Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Natalialis,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: zif »

Zamówiłem dziś nową aktywację internetową w Plushu. Dorobiliście się płatności online przy zamówieniu - fajnie. Umowę też można podpisać przez internet - super. Proponuję jednak, byście informowali klientów, że hasłem do umowy i proformy jest PESEL klienta - bo komisyjnie stwierdziliśmy w domu, że w mailu takiej informacji nie ma, a hasło zgadłem fuksem, bo taki zdolny ze mnie hakier :)
Natalialis
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 15 kwie 2020, o 14:34

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Natalialis »

Basia_Plus pisze:Natalialis,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
WITAM, wciaz nie mam zadnego odezwu od plusa, nie odpowiadacie na moje emaile.
Prosze o konketna motywacje ws realizacji mojego zamowieniam. Miesiac bez odpowiedzi to troche za dlugo.

Od pani interwencji nie podjeto zadnych krokow.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

zif,
zif pisze:Zamówiłem dziś nową aktywację internetową w Plushu. Dorobiliście się płatności online przy zamówieniu - fajnie. Umowę też można podpisać przez internet - super. Proponuję jednak, byście informowali klientów, że hasłem do umowy i proformy jest PESEL klienta - bo komisyjnie stwierdziliśmy w domu, że w mailu takiej informacji nie ma, a hasło zgadłem fuksem, bo taki zdolny ze mnie hakier :)
Podczas składania zamówienia online, Klient otrzymuje komunikat na stronie www.

Witaj Natalialis,

przekazałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dejvuu
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 cze 2020, o 16:11

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Dejvuu »

Witam proszę o interwencje zamówienia nr 202006199726626. - w dalszy ciągu mam status ze wstrzymano i proszę o wysyłkę dokumentów a ja już ponad 24h temu wysłałem wszystkie dokumenty wymagane na maila.. proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Dejvuu,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dejvuu
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 cze 2020, o 16:11

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Dejvuu »

Basia_Plus pisze:Witaj Dejvuu,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.

Ktoś do mnie dzwonił ze brakuje potwierdzeń przelewu - właśnie je dostałem bardzo proszę poinformować ze zostały doslane
moomintroll
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: moomintroll »

Tak czytam i czytam...
I wniosek nasuwa się taki: składając zamówienie przez esklep trzeba sobie kupić nerwosol i zarezerwować baaaaardzo dużo czasu bo generalnie esklep robi wszystko, żeby klient nie dostał tego czego chce.
A to dodatkowe dokumenty, a to kaucje, a to tygodniami ten sama status sprawy - czyli podsumowując: kliencie, nie chcemy ciebie, idź do innej sieci. :)
Dejvuu
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 cze 2020, o 16:11

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Dejvuu »

W dalszym ciągu mam ze wstrzymano bo oczekuje na dokumentu.. (202006199726626) a ja je wczoraj wysłałem znowu. Nawet potwierdzenie dostałam ze przekazano do odpowiedniego działu.. :(
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Dejvuu,

przekazałam również w tej sprawie interwencję do sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
moomintroll
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: moomintroll »

Od dwóch dni status brzmi: PRZESYŁKA OCZEKUJE NA PRZEKAZANIE FIRMIE KURIERSKIEJ.

To wy hurtowo raz w miesiącu wysyłacie zamówienia czy jak?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

moomintroll,

podeślij proszę numer zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: zif »

Marta_Plus pisze:zif,
zif pisze:Zamówiłem dziś nową aktywację internetową w Plushu. Dorobiliście się płatności online przy zamówieniu - fajnie. Umowę też można podpisać przez internet - super. Proponuję jednak, byście informowali klientów, że hasłem do umowy i proformy jest PESEL klienta - bo komisyjnie stwierdziliśmy w domu, że w mailu takiej informacji nie ma, a hasło zgadłem fuksem, bo taki zdolny ze mnie hakier :)
Podczas składania zamówienia online, Klient otrzymuje komunikat na stronie www.
Podtrzymuję stanowisko, że jednak taka informacja powinna zostać zawarta w mailu z dokumentami, w imię podejścia prokonsumenckiego, blablabla :) Od umowy można odstąpić w ciągu dwóch tygodni, więc - choćby to było niewłaściwe - podczas składania zamówienia i tak przegląda się tylko po łebkach, czy warunki się zgadzają.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

zif,

dziękuję za nadesłaną sugestię, przekazałam ją dalej. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: zif »

Szybko to zadziałało, bo wczoraj składałem kolejne zamówienie i dziś przyszła informacja SMS-em, że hasłem jest PESEL :)
ODPOWIEDZ