Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj MarcinR.,

super, bardzo się cieszę, że umowę udało się sfinalizować i dziękuję, że z nami zostajesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
przemek1
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 sty 2015, o 22:20

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemek1 »

Witam.prosze o kontakt z DUK.mam przedłużenie umowy na 4 numery,jak narazie konsultanci nie przedstawiaja mi oferty atrakcyjnej,bo co to za oferta jak dokładaja Ci internet w telefonie,a podnosza abonament.pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj przemek1,
przemek1 pisze:prosze o kontakt z DUK
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sedzia20 »

Joanna_Plus pisze:sedzia20,
sedzia20 pisze:Tak, tak Joanna_Plus, masz dobre "doniesienia"
Super, dziękuję za potwierdzenie.
sedzia20 pisze:Za tydzień zdecyduję, czy zostaję, czy też przenoszę się gdzie indziej.
Mam nadzieję, że z nami zostaniesz.
sedzia20 pisze:Pozdrawiam serdecznie
Dziękuję bardzo! Ja również!
Joanna_Plus - po przedstawieniu oferty (właściwie po powtórzeniu tego, co było wcześniej) przez uprzejmego konsultanta DUK stwierdzam, że Twa nadzieja niestety jest płonna :-(
Konsultant robił co mógł, lecz Wasz marketing nie popisał się, nie pozostawiając mi wyboru. Szkoda.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

sedzia20,

niezmiernie mi przykro, że nasza oferta nie spełniła Twoich oczekiwań :-(.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sedzia20 »

Joanna_Plus pisze:sedzia20,

niezmiernie mi przykro, że nasza oferta nie spełniła Twoich oczekiwań :-(.
Zgadza się. Mnie przykro, że poszło o 10 zł :-/
W głowie się nie mieści, że nie szkoda Wam klienta z długim stażem, regularnymi płatnościami, który powiększył rachunek przez dobranie sprzętu na raty...
I to w czasach, gdy jest kryzys i każda złotówka dla firm usługowych jest na wagę złota. A Wy w tak łatwy sposób w dn. 21.07. pozbędziecie się Klienta i 300 złotych, a za chwilę Internet się kończy (luty) i kolejny grosz Wam ubędzie. Później inni domownicy, no bo to tak jest, że jeden ciągnie za drugim - przyznam, że nieźli giganci biznesu pracują w marketingu sieci Plus GSM :)
Niemniej dziękuję za chęć pomocy i wspólnie spędzony czas - do zobaczenia być może w przyszłości :)
Sova
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 cze 2020, o 18:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Sova »

Witam,
Jakiś czas temu skończyła mi się umowa 24m i przeszedłem na bezterminową.
Posiadam Plush Abo Duet i płacę po 20zł za numer (15gb internetu)

jedyna oferta jaką mi zaproponowano na infolinii to albo pozostanie na tych samych warunkach (co za bardzo się nie opłaca skoro mogę mieć to samo bez podpisywania umowy na 2 lata) albo 20gb internetu w przypadku wyboru oferty z telefonem.
Czy DUK jest w stanie zaproponować coś lepszego bez konieczności doboru telefonu?

Z góry dzięki za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Sova,
Sova pisze:Czy DUK jest w stanie zaproponować coś lepszego bez konieczności doboru telefonu?
Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas prośbę o kontakt do DUK. Może konsultantowi uda się przedstawić ofertę, która spełni Twoje oczekiwania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasz17111
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 lis 2017, o 22:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lukasz17111 »

Prosze o kontakt ale tylko z dzialem utrzymania nie zadnego konsultanta w sprawie przedluzenia umowy
Telefon 5XXXXXXXX dzwonic po 15. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 cze 2020, o 10:01 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryłam numer telefonu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

lukasz17111,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
konto343
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 cze 2020, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: konto343 »

Witam, bardzo proszę o jak najszybszy kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy. Wypowiedzenie złożyłem dawno, za 10 dni kończy mi się umowa i nie mogę dodzwonić się na numer 2699/601102699. Automat nie chce mnie połączyć z konsultantem, raz zaprasza na normalną infolinie, drugi rozłącza po sekundzie, a trzeci jak np. dziś ,,konsultant obsługujący twoją sprawę pracuję w dniu 30 czerwca godzina od 8 do 21" po podaniu godziny kontaktu jak chce automat tylko mnie rozłącza a nikt nie dzwoni (Dzisiaj jedynie raz przez sekundę dzwonił numer 601102699 przez co tak w krótkim czasie nie da się odebrać telefonu).
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj konto343,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
konto343
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 cze 2020, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: konto343 »

Basia_Plus pisze:Witaj konto343,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Przesłałem numer i czekam na telefon :-)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

konto343,
konto343 pisze:Przesłałem numer i czekam na telefon
Dziękuję - wiadomość dotarła ;-). Sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Witam
Do bardziej obcykanych forumowiczów z tematem mam kilka pytań. Moja umowa przeszła już w lutym na czas nieokreślony. Płace 24,99 abo ale z tytułu smartDOM. Na dniach chcę zrezygnować/wypowiedzieć umowę z CP. Po pierwsze ze względów ekonomicznych, a po drugie mam też telewizje [+ internet+ telefon stacjonarny] od innego operatora i utrzymywanie dwóch abo za tv mija się z celem. Ten stan trwa już od trzech lat i niestety z jednym z operatorów muszę się rozstać ze względu na koszty łączne. Domyślam się że z momentem rezygnacji z CP abo za telefon wróci do poziomu 49,99. Obecnie dla mnie to i tak za dużo. I tutaj pytanie, czy jeśli postanowie przedłużyć umowę z Plusem np. na 12 -m-cy, jest szansa że zachowam obecną kwotę za abo [24,99] za niezmieniony pakiet?. Nie chciałbym robić jakichś operacji z przechodzeniem do Plusha czy coś podobnego. Po prostu chcę płacić zbliżoną kwote a nie chce/nie mogę zrezygnować z numeru telefonu. Proszę o odpowiedź
ODPOWIEDZ