Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 kwie 2017, o 14:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Hej ostatnio u konkurencji słyszałem o możliwości przeniesienia numeru nawet kiedy mamy jeszcze rok do końca umowy z obecną siecią (np. orange). Czy jest taka możliwość w Plus? Koleżanka mi mówiła, że przeniosła numer mając jeszcze pół roku ważną umowę z t-mobile i wzięła nowy telefon? Obecnie płaci abonament w t-mobile a nowej sieci tylko ratę za telefon. Po zakończeniu umowy z t-mobile jej numer automatycznie przeniesie się do nowej sieci i będzie płacić już pełny abonament (rata za telefon + abonament). Czy jest taka możliwość w Plus? Jestem zainteresowany takim rozwiązaniem z tego względu, że oferujecie telefon którym jestem zainteresowany w dosyć bardzo konkurencyjnym wariancie jeśli chodzi o cenę abonamentu i to co w nim się posiada. Pozdrawiam
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Pewnie jest taka możliwość tylko pewnie będzie trzeba płacić za numer tymczasowy który wygaśnie w momencie daty przeniesienia nr od obecnego operatora.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj pingwin137,
- jest taka możliwość na 120 dni przed końcem kontraktu u obecnego operatora.
W tym czasie w naszej sieci będziesz miał numer tymczasowy, za który może być już naliczony abonament. Zależy o jakiej ofercie myślisz. Są też promocje z taryfą tymczasową, czyli wtedy za numer tymczasowy (do 120 dni) również nie płacisz abonamentu. Opis taryfy tymczasowej np. tutaj § 15.
- jest taka możliwość na 120 dni przed końcem kontraktu u obecnego operatora.
W tym czasie w naszej sieci będziesz miał numer tymczasowy, za który może być już naliczony abonament. Zależy o jakiej ofercie myślisz. Są też promocje z taryfą tymczasową, czyli wtedy za numer tymczasowy (do 120 dni) również nie płacisz abonamentu. Opis taryfy tymczasowej np. tutaj § 15.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam,
7 stycznia zgłosiłem na infolinii u konsultantki chęć przeniesienia do was (do Plusha) dwóch numerów od innego operatora (abonamenty na umowie na czas nieokreślony)
10 stycznia odwiedził mnie kurier z dokumentami. Niestety dostałem umowę tylko na pierwszy numer, a kartę SIM do drugiego numeru (według danych na dowodzie wydania). Na moje nieszczęście stwierdziłem, że nie będzie problemu z naprawą takiego błędu i podpisałem umowę.
Tego samego dnia zadzwoniłem na infolinię, przedstawiłem problem i dostałem informację, że konsultantka, która mnie obsługiwała sprawdzi i oddzwoni. Faktycznie zadzwoniła, potwierdzając problem z źle wydaną kartą SIM. Usłyszałem, że złożyła wewnętrznie reklamację w sprawie przepisania karty SIM do prawidłowego numeru oraz że dopóki to się nie stanie to nie może mi wysłać umowy na drugi numer.
To było prawie 2 tygodnie temu. W międzyczasie sześciokrotnie dzwoniłem na infolinię, za każdym razem słysząc, że konsultantka, która zajmuje się moją umową zostanie poinformowana, że dzwoniłem i NA PEWNO oddzwoni. Niestety do dnia dzisiejszego się to nie stało.
Od obecnego operatora na oba numery dostałem informację, że wpłynął wniosek o przeniesienie. Co stanie się z numerem, na który do upływu okresu wypowiedzenia nie będziecie potrafili wygenerować umowy?
Zgodnie z podpisaną umową powinienem w przeciągu max 7 być w stanie skorzystać z zadeklarowanych w umowie usług (początkowo pod numerem tymczasowym). Przez brak karty SIM nie jestem w stanie tego zrobić. Czy jest to dla mnie podstawa do zerwania umowy z winy Plusa?
Co mam zrobić, jeśli wszyscy odsyłają mnie do pani, która najwyraźniej nie ma ochoty za kontakt, a nikt inny nic nie może?
Pozdrawiam
7 stycznia zgłosiłem na infolinii u konsultantki chęć przeniesienia do was (do Plusha) dwóch numerów od innego operatora (abonamenty na umowie na czas nieokreślony)
10 stycznia odwiedził mnie kurier z dokumentami. Niestety dostałem umowę tylko na pierwszy numer, a kartę SIM do drugiego numeru (według danych na dowodzie wydania). Na moje nieszczęście stwierdziłem, że nie będzie problemu z naprawą takiego błędu i podpisałem umowę.
Tego samego dnia zadzwoniłem na infolinię, przedstawiłem problem i dostałem informację, że konsultantka, która mnie obsługiwała sprawdzi i oddzwoni. Faktycznie zadzwoniła, potwierdzając problem z źle wydaną kartą SIM. Usłyszałem, że złożyła wewnętrznie reklamację w sprawie przepisania karty SIM do prawidłowego numeru oraz że dopóki to się nie stanie to nie może mi wysłać umowy na drugi numer.
To było prawie 2 tygodnie temu. W międzyczasie sześciokrotnie dzwoniłem na infolinię, za każdym razem słysząc, że konsultantka, która zajmuje się moją umową zostanie poinformowana, że dzwoniłem i NA PEWNO oddzwoni. Niestety do dnia dzisiejszego się to nie stało.
Od obecnego operatora na oba numery dostałem informację, że wpłynął wniosek o przeniesienie. Co stanie się z numerem, na który do upływu okresu wypowiedzenia nie będziecie potrafili wygenerować umowy?
Zgodnie z podpisaną umową powinienem w przeciągu max 7 być w stanie skorzystać z zadeklarowanych w umowie usług (początkowo pod numerem tymczasowym). Przez brak karty SIM nie jestem w stanie tego zrobić. Czy jest to dla mnie podstawa do zerwania umowy z winy Plusa?
Co mam zrobić, jeśli wszyscy odsyłają mnie do pani, która najwyraźniej nie ma ochoty za kontakt, a nikt inny nic nie może?
Pozdrawiam
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Anuluj przeniesienie i pozniej zloz wniosek jeszcze raz.
Wydaje mi sie ze jak nie zdazysz przeniesc z aktywacja numeru to numer pojdzie do wolnych numerow po jakims czasie.
Wydaje mi sie ze jak nie zdazysz przeniesc z aktywacja numeru to numer pojdzie do wolnych numerow po jakims czasie.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj macyak,
- wyślij proszę reklamację w tej sprawie na bok@plus.pl pamiętając aby w treści maila, poza numerami telefonów, podać swoje dane (imię i nazwisko, adres). Jeśli podasz nam tutaj numer tego zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to postaramy się, aby jak najszybciej to wyjaśniono.
- wyślij proszę reklamację w tej sprawie na bok@plus.pl pamiętając aby w treści maila, poza numerami telefonów, podać swoje dane (imię i nazwisko, adres). Jeśli podasz nam tutaj numer tego zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to postaramy się, aby jak najszybciej to wyjaśniono.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dziękuję za pomoc.
Rozmawiałem z konsultantem. Mam nadzieję, że wszystko zostało już wyprostowane.
Rozmawiałem z konsultantem. Mam nadzieję, że wszystko zostało już wyprostowane.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
macyak,
- ok. trzymam kciuki, ale jakby co, daj znać.
- ok. trzymam kciuki, ale jakby co, daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie numeru do Plusa-brak rabatu 6 miesięcy gratis
Witam.
Jestem w trakcie przenoszenia numeru do Plusa. Zamówienie złożone przez internet, umowa podpisana 3-ego marca.
Pakiet taryfowy: PLUS.80S
Nazwa promocji: MNP TYLKO SIM (1ST5T24B01)
Otrzymałem kartę z numerem tymczasowym, którą aktywowałem.
Umowa z obecnym operatorem kończy mi się 9-ego kwietnia.
Wybierając Plusa sugerowałem się m.in. tym, że otrzymam rabat 6 miesięcy gratis gdyż jak widnieje na waszej stronie: "Jeśli masz obecnie umowę na abonament lub mix i przenosisz numer do Plusa w ofercie abonamentowej otrzymasz 6 miesięcy abonamentu GRATIS."
Jakież było moje zdziewienie gdy 3 dni temu otrzymałem e-fakturę za marzec (!) na 80 zł.
Teraz mam do opłacenia dwa abonamenty.
Moje pytanie brzmi: Dlaczego nie otrzymałem tego rabatu skoro spełniam jego warunki?
Jestem w trakcie przenoszenia numeru do Plusa. Zamówienie złożone przez internet, umowa podpisana 3-ego marca.
Pakiet taryfowy: PLUS.80S
Nazwa promocji: MNP TYLKO SIM (1ST5T24B01)
Otrzymałem kartę z numerem tymczasowym, którą aktywowałem.
Umowa z obecnym operatorem kończy mi się 9-ego kwietnia.
Wybierając Plusa sugerowałem się m.in. tym, że otrzymam rabat 6 miesięcy gratis gdyż jak widnieje na waszej stronie: "Jeśli masz obecnie umowę na abonament lub mix i przenosisz numer do Plusa w ofercie abonamentowej otrzymasz 6 miesięcy abonamentu GRATIS."
Jakież było moje zdziewienie gdy 3 dni temu otrzymałem e-fakturę za marzec (!) na 80 zł.
Teraz mam do opłacenia dwa abonamenty.
Moje pytanie brzmi: Dlaczego nie otrzymałem tego rabatu skoro spełniam jego warunki?
Ostatnio zmieniony 16 mar 2020, o 11:27 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa-brak rabatu 6 miesięcy gra
Nie bardzo widzę taką informację na stronie. Podeślij link do strony.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa-brak rabatu 6 miesięcy gra
https://www.plus.pl/jak-przejsc-do-plusa"target="_blankRon pisze:Nie bardzo widzę taką informację na stronie. Podeślij link do strony.
Na dole w "Najczęściej zadawane pytania".
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj locdog82,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację bezpośrednio na koncie numeru.
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację bezpośrednio na koncie numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Sprawa się wyjaśniła. Wprowadzono korektę do faktury.Joanna_Plus pisze:Witaj locdog82,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację bezpośrednio na koncie numeru.
Niestety pojawił się kolejny problem.
Po przeniesieniu numeru straciłem dostęp do pakietu Ipla Polsat Sport Premium.
Wcześniej dostęp do tego pakietu miałem na numerze tymczasowym. A teraz po aktywacji mojego normalnego numeru, na tym pakiecie pojawiła się kłódka. Założyłem nowe konto i podpiąłem mój normalny numer, ale nadal nie mam dostępu do tego pakietu.
Trzeba jakoś aktywować ten pakiet?
Wysłałem już wiadomość poprzez formularz reklamacyjny, ale może ktoś tutaj mi pomoże.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
locdog82,
Podaj proszę numer zagadnienia, wówczas postaram się przyśpieszyć odpowiedź.locdog82 pisze:Wysłałem już wiadomość poprzez formularz reklamacyjny, ale może ktoś tutaj mi pomoże.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie numerów
Witam,
w październiku kończy mi się umowa na ostatni nr u innego operatora. Poszukuję ciekawej oferty na abonament dla osoby prywatnej na 5 numerów z możliwością dodawania kolejnych. Niestety z opcji dostępnych na stronie można wybrać ofertę dla maksymalnie 4 numerów.
w październiku kończy mi się umowa na ostatni nr u innego operatora. Poszukuję ciekawej oferty na abonament dla osoby prywatnej na 5 numerów z możliwością dodawania kolejnych. Niestety z opcji dostępnych na stronie można wybrać ofertę dla maksymalnie 4 numerów.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2020, o 13:06 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.