robocze od 10 do 18.
Pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
Witaj grzesiek9000,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj numer tego zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj numer tego zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
Wczoraj powinien przyjść sms z kodem w ramach promocji "Premia za staż" i nie doszedł do teraz. Reklamacja złożona przy pomocy formularza #864208. @Basia_Plus pomożesz?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
Telesma,
Poprosiłam o odpowiedź na powyższą korespondencję.Telesma pisze:#864208
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
Dzięki, reklamacja rozwiązana pozytywnie
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
Witam. Otrzymałem SMS nr 80101 o treści Promocja Premia za staz zostala wylaczona. Nie korzystasz z taryfy uprawniajacej do udzialu w promocji. Regulamin mówi że dotyczy taryfy plusha bez limitu, a mam aktywna nowy plush A to już chyba inna taryfa?
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
grzefik,
oczywiście, że Plush na kartę to inna taryfa niż Plush bez limitu, ale to i tak niczego nie zmienia ponieważ żadna z taryf Plusha nie łapie się na tę promocję.
Regulamin Promocji „Premia za staż” § 1 pkt 1:
oczywiście, że Plush na kartę to inna taryfa niż Plush bez limitu, ale to i tak niczego nie zmienia ponieważ żadna z taryf Plusha nie łapie się na tę promocję.
Regulamin Promocji „Premia za staż” § 1 pkt 1:
Promocja „Premia za staż” („Promocja”) jest organizowana przez POLKOMTEL sp. z o.o.1 („POLKOMTEL”) i adresowana do Abonentów Na Kartę2, Simplus3, Sami Swoi3 oraz 36i64 (zwanych dalej łącznie „Abonentami”) z wykluczeniem użytkowników taryfy Plush bez limitu, Plush na kartę, Nowy Plush.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Pytanie dot. promocji „Premia za staż” oraz pakietów GB
Witam,
Mam kilka pytań aczkolwiek głównie chodzi mi o bonusowe doładowanie w ramach promocji premia za staż. Niedługo zbliża się u mnie 90 dzień stażu w plusie (taryfa „plus elastyczna na kartę”), w związku z tym otrzymam niedługo kod na doładowanie z w/w promocji.
W zwiazku z tym mam dwa pytania.
1. Czy te doładowanie wlicza się do promocji „5-te doładowanie gratis”?
2. Czy mając na koncie dajmy na to 100 złotych z moich fizycznych doładowań (doładowania nastąpiły przed doładowaniem promocyjnym) oraz wyżej wymienione 10 złotych z doładowania promocyjnego to z których środków zostanie pobrana opłata na kolejny pakiet cykliczny? Całość z mojego salda głównego czy najpierw z salda promocyjnego a reszta z głównego?
Dodatkowo mam pytanie dotyczący kolejności „zużywania” się internetu. Które pakiety są zużywane w pierwszej kolejności? Gigabank czy może pakiety promocyjne - 6GB za aplikacje mobilna/10GB z ostatniej promocji?
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Mateusz
Mam kilka pytań aczkolwiek głównie chodzi mi o bonusowe doładowanie w ramach promocji premia za staż. Niedługo zbliża się u mnie 90 dzień stażu w plusie (taryfa „plus elastyczna na kartę”), w związku z tym otrzymam niedługo kod na doładowanie z w/w promocji.
W zwiazku z tym mam dwa pytania.
1. Czy te doładowanie wlicza się do promocji „5-te doładowanie gratis”?
2. Czy mając na koncie dajmy na to 100 złotych z moich fizycznych doładowań (doładowania nastąpiły przed doładowaniem promocyjnym) oraz wyżej wymienione 10 złotych z doładowania promocyjnego to z których środków zostanie pobrana opłata na kolejny pakiet cykliczny? Całość z mojego salda głównego czy najpierw z salda promocyjnego a reszta z głównego?
Dodatkowo mam pytanie dotyczący kolejności „zużywania” się internetu. Które pakiety są zużywane w pierwszej kolejności? Gigabank czy może pakiety promocyjne - 6GB za aplikacje mobilna/10GB z ostatniej promocji?
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Mateusz
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2020, o 15:02 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
Witaj proqs11,
Nie.proqs11 pisze:1. Czy te doładowanie wlicza się do promocji „5-te doładowanie gratis”?
10 zł w ramach promocji Premia za staż, zostanie dodane do salda Twojego konta, czyli w sumie będzie ono wynosiło 110 zł. Z tej kwoty zostanie pobrana opłata na poczet pakietu cyklicznego.proqs11 pisze:2. Czy mając na koncie dajmy na to 100 złotych z moich fizycznych doładowań (doładowania nastąpiły przed doładowaniem promocyjnym) oraz wyżej wymienione 10 złotych z doładowania promocyjnego to z których środków zostanie pobrana opłata na kolejny pakiet cykliczny? Całość z mojego salda głównego czy najpierw z salda promocyjnego a reszta z głównego?
6 GB/GigaBank/10 GB z promocji #zostanwdomu.proqs11 pisze:Które pakiety są zużywane w pierwszej kolejności? Gigabank czy może pakiety promocyjne - 6GB za aplikacje mobilna/10GB z ostatniej promocji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 maja 2017, o 11:30
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
dzień dobry
25 maja powinien dotrzeć sms z bonusowym kodem. Sprawdzenie statusu promocji ciągle daje informację o tej dacie.
Koniec końców kiedyś ten kod dotrze, czy raczej trzeba napisać reklamacje?
25 maja powinien dotrzeć sms z bonusowym kodem. Sprawdzenie statusu promocji ciągle daje informację o tej dacie.
Koniec końców kiedyś ten kod dotrze, czy raczej trzeba napisać reklamacje?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
Witaj chcialobysie,
jeżeli SMS z kodem nie dotarł, to opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
jeżeli SMS z kodem nie dotarł, to opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 maja 2017, o 11:30
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
Dziękuję bardzo za pomocJoanna_Plus pisze:Witaj chcialobysie,
jeżeli SMS z kodem nie dotarł, to opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
Niestety powtarza się u mnie sytuacja, która wystąpiła 2 lata temu, czyli wczoraj powinienem otrzymać bonus, a SMS z kodem nie dotarł. Nadal w systemie widnieje data 29.07.2020 r.
Prawie cały dzień wczoraj telefon nie był w zasięgu - tylko kilka minut był w zasięgu. Przed chwilą wyszedłem pod las (po zasięg) sprawdzić, czy SMS z bonusem dotarł, ale nic nie dochodzi, a data jest wczorajsza. Czy ten problem może mieć związek z brakiem zasięgu? Drugi raz to się zdarza.
Prawie cały dzień wczoraj telefon nie był w zasięgu - tylko kilka minut był w zasięgu. Przed chwilą wyszedłem pod las (po zasięg) sprawdzić, czy SMS z bonusem dotarł, ale nic nie dochodzi, a data jest wczorajsza. Czy ten problem może mieć związek z brakiem zasięgu? Drugi raz to się zdarza.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Premia za staż - nowa promocja w Plusie na kartę
Kamilx,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ