Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Hania27,
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Dziękuję bardzo
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Jak widzę temat znany od dawna, ale poczta głosowa w roamingu nadal funkcjonuje w sposób nabijający opłaty :(
Mam identyczny przypadek - wakacje w Turcji, marketer zostawił wiadomość, resztę zrobiła poczta głosowa nakręcając w koło kosztowne powiadomienia... Reklamacja złożona, mam tylko nadzieję, że spotka się z pozytywnym rozpatrzeniem...
Mam identyczny przypadek - wakacje w Turcji, marketer zostawił wiadomość, resztę zrobiła poczta głosowa nakręcając w koło kosztowne powiadomienia... Reklamacja złożona, mam tylko nadzieję, że spotka się z pozytywnym rozpatrzeniem...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
czofa,
Dysponujesz może numerem reklamacji?czofa pisze:Reklamacja złożona, mam tylko nadzieję, że spotka się z pozytywnym rozpatrzeniem...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Wysłana przez Plus online... W historii zleceń jest status "zrealizowane" ale brak jakiegokolwiek numeru
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
czofa,
prześlij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz Twoją nazwę użytkownika. Postaram się wówczas przyśpieszyć odpowiedź na złożoną reklamację.
prześlij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz Twoją nazwę użytkownika. Postaram się wówczas przyśpieszyć odpowiedź na złożoną reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Wysłane. Dziękuję bardzo!
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
czofa,
również dziękuję za wiadomość - sprawdź proszę pocztę.
również dziękuję za wiadomość - sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Dzień dobry, mam identyczny przypadek. Również proszę o przyspieszenie sprawy. Tym bardziej, że zablokowano mi usługi połączeń.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Witaj rufurufu,
Podaj mi proszę numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć odpowiedź.rufurufu pisze: Również proszę o przyspieszenie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
U mnie przyszła korekta - dziękuję bardzo za pomoc :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
czofa,
Dziękuję za info. Cieszę się, że mogłam pomóc.czofa pisze:U mnie przyszła korekta - dziękuję bardzo za pomoc :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Poproszę o przyspieszenie rozpatrywania zgłoszenia #1114166.
Przy okazji: za jaki okres wstecz można składać reklamację i jakie mogły być powody nienaliczania rabatu przy taryfie Specjalna LTE 20,00? Kolega jak zwykle pogubił regulaminy i pisałem trochę w ciemno :)
Przy okazji: za jaki okres wstecz można składać reklamację i jakie mogły być powody nienaliczania rabatu przy taryfie Specjalna LTE 20,00? Kolega jak zwykle pogubił regulaminy i pisałem trochę w ciemno :)
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. – oferty abonamentowezif pisze:(...) Przy okazji: za jaki okres wstecz można składać reklamację (...)
§ 13 Reklamacje i sposoby dochodzenia roszczeń
pkt 2
Reklamacje mogą być wnoszone w terminie 12 miesięcy liczonych od ostatniego dnia Okresu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu Usługi lub od dnia, w którym Usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana lub od dnia dostarczenia lub udostępnienia w inny sposób Rachunku telefonicznego Abonentowi w przypadku reklamacji w sprawie nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia Usług. Reklamacje wniesione po tym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
zif,
przekazane.zif pisze:Poproszę o przyspieszenie rozpatrywania zgłoszenia #1114166.
Zgodnie z tym, co napisał sl@w_es.zif pisze:za jaki okres wstecz można składać reklamację
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ