witam, dnia 14-04-2018 zaniosłam telefon Samsung Galaxy S7 edge LTE GoldPink do salonu plusa, ponieważ nagle wyłączył się i nie chciał się włączyć, nie działał, nie reagował na żadną ładowarkę . Na tylnej obudowie miał zarysowanie (normalny ślad użytkowania po półtora roku, nie jest to jakieś pęknięcie) . po dwóch tygodniach poszłam do salonu i usłyszałam, że serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne i salon podobno próbował się ze mną skontkatować i że nie odbierałam telefonu to obciążą mnie kosztami wysłania telefonu i wyceny naprawy.
1. Dlaczego serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne, którego nie było i nie podejmą się naprawy, która powstała z nie mojej winy ?
2. Dlaczego mam ponosić koszt wysyłki i wyceny naprawy skoro oddałam go na gwarancję? Skoro w salonie nikt mnie o takim czymś nie poinformował
nie pierwszy raz oddaje telefon na gwarancje, ale pierwszy raz w plusie i tylko tutaj są takie cyrki!
serwis odmówił naprawy telefonu
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 kwie 2018, o 11:13
-
- V.I.P.
- Posty: 1257
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: serwis odmówił naprawy telefonu
Gwarancji udziela producent sprzętu, a nie operator. Może zadzwoń do serwisu i zapytaj jakie uszkodzenie mechaniczne mają na myśli bo jakoś trudno uwierzyć żeby chodziło o rysę na obudowie. Jeśli nie wyrażałaś wcześniej zgody na ewentualną odpłatną naprawę do nie mają prawa nic naliczyć i ewentualnie odesłać sprzęt bez naprawy.
Re: serwis odmówił naprawy telefonu
Witam.
Mi również serwis odmówił naprawy telefonu . W uzasadnieniu pisze, że telefon trafił do serwisu po dacie końca gwarancji. Tyle, że sprzęt został oddany w salonie Plusa 2 tyg przed terminem upływu gwarancji.
Muszę , też nadmienić, że krótkim odstępie czasu jest to już trzecia naprawa i za każdym razem była wymieniana płyta główna telefonu. Pewnego smaczku całej sprawie teraz dodaje fakt , że telefon wrócił do mnie w gorszym stanie niż to oddałem.
Owszem były pęknięcia na przednim panelu , ale na bank nie było na tylnym, a takie się pojawiły.
Muszę przyznać, że jestem zażenowany obsługą serwisową . Jestem nieprzerwanie abonentem Plusa od 20 lat , to jest pierwszy kontakt z serwisem i niestety bardzo mnie rozczarował.
Na chwilę obecną złożona jest reklamacja i znów czekam.
Mi również serwis odmówił naprawy telefonu . W uzasadnieniu pisze, że telefon trafił do serwisu po dacie końca gwarancji. Tyle, że sprzęt został oddany w salonie Plusa 2 tyg przed terminem upływu gwarancji.
Muszę , też nadmienić, że krótkim odstępie czasu jest to już trzecia naprawa i za każdym razem była wymieniana płyta główna telefonu. Pewnego smaczku całej sprawie teraz dodaje fakt , że telefon wrócił do mnie w gorszym stanie niż to oddałem.
Owszem były pęknięcia na przednim panelu , ale na bank nie było na tylnym, a takie się pojawiły.
Muszę przyznać, że jestem zażenowany obsługą serwisową . Jestem nieprzerwanie abonentem Plusa od 20 lat , to jest pierwszy kontakt z serwisem i niestety bardzo mnie rozczarował.
Na chwilę obecną złożona jest reklamacja i znów czekam.
-
- V.I.P.
- Posty: 1257
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: serwis odmówił naprawy telefonu
Tylko serwis jest producenta telefonu, to on daje gwarancje na telefon, nie operator.bearMax pisze:Muszę przyznać, że jestem zażenowany obsługą serwisową . Jestem nieprzerwanie abonentem Plusa od 20 lat , to jest pierwszy kontakt z serwisem i niestety bardzo mnie rozczarował.
Re: serwis odmówił naprawy telefonu
Ok rozumiem, ale liczy się data przyjęcia przez serwis, czy data przyjęcia telefonu przez punkt obsługi? No i dlaczego telefon z punktu trafia do serwisu po dwóch tygodniach?
EDIT:
wtorek, 10 grudnia 2019, 20:33
Rozmawiałem z serwisem. Dla nich liczy się faktycznie dzień dostarczenia telefonu do nich.
Pozostaje pytanie: co telefon 2 tygodnie robił u operatora i dlaczego leżał (przypadek? nie sądzę)?
Poradzili mi, żeby na przyszłość omijać takich pośredników i samemu telefon dostarczyć do serwisu lub przez kuriera.
EDIT:
wtorek, 10 grudnia 2019, 20:33
Rozmawiałem z serwisem. Dla nich liczy się faktycznie dzień dostarczenia telefonu do nich.
Pozostaje pytanie: co telefon 2 tygodnie robił u operatora i dlaczego leżał (przypadek? nie sądzę)?
Poradzili mi, żeby na przyszłość omijać takich pośredników i samemu telefon dostarczyć do serwisu lub przez kuriera.
Re: serwis odmówił naprawy telefonu
Mam teraz podobny przypadek z tym Ze z S9 odesłany do serwisu i juz miesiąc mija i nic nie wiadomo