Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: Basia_Plus »

Hania27,

poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hania27
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 mar 2019, o 23:13

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: Hania27 »

Dziękuję bardzo :-)
czofa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 paź 2019, o 18:09

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: czofa »

Jak widzę temat znany od dawna, ale poczta głosowa w roamingu nadal funkcjonuje w sposób nabijający opłaty :(
Mam identyczny przypadek - wakacje w Turcji, marketer zostawił wiadomość, resztę zrobiła poczta głosowa nakręcając w koło kosztowne powiadomienia... Reklamacja złożona, mam tylko nadzieję, że spotka się z pozytywnym rozpatrzeniem...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3149
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: Marta_Plus »

czofa,
czofa pisze:Reklamacja złożona, mam tylko nadzieję, że spotka się z pozytywnym rozpatrzeniem...
Dysponujesz może numerem reklamacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czofa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 paź 2019, o 18:09

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: czofa »

Wysłana przez Plus online... W historii zleceń jest status "zrealizowane" ale brak jakiegokolwiek numeru
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3149
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: Marta_Plus »

czofa,

prześlij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz Twoją nazwę użytkownika. Postaram się wówczas przyśpieszyć odpowiedź na złożoną reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czofa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 paź 2019, o 18:09

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: czofa »

Wysłane. Dziękuję bardzo!
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3149
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: Marta_Plus »

czofa,

również dziękuję za wiadomość - sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rufurufu
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 lis 2019, o 18:12

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: rufurufu »

Dzień dobry, mam identyczny przypadek. Również proszę o przyspieszenie sprawy. Tym bardziej, że zablokowano mi usługi połączeń.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3149
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: Marta_Plus »

Witaj rufurufu,
rufurufu pisze: Również proszę o przyspieszenie sprawy.
Podaj mi proszę numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czofa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 paź 2019, o 18:09

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: czofa »

U mnie przyszła korekta - dziękuję bardzo za pomoc :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3149
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: Marta_Plus »

czofa,
czofa pisze:U mnie przyszła korekta - dziękuję bardzo za pomoc :)
Dziękuję za info. Cieszę się, że mogłam pomóc. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: zif »

Poproszę o przyspieszenie rozpatrywania zgłoszenia #1114166.

Przy okazji: za jaki okres wstecz można składać reklamację i jakie mogły być powody nienaliczania rabatu przy taryfie Specjalna LTE 20,00? Kolega jak zwykle pogubił regulaminy i pisałem trochę w ciemno :)
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: sl@w_es »

zif pisze:(...) Przy okazji: za jaki okres wstecz można składać reklamację (...)
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. – oferty abonamentowe

§ 13 Reklamacje i sposoby dochodzenia roszczeń
pkt 2
Reklamacje mogą być wnoszone w terminie 12 miesięcy liczonych od ostatniego dnia Okresu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu Usługi lub od dnia, w którym Usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana lub od dnia dostarczenia lub udostępnienia w inny sposób Rachunku telefonicznego Abonentowi w przypadku reklamacji w sprawie nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia Usług. Reklamacje wniesione po tym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post autor: Basia_Plus »

zif,
zif pisze:Poproszę o przyspieszenie rozpatrywania zgłoszenia #1114166.
przekazane.
zif pisze:za jaki okres wstecz można składać reklamację
Zgodnie z tym, co napisał sl@w_es.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ