Nie dostalem zadnego potwierdzenia na E-Mail. Powtorze wobec tego zapytanie przez formularz.Marta_Plus pisze:friedel,
to numer zgłoszenia (w formacie #12345), który otrzymujesz po wysłaniu wiadomości e-mail na bok@plus.pl lub przesłaniu pytania przez formularz kontaktowy.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 23
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 kwie 2017, o 21:33
Re: Przedłużenie umowy
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
friedel,
OK, ale sprawdź jeszcze skrzynkę SPAM.
OK, ale sprawdź jeszcze skrzynkę SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
powtórzyłem - zapytanie [#902388]Marta_Plus pisze:friedel,
OK, ale sprawdź jeszcze skrzynkę SPAM.
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
Mam pytanko o jeden zapis ze zgód: "żądam przesyłania informacji i zawiadomień wynikających z przepisów prawa oraz treści każej proponowanej zmiany warunków Umowy, w tym określonych w regulaminie lub Cenniku na piśmie"
Rozumiem, że brak zgody oznacza, że będę po prostu dostawać takie samo info mailem?
Rozumiem, że brak zgody oznacza, że będę po prostu dostawać takie samo info mailem?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
friedel,
MojNick,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia. Pozdrawiam.friedel pisze:powtórzyłem - zapytanie [#902388]
MojNick,
Tak, o ile wyraziłeś zgodę na powiadomienia w formie e-mail.MojNick pisze:Rozumiem, że brak zgody oznacza, że będę po prostu dostawać takie samo info mailem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus - do chwili obecnej nie mam niestety żadnej informacji.Marta_Plus pisze:friedel,Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia. Pozdrawiam.friedel pisze:powtórzyłem - zapytanie [#902388]
MojNick,Tak, o ile wyraziłeś zgodę na powiadomienia w formie e-mail.MojNick pisze:Rozumiem, że brak zgody oznacza, że będę po prostu dostawać takie samo info mailem?
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
friedel,
- przepraszam za dłuższy czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
- przepraszam za dłuższy czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wczoraj po południu w rozmowie telefonicznej otrzymałem ustną odpowiedź, jednakże poprosiłem o pisemne potwierdzenie tej odpowiedzi, której oczekuję.Ewa_Plus pisze:friedel,
- przepraszam za dłuższy czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
friedel,
- ja ze swojej strony wysłałam również prośbę do odpowiedniego działu w celu przyśpieszenia pisemnej odpowiedzi mailowej.
- ja ze swojej strony wysłałam również prośbę do odpowiedniego działu w celu przyśpieszenia pisemnej odpowiedzi mailowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 34
- Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04
Re: Przedłużenie umowy
Witam, dziś miałem rozmowę z miłą Panią która zaproponowała mi ciekawą ofertę. Jestem już kilka umów razem z Plusem na 2 numerach więc czemu mam nie skorzystać. Szukałem co prawda jak najtaniej ale jak zadzwoniła Pani i przez tel powiedziała mi że mogę mieć 2 numery wszystko bez limitu. Oczywiście LTE nie naliczane do pakietu który ma 24GB wspólnie na 2 numery. Wszystko ok, ona mi mówi że zniżka za fakturę będzie to 75zł i zniżka za smartdom -10zł ( nie mam innych umów ani Polsatu)
Emaile szybko potwierdziłem i ok ale nadal nie mogę rozczytać tego ile to mam płacić w tych załącznikach. Postanowiłem zadzwonić na infolinie itd miły Pan powiedział mi że nie należy mi się taka umowa jak nie mam Polsatu, zaznaczam przy tym że Pani dzwoniła 2 razy, raz ok południa a później potwierdzić umowę po godz 15. Tak powiedziała że będzie 65zł i rozmowa była nagrywana. Miły Pan sprawdzając moje konto w bazie mówi że na pewno nie będzie tak jak mówiła mi Pani przez tel.
Co mogę zrobić w takim przypadku? rezygnować od razu? czekać do pierwszej faktury i reklamować że to niezgodne z tym co usłyszałem przez tel?
75zł dostaje każdy z ulicy podpisując nową umowę, czy nie ma czegoś dla stałych klientów?
Emaile szybko potwierdziłem i ok ale nadal nie mogę rozczytać tego ile to mam płacić w tych załącznikach. Postanowiłem zadzwonić na infolinie itd miły Pan powiedział mi że nie należy mi się taka umowa jak nie mam Polsatu, zaznaczam przy tym że Pani dzwoniła 2 razy, raz ok południa a później potwierdzić umowę po godz 15. Tak powiedziała że będzie 65zł i rozmowa była nagrywana. Miły Pan sprawdzając moje konto w bazie mówi że na pewno nie będzie tak jak mówiła mi Pani przez tel.
Co mogę zrobić w takim przypadku? rezygnować od razu? czekać do pierwszej faktury i reklamować że to niezgodne z tym co usłyszałem przez tel?
75zł dostaje każdy z ulicy podpisując nową umowę, czy nie ma czegoś dla stałych klientów?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj szuetam20@tlen.pl,
z pozycji forum nie mamy dostępu do kont numerów, więc tym samym nie wiem jakie dokładnie warunki zostały Ci zaproponowane. Prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL), przez ten formularz. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje sytuację.
z pozycji forum nie mamy dostępu do kont numerów, więc tym samym nie wiem jakie dokładnie warunki zostały Ci zaproponowane. Prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL), przez ten formularz. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ewa_Plus,Ewa_Plus pisze:friedel,
- ja ze swojej strony wysłałam również prośbę do odpowiedniego działu w celu przyśpieszenia pisemnej odpowiedzi mailowej.
właśnie minął tydzień od zadania pytania - i nadal czekam na pisemną odpowiedź. Wszystko po to by ustrzec się takich historii jak ma np szuetam20@tlen.pl !
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
friedel,
- ponowiłam interwencję w tej sprawie.
- ponowiłam interwencję w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 34
- Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04
Re: Przedłużenie umowy
a czy jesteście w stanie odsłuchać nagrywaną rozmowę przy każdym połączeniu? Warunki zaproponowane zostały mi takie jak widnieją na stronie plus.Joanna_Plus pisze:Witaj szuetam20@tlen.pl,
z pozycji forum nie mamy dostępu do kont numerów, więc tym samym nie wiem jakie dokładnie warunki zostały Ci zaproponowane.
Podam potrzebne dane
Re: Przedłużenie umowy
Przejdź do Plusha, dwa numery masz po 20 zł (w sumie 40 zl). Bez łaski, lojalki i z rosnącym pakietem Internetu.szuetam20@tlen.pl pisze:Witam, dziś miałem rozmowę z miłą Panią która zaproponowała mi ciekawą ofertę. Jestem już kilka umów razem z Plusem na 2 numerach więc czemu mam nie skorzystać. Szukałem co prawda jak najtaniej ale jak zadzwoniła Pani i przez tel powiedziała mi że mogę mieć 2 numery wszystko bez limitu. Oczywiście LTE nie naliczane do pakietu który ma 24GB wspólnie na 2 numery. Wszystko ok, ona mi mówi że zniżka za fakturę będzie to 75zł i zniżka za smartdom -10zł ( nie mam innych umów ani Polsatu)
Emaile szybko potwierdziłem i ok ale nadal nie mogę rozczytać tego ile to mam płacić w tych załącznikach. Postanowiłem zadzwonić na infolinie itd miły Pan powiedział mi że nie należy mi się taka umowa jak nie mam Polsatu, zaznaczam przy tym że Pani dzwoniła 2 razy, raz ok południa a później potwierdzić umowę po godz 15. Tak powiedziała że będzie 65zł i rozmowa była nagrywana. Miły Pan sprawdzając moje konto w bazie mówi że na pewno nie będzie tak jak mówiła mi Pani przez tel.
Co mogę zrobić w takim przypadku? rezygnować od razu? czekać do pierwszej faktury i reklamować że to niezgodne z tym co usłyszałem przez tel?
75zł dostaje każdy z ulicy podpisując nową umowę, czy nie ma czegoś dla stałych klientów?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka