Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 kwie 2017, o 21:23
Re: Plush Abonament
Witam,
Mam dwa numery w Plushu ponad dwa lata. Pytanie dlaczego nie mam jeszcze 20 GB internetu tylko 16 GB.
Umowę mam na czas nieokreślony, także powinno już wskoczyć 20 giga.
Mam dwa numery w Plushu ponad dwa lata. Pytanie dlaczego nie mam jeszcze 20 GB internetu tylko 16 GB.
Umowę mam na czas nieokreślony, także powinno już wskoczyć 20 giga.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Miki983,
wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Ok wysłałem zgloszenie tak jak Pani napisała. Nr zgłoszenia #868484Basia_Plus pisze:Witaj Miki983,
wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Dziękuję za pomoc.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Miki983,
dziękuję - poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji Twojego zgłoszenia.
dziękuję - poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dziękuję Pani Marto!Marta_Plus pisze:Miki983,
dziękuję - poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Jak zwykle szybko i sprawnie. Sprawa już załatwiona - od północy będę miał 20 GB na obydwu numerach.
Jeszcze raz dzięki.
Pozdrawiam Miki983
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Miki983,
Bardzo się cieszę z tego faktu. Pozdrawiam serdecznie.Miki983 pisze:Jak zwykle szybko i sprawnie. Sprawa już załatwiona - od północy będę miał 20 GB na obydwu numerach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Plush Abo - aktywacja karty SIM
Witam serdecznie.
Zamówiłem ofertę plush abo i dziś dotarł do mnie kurier.
W związku z tym, że karta ma zostać aktywowana najwcześniej w następny dzień roboczy tj. Poniedziałek, jest możliwość żeby w jakiś sposób aktywować ją dziś np. Przychodząc do salonu ze swoją kopią umowy?
Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź
Zamówiłem ofertę plush abo i dziś dotarł do mnie kurier.
W związku z tym, że karta ma zostać aktywowana najwcześniej w następny dzień roboczy tj. Poniedziałek, jest możliwość żeby w jakiś sposób aktywować ją dziś np. Przychodząc do salonu ze swoją kopią umowy?
Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź
Ostatnio zmieniony 12 lip 2019, o 14:33 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj Lial,
Pracownik punktu Plusa nie pomoże w tej sytuacji. Aktywacja karty SIM nastąpi po powrocie do nas podpisanych dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki (o ile wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy). Pozdrawiam.Lial pisze:W związku z tym, że karta ma zostać aktywowana najwcześniej w następny dzień roboczy tj. Poniedziałek, jest możliwość żeby w jakiś sposób aktywować ją dziś np. Przychodząc do salonu ze swoją kopią umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Muszę przyznać, że nie jestem miło zaskoczony.
I nie chodzi tutaj bynajmniej o konieczność czekania, a o brak spójności w kwestii przekazywania informacji.
W paczce od kuriera znajdował się plik dokumentów, pośród których już na pierwszej stronie figurowała informacja, że karta z reguły jest aktywowana następnego dnia roboczego po odebraniu przesyłki, a maksymalny czas oczekiwania to 7 dni roboczych.
Tutaj za to jestem informowany o konieczności oczekiwania minimum 4 dni? Słabo
I nie chodzi tutaj bynajmniej o konieczność czekania, a o brak spójności w kwestii przekazywania informacji.
W paczce od kuriera znajdował się plik dokumentów, pośród których już na pierwszej stronie figurowała informacja, że karta z reguły jest aktywowana następnego dnia roboczego po odebraniu przesyłki, a maksymalny czas oczekiwania to 7 dni roboczych.
Tutaj za to jestem informowany o konieczności oczekiwania minimum 4 dni? Słabo
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Lial,
Przepraszam - może oczywiście zdarzyć się sytuacja, że aktywacja nastąpi wcześniej, tak jak napisałeś. Mam nadzieję, że już niebawem będziesz mógł korzystać z naszych usług.Lial pisze:W paczce od kuriera znajdował się plik dokumentów, pośród których już na pierwszej stronie figurowała informacja, że karta z reguły jest aktywowana następnego dnia roboczego po odebraniu przesyłki, a maksymalny czas oczekiwania to 7 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam
Jakie dokumenty weryfikuje kurier podczas dostarczenia dokumentów do podpisu? Tzn co jeszcze oprócz dowodu osobistego?
Jakie dokumenty weryfikuje kurier podczas dostarczenia dokumentów do podpisu? Tzn co jeszcze oprócz dowodu osobistego?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj grego,
czy chodzi o zamówienie złożone przez sklep internetowy?
czy chodzi o zamówienie złożone przez sklep internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Tak, mam zamiar przenieść numer do Plush ABO 25. Czat na ich (Plush) stronie twierdzi, że ma to być rachunek za prąd.
Przy okazji druga sprawa, wspomniany "specjalista" nie był w stanie jej wyjaśnić: czy jest możliwe, podczas składania zamówienia, wybranie konkretnej daty przeniesienia numeru z Play karta do Plush ABO? Przykład: składam zamówienie na stronie Plush 1 sierpnia tego roku, ale chcę by numer został przeniesiony 18 sierpnia tego roku?
Przy okazji druga sprawa, wspomniany "specjalista" nie był w stanie jej wyjaśnić: czy jest możliwe, podczas składania zamówienia, wybranie konkretnej daty przeniesienia numeru z Play karta do Plush ABO? Przykład: składam zamówienie na stronie Plush 1 sierpnia tego roku, ale chcę by numer został przeniesiony 18 sierpnia tego roku?
Re: Plush Abonament
Dzień dobry
Uprzejmie proszę o wsparcie w rozwiązaniu ticketu #888178.
W dniu 10.07 złożyłem wniosek o przeniesienie dwóch numerów zarejestrowanych na mnie w innej sieci do Polkomtel, oba numery do taryfy Plush Abo L (umowa na czas nieokreślony + zielona faktura). Numery mają zostać przeniesione od 22.07.
Dzisiaj otrzymałem pierwsze faktury - obie te faktury są jednak na kwotę 25 zł - rabat za "Duet w Plush ABO" nie został naliczony.
W związku z powyższym proszę o:
1. Połączenie obu numerów w Państwa systemach informatycznych.
2. Unifikację okresów rozliczeniowych (jeśli są różne)
3. Wskazanie jednego nr. konta bankowego do wpłat
4. Wystawienie faktury korygującej z naliczonym rabatem za "Duet w Plush ABO".
Dziękuję.
Uprzejmie proszę o wsparcie w rozwiązaniu ticketu #888178.
W dniu 10.07 złożyłem wniosek o przeniesienie dwóch numerów zarejestrowanych na mnie w innej sieci do Polkomtel, oba numery do taryfy Plush Abo L (umowa na czas nieokreślony + zielona faktura). Numery mają zostać przeniesione od 22.07.
Dzisiaj otrzymałem pierwsze faktury - obie te faktury są jednak na kwotę 25 zł - rabat za "Duet w Plush ABO" nie został naliczony.
W związku z powyższym proszę o:
1. Połączenie obu numerów w Państwa systemach informatycznych.
2. Unifikację okresów rozliczeniowych (jeśli są różne)
3. Wskazanie jednego nr. konta bankowego do wpłat
4. Wystawienie faktury korygującej z naliczonym rabatem za "Duet w Plush ABO".
Dziękuję.
Re: Plush Abonament
grego ,
- niekoniecznie musi to być rachunek za prąd. Na tej stronie masz wymienione dokumenty, których można użyć.
Witaj teo_85,
- rozumiem, że obie umowy były zawarte na ten sam PESEL/NIP?
Wysalałam interwencję z prośba o przyśpieszenie weryfikacji podanego zgłoszenia.
- niekoniecznie musi to być rachunek za prąd. Na tej stronie masz wymienione dokumenty, których można użyć.
Witaj teo_85,
- rozumiem, że obie umowy były zawarte na ten sam PESEL/NIP?
Wysalałam interwencję z prośba o przyśpieszenie weryfikacji podanego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ