Teraz jest 3 gru 2020, o 05:58


Zostaw Kontakt



Centralka Firmowa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

enox

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 25 wrz 2019, o 09:03
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post25 wrz 2019, o 15:24

zgłoszenie C00000001617666 z 30.08, bez odpowiedzi
zgłoszenie C00000001623370 z 25.09, z wczoraj
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1957
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 225 razy

Re: Centralka Firmowa

Post25 wrz 2019, o 15:39

enox,

dziękuję za numery zgłoszeń - przekazałam je dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

enox

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 25 wrz 2019, o 09:03
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post26 wrz 2019, o 13:31

Marta_Plus napisał(a):enox,

dziękuję za numery zgłoszeń - przekazałam je dalej.


To zadziwiające, że na nieoficjalnym forum można załatwić sprawę a kilkakrotna interwencja u operatora nie daje żadnego efektu... smutne. :roll:

Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1957
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 225 razy

Re: Centralka Firmowa

Post26 wrz 2019, o 13:58

enox,
enox napisał(a):Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Cieszę się, że mogłam pomóc. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
enox(27 wrz 2019, o 13:07)
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Centralka Plusa

Post11 paź 2019, o 07:44

Czy jest możliwość (ja nie znalazłem w konfiguracji centralki) rożnej zapowiedzi, która byłaby zależna od pory dnia ?

Jeśli nie ma takiej opcji to czy jest szansa na jej wprowadzenie.


Paweł Kxxxxxxx
Ostatnio edytowano 11 paź 2019, o 08:44 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki - podobny temat. Ukryłam dane.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4426
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Centralka Firmowa

Post11 paź 2019, o 09:12

aismen,

aismen napisał(a):Czy jest możliwość (ja nie znalazłem w konfiguracji centralki) rożnej zapowiedzi, która byłaby zależna od pory dnia ?

niestety nie ma takiej możliwości.
aismen napisał(a):czy jest szansa na jej wprowadzenie.

Na tę chwilę zmiany w tym aspekcie nie są planowane. Dziękujemy za sugestię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kk345

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 18 lut 2020, o 21:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post18 lut 2020, o 21:28

Czy w usłudze jest możliwość ręcznego przekierowania (np. z poziomu telefonu) odebranej rozmowy na inny numer Plusa? Czyli odbieram telefon, temat jest do pracownika serwisu, więc przełączam klienta do niego?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 6078
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 96 razy
    Otrzymał podziękowań: 835 razy

Re: Centralka Firmowa

Post19 lut 2020, o 12:47

kk345,
- to zależy, są dwa rodzaje centralek:
Centralka Firmy
Wirtualna Centrala Abonencka VPBX

W tej pierwszej nie będzie to możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

SATONET

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 16 mar 2020, o 10:37
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post16 mar 2020, o 11:46

Witam
Od 5 marca podpisałem anex do umowy i otrzymałem w pakiecie Centralkę Firmową. Nowy okres rozliczeniowy zaczyna się od 5 marca to 6 marca zarejestrowałem się na stronie centralkafirmy.plus.pl. Otrzymałem kod aktywacyjny no i skonfigurowałem jedną zapowiedź główna z przekierowaniem na numer którego dotyczy oferta. Niestety kilka prób nie przynosiło rezultatu więc 12 marca skontaktowałem się z BOK PLUS. Pan powiedział że nie mam tej usługi i włączył ją mówiąc że po północy zacznie usługa działać.
No niestety nic się nie wydarzyło no to 13 marca po południu ponawiam próbę kontaktu z konsultantem. Tym razem Pani twierdzi ze powinno działać. Opisuję od początku całą sytuacje i Pani po konsultacji z kolegami wyłącza mi jakąś usługę typu notka SMS i mnie karze po naszej rozmowie kodem ##002# słuchawka dezaktywować pocztę głosową. Czynię zatem zgodnie z zaleceniem i oczywiście magiczna północ musi nastąpić i wszystko będzie działać. (reset telefonu też był) Niestety dnia następnego (14.04) nic się nie wydarzyło. No może poza tym że teraz pozbyłem się poczty głosowej i jak nie odbiorę to klienci nie mogą zostawić mi wiadomości. Dzwonię zatem na BOK PLUS i opisuję od początku wszystkie czynności do tego momentu. Pan poddaję się i co .... wystawia zgłoszenie bo nie widział jak rozwiązać mój problem. ( C00000001652281). Zastanawiam się w czym tutaj jest problem... Czy ta usługa nie do końca działa u każdego, czy ja mam takiego pecha, czy jest tak mało rozpowszechniona że konsultanci sami nabierają doświadczenia wraz z problemami klientów. Sam prowadzę usługi i wiem że uszkodzenie czy jakieś niedociągnięcia w systemach rzadko stosowanych niestety wymaga zdwojonego poświęcenia. Może Państwo w BOK Plus przyjrzą się temu zgłoszeniu i wspólnie niesieni doświadczeniem poradzą coś na zaistniały problem . Nie ukrywam że nie chciał bym pisać jak co nie którzy po pięć czy sześć zgłoszeń bo chyba nie na tym rzecz polega i szkoda Waszego i Naszego czasu. Poza tym jeśli to ma nie działać to proszę o informacje ponieważ musiał bym uruchomić pocztę głosową. W takiej sytuacji gdy jej nie ma to tracę zlecenia jeśli nałożą się klienci na siebie.
Proszę o pomoc i Pozdrawiam


Jest ciąg dalszy mojej sytuacji i finał co najważniejsze.
17.03 o 10.25 otrzymałem sms o zakończeniu realizacji zlecenia. No ale centralka dalej nie działała. Zadzwoniłem do BOKU i Pani powiedziała że należy wyłączyć usługę vol lte co uczyniła i zresetować telefon. Tak zrobiłem i działa.
Opisałem całość gdyby ktoś też borykał się z tym tematem. Dziękuję Pani Ewa_Plus za przyspieszenie tematu.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 17 mar 2020, o 12:32 przez SATONET, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 6078
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 96 razy
    Otrzymał podziękowań: 835 razy

Re: Centralka Firmowa

Post16 mar 2020, o 14:14

Witaj SATONET,
- wysłałam już interwencję w sprawie Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
SATONET(17 mar 2020, o 12:32)
Offline
Avatar użytkownika

SATONET

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 16 mar 2020, o 10:37
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post16 mar 2020, o 19:04

Dziękuje za zainteresowanie Ewa_Plus i czekam na rozwój stacji.
Offline
Avatar użytkownika

RGG

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 8 lip 2014, o 12:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Centralka, 3 numery, koszty

Post16 paź 2020, o 12:08

Dzień dobry

Chciałem się dowiedzieć, czy można połączyć "w centralkę" dwa nr komórkowe abonamentowe Plus oraz jeden numer stacjonarny Plus?

Numerem na który głównym byłby nr stacjonarny, a numery komórkowe "odbierałyby" połączenia po dokonaniu wyboru przez osobę dzwoniącą.

Czy przekierowania połączeń z numeru głównego na pozostałe numery jest dodatkowo płatne za czas połączenia?

Jaki byłby łączny koszt korzystania z abonamentów telefonicznych i koszty centralki, przy założeniu że obecnie suma opłat abonamentowych (bez wdrożonej centralki) to XXX zł.

Z góry dziękuję za odpowiedź
Ostatnio edytowano 16 paź 2020, o 13:15 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie wątków - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4426
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Centralka Firmowa

Post19 paź 2020, o 13:48

Witaj RGG,

RGG napisał(a):Chciałem się dowiedzieć, czy można połączyć "w centralkę" dwa nr komórkowe abonamentowe Plus oraz jeden numer stacjonarny Plus?

nie. Regulamin określa działanie usługi na numerze komórkowym.
RGG napisał(a):Czy przekierowania połączeń z numeru głównego na pozostałe numery jest dodatkowo płatne za czas połączenia?

Zgodnie z regulaminem usługi https://www.plus.pl/documents/16/131773 ... alka_Firmy paragraf 2 punkt 2:
Przekierowanie połączenia na Numer Abonenta w sieci Plus są bezpłatne. Przekierowanie połączenia poza sieć Plus są płatne. Koszt przekierowań jest określony jest w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Plus właściwym dla taryfy/promocyjnego planu cenowego, z którego korzysta Abonent.

RGG napisał(a):Jaki byłby łączny koszt korzystania z abonamentów telefonicznych i koszty centralki, przy założeniu że obecnie suma opłat abonamentowych (bez wdrożonej centralki) to XXX zł.

Suma kosztów numerów abonamentowych jakie aktualnie posiadasz + koszt centralki 7,90 zł (9,72 zł z VAT) dla usługi włączanej na życzenie Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości