Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
friedel
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 kwie 2017, o 21:33

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: friedel »

Marta_Plus pisze:friedel,

to numer zgłoszenia (w formacie #12345), który otrzymujesz po wysłaniu wiadomości e-mail na bok@plus.pl lub przesłaniu pytania przez formularz kontaktowy.
Nie dostalem zadnego potwierdzenia na E-Mail. Powtorze wobec tego zapytanie przez formularz.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3149
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

friedel,

OK, ale sprawdź jeszcze skrzynkę SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
friedel
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 4 kwie 2017, o 21:33

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: friedel »

Marta_Plus pisze:friedel,

OK, ale sprawdź jeszcze skrzynkę SPAM.
powtórzyłem - zapytanie [#902388]

Pozdrawiam
MojNick
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 15 mar 2016, o 20:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MojNick »

Mam pytanko o jeden zapis ze zgód: "żądam przesyłania informacji i zawiadomień wynikających z przepisów prawa oraz treści każej proponowanej zmiany warunków Umowy, w tym określonych w regulaminie lub Cenniku na piśmie"
Rozumiem, że brak zgody oznacza, że będę po prostu dostawać takie samo info mailem?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3149
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

friedel,
friedel pisze:powtórzyłem - zapytanie [#902388]
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia. Pozdrawiam.

MojNick,
MojNick pisze:Rozumiem, że brak zgody oznacza, że będę po prostu dostawać takie samo info mailem?
Tak, o ile wyraziłeś zgodę na powiadomienia w formie e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
friedel
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 4 kwie 2017, o 21:33

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: friedel »

Marta_Plus pisze:friedel,
friedel pisze:powtórzyłem - zapytanie [#902388]
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia. Pozdrawiam.

MojNick,
MojNick pisze:Rozumiem, że brak zgody oznacza, że będę po prostu dostawać takie samo info mailem?
Tak, o ile wyraziłeś zgodę na powiadomienia w formie e-mail.
Marta_Plus - do chwili obecnej nie mam niestety żadnej informacji.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

friedel,
- przepraszam za dłuższy czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
friedel
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 4 kwie 2017, o 21:33

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: friedel »

Ewa_Plus pisze:friedel,
- przepraszam za dłuższy czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Wczoraj po południu w rozmowie telefonicznej otrzymałem ustną odpowiedź, jednakże poprosiłem o pisemne potwierdzenie tej odpowiedzi, której oczekuję.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

friedel,
- ja ze swojej strony wysłałam również prośbę do odpowiedniego działu w celu przyśpieszenia pisemnej odpowiedzi mailowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szuetam20@tlen.pl
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szuetam20@tlen.pl »

Witam, dziś miałem rozmowę z miłą Panią która zaproponowała mi ciekawą ofertę. Jestem już kilka umów razem z Plusem na 2 numerach więc czemu mam nie skorzystać. Szukałem co prawda jak najtaniej ale jak zadzwoniła Pani i przez tel powiedziała mi że mogę mieć 2 numery wszystko bez limitu. Oczywiście LTE nie naliczane do pakietu który ma 24GB wspólnie na 2 numery. Wszystko ok, ona mi mówi że zniżka za fakturę będzie to 75zł i zniżka za smartdom -10zł ( nie mam innych umów ani Polsatu)

Emaile szybko potwierdziłem i ok ale nadal nie mogę rozczytać tego ile to mam płacić w tych załącznikach. Postanowiłem zadzwonić na infolinie itd miły Pan powiedział mi że nie należy mi się taka umowa jak nie mam Polsatu, zaznaczam przy tym że Pani dzwoniła 2 razy, raz ok południa a później potwierdzić umowę po godz 15. Tak powiedziała że będzie 65zł i rozmowa była nagrywana. Miły Pan sprawdzając moje konto w bazie mówi że na pewno nie będzie tak jak mówiła mi Pani przez tel.
Co mogę zrobić w takim przypadku? rezygnować od razu? czekać do pierwszej faktury i reklamować że to niezgodne z tym co usłyszałem przez tel?

75zł dostaje każdy z ulicy podpisując nową umowę, czy nie ma czegoś dla stałych klientów?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj szuetam20@tlen.pl,

z pozycji forum nie mamy dostępu do kont numerów, więc tym samym nie wiem jakie dokładnie warunki zostały Ci zaproponowane. Prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL), przez ten formularz. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
friedel
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 4 kwie 2017, o 21:33

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: friedel »

Ewa_Plus pisze:friedel,
- ja ze swojej strony wysłałam również prośbę do odpowiedniego działu w celu przyśpieszenia pisemnej odpowiedzi mailowej.
Ewa_Plus,
właśnie minął tydzień od zadania pytania - i nadal czekam na pisemną odpowiedź. Wszystko po to by ustrzec się takich historii jak ma np szuetam20@tlen.pl !

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

friedel,
- ponowiłam interwencję w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szuetam20@tlen.pl
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szuetam20@tlen.pl »

Joanna_Plus pisze:Witaj szuetam20@tlen.pl,

z pozycji forum nie mamy dostępu do kont numerów, więc tym samym nie wiem jakie dokładnie warunki zostały Ci zaproponowane.
a czy jesteście w stanie odsłuchać nagrywaną rozmowę przy każdym połączeniu? Warunki zaproponowane zostały mi takie jak widnieją na stronie plus.
Podam potrzebne dane
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

szuetam20@tlen.pl pisze:Witam, dziś miałem rozmowę z miłą Panią która zaproponowała mi ciekawą ofertę. Jestem już kilka umów razem z Plusem na 2 numerach więc czemu mam nie skorzystać. Szukałem co prawda jak najtaniej ale jak zadzwoniła Pani i przez tel powiedziała mi że mogę mieć 2 numery wszystko bez limitu. Oczywiście LTE nie naliczane do pakietu który ma 24GB wspólnie na 2 numery. Wszystko ok, ona mi mówi że zniżka za fakturę będzie to 75zł i zniżka za smartdom -10zł ( nie mam innych umów ani Polsatu)

Emaile szybko potwierdziłem i ok ale nadal nie mogę rozczytać tego ile to mam płacić w tych załącznikach. Postanowiłem zadzwonić na infolinie itd miły Pan powiedział mi że nie należy mi się taka umowa jak nie mam Polsatu, zaznaczam przy tym że Pani dzwoniła 2 razy, raz ok południa a później potwierdzić umowę po godz 15. Tak powiedziała że będzie 65zł i rozmowa była nagrywana. Miły Pan sprawdzając moje konto w bazie mówi że na pewno nie będzie tak jak mówiła mi Pani przez tel.
Co mogę zrobić w takim przypadku? rezygnować od razu? czekać do pierwszej faktury i reklamować że to niezgodne z tym co usłyszałem przez tel?

75zł dostaje każdy z ulicy podpisując nową umowę, czy nie ma czegoś dla stałych klientów?
Przejdź do Plusha, dwa numery masz po 20 zł (w sumie 40 zl). Bez łaski, lojalki i z rosnącym pakietem Internetu.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ