Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 17:38
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Podepnę się pod temat.
Posiadam Iplę i kilka pakietów (loguję się przez ICOK w Cyfrowym Polsacie).
Na tym samym koncie mam również PlusMix w telefonie.
Iplę mam zainstalowaną na android-box i podpięte pod TV.
Moje pytanie brzmi:
Czy jeśli udostępnie internet z telefonu (PLUS), podłącze się nim android-boxem i uruchomię Iplę (loguje się za pomocą ICOK w cyfrowym polsacie) - pakiet danych będzie schodził z konta, czy to będzie działało na takiej samej zasadzie, jak oglądanie Ipli w telefonie?
Posiadam Iplę i kilka pakietów (loguję się przez ICOK w Cyfrowym Polsacie).
Na tym samym koncie mam również PlusMix w telefonie.
Iplę mam zainstalowaną na android-box i podpięte pod TV.
Moje pytanie brzmi:
Czy jeśli udostępnie internet z telefonu (PLUS), podłącze się nim android-boxem i uruchomię Iplę (loguje się za pomocą ICOK w cyfrowym polsacie) - pakiet danych będzie schodził z konta, czy to będzie działało na takiej samej zasadzie, jak oglądanie Ipli w telefonie?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
ogrod87, w takim przypadku będzie schodził z konta. Udostępniasz dane na zewnątrz tworząc z telefonu router.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Dzięki za odpowiedź.
Jeszcze jedno pytanie. Każdy pakiet, czy to dotyczy tylko pakietu PLUS? Bo mam tam wykupionych kilka pakietów.
Jeszcze jedno pytanie. Każdy pakiet, czy to dotyczy tylko pakietu PLUS? Bo mam tam wykupionych kilka pakietów.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
ogrod87, każdego. Telefon nie będzie wiedział na co udostępnia dane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak Polsat News 2 w pakiecie iPla Plus
Jestem abonentem Plusa. Mam aktywy pakiet iPla Plus. W ostatnim tygodniu (w ciągu dwóch tygodni) na Smart TV Samsung zniknął mi kanał w tym pakiecie dokładnie Polsat News 2. Brakuje go także np. w pakiecie Wiedza i Rozrywka. Na aplikacji iPla na smartfona jest ten kanał dostępny. Pytanie czy problem powinien zgłosić jako abonent Plusowi czy może iPli/Cyfrowemu Polsatowi ?
Ostatnio zmieniony 12 lis 2019, o 13:30 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
W promocji do 6.01.2020r.
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
#zostanwdomu, oglądaj w pakiecie Ipla Plus, kanały FOX HD i DISNEY CHANNEL HD bez dodatkowych opłat.
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
W okresie od 25 marca do 5 maja 2020r., bez dodatkowych opłat, dostępna jest promocja „17 dodatkowych kanałów TV w prezencie” Każdy Abonent Plusa, który w okresie trwania promocji zaloguje się do IPLA numerem telefonu w Plusie, otrzyma dostęp bez dodatkowych opłat za treści do dodatkowych 17 kanałów TV: Disney Channel , Extreme Sports HD, AMC, Epic Drama HD, SCI FI HD, 13Ulica HD, E! Entertainment HD, Comedy Central HD, Polsat Comedy Central Extra, Paramount Channel, Nickelodeon, Nick Jr., Nicktoons HD, MTV Polska HD, National Geographic HD, Da Vinci, Romance TV, a do 31 marca 2020r. w ramach oferty promocyjnej oglądaj w pakiecie również kanał FOX HD.
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Witam
Mam problem z pakietem IPLA Elastyczna o nazwie "Widza-News-Rozrywka". A właściwie z jego brakiem od dłuższego już czasu, na pewno od dobrych kilku miesięcy, być może nawet od okresu wakacji ubiegłego roku, jednak z racji małej ilości czasu nie przywiązałem do tego dużej wagi.
Umowa abonamentowa na 3 numery telefoniczne została zawarta za pośrednictwem DUK i przy pomocy Konsultantów Forum. Szczegółowe warunki umów zostały ustalone podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantem Działu DUK w dniu 2018-02-28 i zgodnie z tymi ustaleniami, w czasie trwania umów, jak również po ich przejściu na czas nieoznaczony w/w Pakiet IPLI miał być dostępny cały czas i bez dodatkowych opłat (skupiam się na pakiecie Wiedza-News-Rozrywka, na nim mi najbardziej zależało i zależy, ale dostęp miałem mieć do trzech pakietów Elastyczna 3 z 3). O tę kwestię dopytywałem kilkakrotnie podczas rozmowy i za każdym razem Konsultant zapewniał mnie, że Pakiet Wiedza-News-Rozrywka (za każdym razem wymieniany z nazwy) będzie dostępny "aż po grób" i nie ulegnie wyłączeniu. Jednak w ustawieniach na koncie IPLA aktywny widnieje tylko Pakiet IPLA Plus.
Ustaleń z DUK jestem pewny - sprawdziłem i zweryfikowałem dokładnie jakie były. Efektami przedłużenia umowy podzieliłem się również z czytelnikami niniejszego Forum i w odpowiednim wątku wspominałem, jakie warunki zostały mi zaproponowane i na jakie przystałem, w tym ze zwróceniem uwagi na IPLĘ właśnie.
Proszę o pomoc w przywróceniu pakietu/ów zgodnie z ustaleniami warunkującymi zawarcie umów. Nie zakładam niczego innego jak błąd techniczny...
Pozdrawiam
Mam problem z pakietem IPLA Elastyczna o nazwie "Widza-News-Rozrywka". A właściwie z jego brakiem od dłuższego już czasu, na pewno od dobrych kilku miesięcy, być może nawet od okresu wakacji ubiegłego roku, jednak z racji małej ilości czasu nie przywiązałem do tego dużej wagi.
Umowa abonamentowa na 3 numery telefoniczne została zawarta za pośrednictwem DUK i przy pomocy Konsultantów Forum. Szczegółowe warunki umów zostały ustalone podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantem Działu DUK w dniu 2018-02-28 i zgodnie z tymi ustaleniami, w czasie trwania umów, jak również po ich przejściu na czas nieoznaczony w/w Pakiet IPLI miał być dostępny cały czas i bez dodatkowych opłat (skupiam się na pakiecie Wiedza-News-Rozrywka, na nim mi najbardziej zależało i zależy, ale dostęp miałem mieć do trzech pakietów Elastyczna 3 z 3). O tę kwestię dopytywałem kilkakrotnie podczas rozmowy i za każdym razem Konsultant zapewniał mnie, że Pakiet Wiedza-News-Rozrywka (za każdym razem wymieniany z nazwy) będzie dostępny "aż po grób" i nie ulegnie wyłączeniu. Jednak w ustawieniach na koncie IPLA aktywny widnieje tylko Pakiet IPLA Plus.
Ustaleń z DUK jestem pewny - sprawdziłem i zweryfikowałem dokładnie jakie były. Efektami przedłużenia umowy podzieliłem się również z czytelnikami niniejszego Forum i w odpowiednim wątku wspominałem, jakie warunki zostały mi zaproponowane i na jakie przystałem, w tym ze zwróceniem uwagi na IPLĘ właśnie.
Proszę o pomoc w przywróceniu pakietu/ów zgodnie z ustaleniami warunkującymi zawarcie umów. Nie zakładam niczego innego jak błąd techniczny...
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Witaj misiek125,
prześlij proszę szczegóły sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę szczegóły sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Dziękuję. Przesyłam numer zgłoszenia #1413658.
Zapomniałem dopisać numer PESEL, rozumiem że nie tworzyć nowego zgłoszenia, a odczekać na kontakt zwrotny kogoś, kto poprosi o jego uzupełnienie.
Pozdrawiam
Zapomniałem dopisać numer PESEL, rozumiem że nie tworzyć nowego zgłoszenia, a odczekać na kontakt zwrotny kogoś, kto poprosi o jego uzupełnienie.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
misiek125,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.misiek125 pisze:Przesyłam numer zgłoszenia #1413658.
Tak.misiek125 pisze:Zapomniałem dopisać numer PESEL, rozumiem że nie tworzyć nowego zgłoszenia, a odczekać na kontakt zwrotny kogoś, kto poprosi o jego uzupełnienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Witam, ściągnąłem aplikacje Ipla i mam problem z rejestracją konta "przez sieć Plus". Mianowicie pojawia się komunikat "numer który podajesz jest już powiązany z innym kontem". Pamiętam że kiedyś bardzo dawno temu zakładałem konto Ipla na stronie www więc zalogowałem się na nie i dokonałem jego usunięcia. To jednak nie pomogło i przy kolejnej próbie założenia konta Ipla przez sieć Plus dalej pojawia się wspomniany komunikat. Nie przypominam sobie abym miał jeszcze jakieś inne konto na mój numer telefonu. Proszę o pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ