Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
DestroyerX,
sprawdzam aktualnie logowanie na swoich numerach i czy to prepaid czy abonament, logowanie następuje bez żadnych utrudnień. W twoim przypadku, tak jakby samo hasło było problemem.
A po wyczyszczeniu plików cooki czy skorzystaniu z innej przeglądarki, też dzieje się tak samo?
Logowanie do mobilnej wersji było może sprawdzane na jakimś innym urządzeniu?
sprawdzam aktualnie logowanie na swoich numerach i czy to prepaid czy abonament, logowanie następuje bez żadnych utrudnień. W twoim przypadku, tak jakby samo hasło było problemem.
A po wyczyszczeniu plików cooki czy skorzystaniu z innej przeglądarki, też dzieje się tak samo?
Logowanie do mobilnej wersji było może sprawdzane na jakimś innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 mar 2019, o 21:48
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Joanna_Plus pisze:DestroyerX,
sprawdzam aktualnie logowanie na swoich numerach i czy to prepaid czy abonament, logowanie następuje bez żadnych utrudnień. W twoim przypadku, tak jakby samo hasło było problemem.
A po wyczyszczeniu plików cooki czy skorzystaniu z innej przeglądarki, też dzieje się tak samo?
Po wyczyszczeniu to samo. Tylko nie rozumiem jak hasło samo w sobie może być problemem. Skoro to 4 ostatnie cyfry PUK i nie można tego zmienić.
Logowanie do mobilnej wersji było może sprawdzane na jakimś innym urządzeniu?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
DestroyerX,
a jak wygląda ta kwestia:
a jak wygląda ta kwestia:
Joanna_Plus pisze:Logowanie do mobilnej wersji było może sprawdzane na jakimś innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aplikacja plus online i xiaomi redmi note 8t
Dzień dobry, mam pytanie i jednocześnie problem a mianowicie na nowym telefonie xiaomi redmi note 8t nie mogę zalogować się do aplikacji plus online. Poprzedni Huawei logował się automatycznie przez APN a ten nie potrafi. Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu?
Ostatnio zmieniony 11 maja 2020, o 09:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj Fatkor,
wiemy o tych utrudnieniach. Aktualnie logowanie jest możliwe przy użyciu hasła. Jeżeli posiadasz numer w usługach Plus Mix, to potrzebne będą tutaj ostatnie 4 cyfry kodu PUK. Można go uzyskać kontaktując się z naszym BOK: http://www.plus.pl/kontakt"target="_blank Można również do nas napisać, korzystając z tego formularza: https://bit.ly/2RnABlW"target="_blank
wiemy o tych utrudnieniach. Aktualnie logowanie jest możliwe przy użyciu hasła. Jeżeli posiadasz numer w usługach Plus Mix, to potrzebne będą tutaj ostatnie 4 cyfry kodu PUK. Można go uzyskać kontaktując się z naszym BOK: http://www.plus.pl/kontakt"target="_blank Można również do nas napisać, korzystając z tego formularza: https://bit.ly/2RnABlW"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
W internetowym serwisie Plus online w zakładce "Pakiety i promocje - Pakiety" nie jest widoczny pozostała ilość pakietu 3GB w taryfie Prosto na kartę (jest w zakładce Promocje, ale tam nie widać wykorzystania).
Kiedyś poprosiłem Was o uwidocznienie w tym miejscu wykorzystania pakietu 5GB w Plushu i się dało, to może teraz również się uda? ;)
Kiedyś poprosiłem Was o uwidocznienie w tym miejscu wykorzystania pakietu 5GB w Plushu i się dało, to może teraz również się uda? ;)
Ostatnio zmieniony 25 maja 2020, o 10:12 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie wątku do odpowiedniego działu.
Powód: przeniesienie wątku do odpowiedniego działu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
emu,
z tego co pamiętam to ten pakiet powinien być w aplikacji widoczny.
z tego co pamiętam to ten pakiet powinien być w aplikacji widoczny.
Na pewno aktualnie pakiet jest włączony na tym numerze?emu pisze:nie jest widoczny pozostała ilość pakietu 3GB
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Udało mi się wreszcie chyba po 2 miesiącach zalogować do aplikacji plus online na androidzie (autologowanie), także spoko, że to w końcu naprawiliście.Joanna_Plus pisze:Witaj Fatkor,
wiemy o tych utrudnieniach. Aktualnie logowanie jest możliwe przy użyciu hasła. Jeżeli posiadasz numer w usługach Plus Mix, to potrzebne będą tutaj ostatnie 4 cyfry kodu PUK. Można go uzyskać kontaktując się z naszym BOK: http://www.plus.pl/kontakt"target="_bla ... et="_blank Można również do nas napisać, korzystając z tego formularza: https://bit.ly/2RnABlW"target="_blank"target="_blank
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
ravio22,
bardzo dziękuje za cierpliwość i zrozumienie.
bardzo dziękuje za cierpliwość i zrozumienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witam!
Czy są planowane jakieś aktualizacje/nowości w aplikacji Plus online na Androida?
Obecna wygląda ona archaicznie i znacząco odstaje od aplikacji innych sieci. Poza wyglądem ciągle niektóre opcje nie działają za pierwszym razem i trzeba w nie wchodzić dwukrotnie, brakuje PŁATNOŚCI W APLIKACJI oraz cyklicznej płatności kartą za faktury, trybu ciemnego, czatu z obsługą, powiadomień i wielu innych....
Czy są planowane jakieś aktualizacje/nowości w aplikacji Plus online na Androida?
Obecna wygląda ona archaicznie i znacząco odstaje od aplikacji innych sieci. Poza wyglądem ciągle niektóre opcje nie działają za pierwszym razem i trzeba w nie wchodzić dwukrotnie, brakuje PŁATNOŚCI W APLIKACJI oraz cyklicznej płatności kartą za faktury, trybu ciemnego, czatu z obsługą, powiadomień i wielu innych....
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witam wziąłem w dniu 29 maja 2020r. udział w nowej promocji Plusa, w której za pobranie aplikacji Plus Fun i zarejestrowanie jej nr telefonu z Plusa i wysłaniem smsa o treści PLUS na nr 80022 w ciągu 72 godzin powinno się otrzymać darmowe10GB internetu od Plusa. W moim przypadku czekam już prawie 5ty dzień i obiecywanych 10GB jak nie dostałem, tak i do tej pory nie mam. Złożyłem w dniu wczorajszym reklamację e-mailem do BOK Plusa i mam czekać cierpliwie na odpowiedź. Czy któraś z Pań, specjalistów Plusa, mogłaby przyspieszyć oczekiwanie na moje zgloszenie? Oto jego numer [#1530760]. Z góry dziękuję za pomoc. Pablo82
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj Andre77,
Witaj Andre77,
Tak.Andre77 pisze:Czy są planowane jakieś aktualizacje/nowości w aplikacji Plus online na Androida?
Witaj Andre77,
Prośba przekazana dalej .Pablo82 pisze:Czy któraś z Pań, specjalistów Plusa, mogłaby przyspieszyć oczekiwanie na moje zgloszenie? Oto jego numer [#1530760]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Pani Joanno niestety ale moje zgłoszenie reklamacyjne zostało rozpatrzone negatywnie. Moim zdaniem niesłusznie, gdyż spełniłem każdy warunek zgodnie z regulaminem promocji 10GB za pobranie i zarejestrowanie aplikacji Plus Fun. Proszę o dalszą pomoc, gdyż jak wytłumaczyć to, że Plus po 72 godzinach wcale mnie nie informuje na temat rezultatu przyznania 10GB internetu, natomiast w zwrotnym emailu reklamacyjnym otrzymuję standardową regułkę, co mam zrobić by wziąść udział w promocji. Otóż informuję i jako potwierdzenie wrzutam tu na forum moje zrzuty ekranowe z telefonu, że po mojej stronie wszystko jest ok. Natomiast BOK Plus zamyka moje zgłoszenie i twierdzi że reklamacja jest negatywna. Poniżej zrzuty ekranowe z mojego telefonu. Z góry dziękuję za dalszą interwencję w mojej sprawie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Pablo82,
poprosiłam o ponowną weryfikację sprawy.
poprosiłam o ponowną weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
I teraz się udało. Pakiet 10GB za pobranie i aktywowanie aplikacji Plus Fun został uruchomiony na moim numerze telefonu. Dziękuję za pomoc Pani Joanno.