Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj przemek74,
przedłużenie umowy będzie możliwe 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
przedłużenie umowy będzie możliwe 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ewa_Plus pisze:andrejj,
- wypowiedzenie umowy może zostać wysłane pocztą, ale musi być podpisane przez właściciela numeru.
Jeśli chcesz, mogę zlecić kontakt pracownika DUK. Wyślij proszę w tym celu swój numer telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank w temacie maila zamieszczając swój nick oraz dopisek "FORUM".
Wysłałem maila o ponowny kontakt z DUK .
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
andrejj,
Wiadomość dotarła - dziękujemy. Sprawdź proszę pocztę.andrejj pisze:Wysłałem maila o ponowny kontakt z DUK .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Proszę o kontakt Dział Utrzymania Klienta w sprawie przedstawienia oferty na przedłużenie. Zaznaczam, że jestem wieloletnim stałym o lojalnym klientem plusa przeszło 10 lat.
Proszę o kontakt Dział Utrzymania Klienta w sprawie przedstawienia oferty na przedłużenie. Zaznaczam, że jestem wieloletnim stałym o lojalnym klientem plusa przeszło 10 lat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Piotr1991,
prześlij proszę numer, na którym kończy się kontrakt (+ ewentualny numer kontaktowy) na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank W temacie napisz słowo FORUM oraz podaj swój nick. Przekażę wówczas prośbę o kontakt.
prześlij proszę numer, na którym kończy się kontrakt (+ ewentualny numer kontaktowy) na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank W temacie napisz słowo FORUM oraz podaj swój nick. Przekażę wówczas prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus pisze:andrejj,
Wiadomość dotarła - dziękujemy. Sprawdź proszę pocztę.andrejj pisze:Wysłałem maila o ponowny kontakt z DUK .
Dzięki.. temat załatwiony umowa przedłużona ;)
Mam tylko pytanie .. chodzi o warunki serwis urządzenia ?? jakie to koszty miesięcznie ?? bo taki sms przyszedł, że taka usługa została włączona... czy ta usługa obejmuje tez serwis wyświetlacza ??bądź też umożliwia wymianę w przypadku uszkodzenia ??
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
andrejj,
usługa jest bezpłatna przez pierwsze 30 dni, potem jest naliczana oplata 10 zł z VAT.andrejj pisze:chodzi o warunki serwis urządzenia ?? jakie to koszty miesięcznie ??
Tak, obejmuje naprawę lub wymianę wyświetlacza.andrejj pisze:czy ta usługa obejmuje tez serwis wyświetlacza ??
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
"W zależności od oferty opłata za usługę uiszczana jest w ramach abonamentu..." jak dobrze rozumiem może być darmowa.. W zależności od abonamentu ?
Re: Przedłużenie umowy
andrejj,
- jaką konkretnie usługę masz na myśli?
- jaką konkretnie usługę masz na myśli?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt z DUK celem przedłużenia umowy na internet LTE, wypowiedzenie złożone, zaakceptowane przez plus ,ale żadnego kontaktu celem przedstawienia oferty i pozostania u Was...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
musiek,
prześlij proszę numer, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank W temacie napisz słowo FORUM oraz podaj swój nick. Przekażę wówczas prośbę o kontakt.
prześlij proszę numer, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank W temacie napisz słowo FORUM oraz podaj swój nick. Przekażę wówczas prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Od prawie miesiąca moja mama czeka na propozycje przedłużenia Umowy kończącej się w kwietniu z tabletem. Dzwoniłem w tej sprawie kilka razy pod 2699, z a każdym razem przyjęto zgłoszenie, obiecano kontakt na drugi dzień - i cisza. Oddzwaniając słyszę jedynie komunikat o braku dostępności konsultanta działu rezygnacji.
Czy zatem operator Plus jest tak bogaty w liczbę abonentów, iż pozwala sobie na takie olewackie podejście i zbywanie klienta?
Fioletowi czekają z utęsknieniem, by dołączył do nich tak solidny abonent w osobie mojej mamy - ten wpis jest dla Was ostatnią szansą na zatrzymanie lojalnego klienta. Jesteście zainteresowani?
Pozdrawiam, sedzia20.
Od prawie miesiąca moja mama czeka na propozycje przedłużenia Umowy kończącej się w kwietniu z tabletem. Dzwoniłem w tej sprawie kilka razy pod 2699, z a każdym razem przyjęto zgłoszenie, obiecano kontakt na drugi dzień - i cisza. Oddzwaniając słyszę jedynie komunikat o braku dostępności konsultanta działu rezygnacji.
Czy zatem operator Plus jest tak bogaty w liczbę abonentów, iż pozwala sobie na takie olewackie podejście i zbywanie klienta?
Fioletowi czekają z utęsknieniem, by dołączył do nich tak solidny abonent w osobie mojej mamy - ten wpis jest dla Was ostatnią szansą na zatrzymanie lojalnego klienta. Jesteście zainteresowani?
Pozdrawiam, sedzia20.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
za pewien okres kończy mi się kolejny abonament.
Chciałbym go przedłużyć ale jak to zwykle bywa klient dostaje pewną propozycję, która go albo satysfakcjonuje albo nie.
Obecnie posiadam abonament z tel. Przez pierwszy rok miałem abonament niższy o 50% po roku standardowa stawka.
Jak na tamte czasy jest non limit sms itp dodatkowo 28GB internetu/msc. Obecnie płacę ok 140zł z ratą za telefon.
Teraz plus proponuje mi abonament (chciałbym dobrać telefon więc z ratą wyjdzie także ok 140zł) 70zł za non limit i 24GB internetu (+dodatkowe 1.5gb miesięcznie uśredniając).
Nie jestem zadowolony i prosiłbym o kontakt z kimś konkretnym. Miałem w sumie rozmowę z konsultantem (nie DUK) i zaproponował za 75zł tel + abonament za ok 150zł 75gb internetu, zależy mi na obniżeniu abonamentu, internecie. Mam kartę plus (jeśli ma obniżać mi koszt o 10zł to z tego zrezygnuje) i chciałbym podciągnąć kolejny numer pod swój abonament, kwestia tego czy plus klientowi który jest z wami ok 14 lat zaproponuje coś więcej niż m.in play :) pozdrawiam
za pewien okres kończy mi się kolejny abonament.
Chciałbym go przedłużyć ale jak to zwykle bywa klient dostaje pewną propozycję, która go albo satysfakcjonuje albo nie.
Obecnie posiadam abonament z tel. Przez pierwszy rok miałem abonament niższy o 50% po roku standardowa stawka.
Jak na tamte czasy jest non limit sms itp dodatkowo 28GB internetu/msc. Obecnie płacę ok 140zł z ratą za telefon.
Teraz plus proponuje mi abonament (chciałbym dobrać telefon więc z ratą wyjdzie także ok 140zł) 70zł za non limit i 24GB internetu (+dodatkowe 1.5gb miesięcznie uśredniając).
Nie jestem zadowolony i prosiłbym o kontakt z kimś konkretnym. Miałem w sumie rozmowę z konsultantem (nie DUK) i zaproponował za 75zł tel + abonament za ok 150zł 75gb internetu, zależy mi na obniżeniu abonamentu, internecie. Mam kartę plus (jeśli ma obniżać mi koszt o 10zł to z tego zrezygnuje) i chciałbym podciągnąć kolejny numer pod swój abonament, kwestia tego czy plus klientowi który jest z wami ok 14 lat zaproponuje coś więcej niż m.in play :) pozdrawiam
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za szybką reakcję na moje mailowe zgłoszenie (numer 1340756).
W środę wieczorem przesłałem zgłoszenie, a w czwartek po godz. 12.00 zostałem poinformowany przez konsultanta DUK, że moje prośby dotyczące przedłużenia umowy przedstawione w mailu są zaakceptowane. Samego potwierdzenia tych warunków miał dokonać inny konsultant, który rozpoczął ze mną rozmowy w sprawie warunków przedłużenia umowy. Prosiłem o telefon po godz.17.00. Jednym słowem formalność.
Jednak tutaj popełniłem mały błąd, bo nie zapytałem się w jaki dzień odbędzie się powyższa rozmowa .
Minął czwartek, minął piątek, a telefonu z DUK brak. Liczę, ze w nadchodzącym tygodniu uda się sfinalizować sprawę.
Pozdrawiam specjalistów forum plusa, bo zawsze przy ich pomocy udaje się pozytywnie załatwić sprawy związane z przedłużeniem umów abonamentowych.
W środę wieczorem przesłałem zgłoszenie, a w czwartek po godz. 12.00 zostałem poinformowany przez konsultanta DUK, że moje prośby dotyczące przedłużenia umowy przedstawione w mailu są zaakceptowane. Samego potwierdzenia tych warunków miał dokonać inny konsultant, który rozpoczął ze mną rozmowy w sprawie warunków przedłużenia umowy. Prosiłem o telefon po godz.17.00. Jednym słowem formalność.
Jednak tutaj popełniłem mały błąd, bo nie zapytałem się w jaki dzień odbędzie się powyższa rozmowa .
Minął czwartek, minął piątek, a telefonu z DUK brak. Liczę, ze w nadchodzącym tygodniu uda się sfinalizować sprawę.
Pozdrawiam specjalistów forum plusa, bo zawsze przy ich pomocy udaje się pozytywnie załatwić sprawy związane z przedłużeniem umów abonamentowych.
Re: Przedłużenie umowy
tą o której pisałem wyżej ...czyli serwis urządzeniaEwa_Plus pisze:andrejj,
- jaką konkretnie usługę masz na myśli?